Дуже важливий нюанс .
Тільки підйомного * забрала . лобовухи *та дірок в підлозі для ніг може виявитися явно замало в жаркі сонячні дні .
Купляти електровентилятор та заживляти його від *ходових аккумуляторів* якось теж не дуже хочиться - тих кілька ампер може якраз не вистачити потім для підйому в гору .
Може як варіант використати автомобільну якусь радіаторну решітку ?
Які в кого думки , пропозиції ?
А на дзьобі носа поряд з фарою практично було б зхімічити якийсь вентиляційний отвір ?
Вентиляція в веломобілях
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Вентиляція в веломобілях
Мене також дуже турбували подібні питання, коли я пріяв про веломобиіль Навіть придумав зробити системі бризккалок всередині НАсправді там не так і жарко, адже значна частина сонячної енергії не потрапляє прямо на пілота. Тобто це схоже на постійну їзду в тіні. Навіть у сильну спеку достатньо невеликого руху повітря, всередині.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Вентиляція в веломобілях
Так коли дорога більш менш рівна та немає великих підйомів або пробок на дорозі ... Та коли відстані які долаються незначні , але при досить великих відстанях та стрімких горах ( Карпати , як на Східницю наприклад ) а ще коли немає або сіли аккумулятори та прийдеться пертись вгору потіючи в темпі равлика то продумана вентиляція буде значним плюсом .
От як варіант , круглі вентиляційні втулки з буд маркету , розміщуємо на носі , по можливості як найближче до дзьоба , з обох сторін фари наприклад, і виводимо трубою того ж діаметру ( скажімо 5 см. ) в салон 2 патрубки ( для шофера та пасажира ) та робимо поворотні головки в салоні з можливістю перекривання потоку повітря ( як в комфортабельних автобусах реалізовано ) , варіант цей ніби непоганий , хоча про діаметр отвору та патрубку варто булоб ще подумати аби 50тки не замало виявилося ...
А ще в сітці вчитав такий прийом - пускати повітря повздовж спини потоком , там де найбільше потієш .
От як варіант , круглі вентиляційні втулки з буд маркету , розміщуємо на носі , по можливості як найближче до дзьоба , з обох сторін фари наприклад, і виводимо трубою того ж діаметру ( скажімо 5 см. ) в салон 2 патрубки ( для шофера та пасажира ) та робимо поворотні головки в салоні з можливістю перекривання потоку повітря ( як в комфортабельних автобусах реалізовано ) , варіант цей ніби непоганий , хоча про діаметр отвору та патрубку варто булоб ще подумати аби 50тки не замало виявилося ...
А ще в сітці вчитав такий прийом - пускати повітря повздовж спини потоком , там де найбільше потієш .