Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Таке питання , а нормально вариться тріадівська сталева труба до листового заліза ( 6 мм - не вуха для завішування коліс ) ? Чи треба якусь особливу листову сталь для цього шукати ?
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
На днях приварював дропаути (листове залізо товщиною 5 мм) до "Тріадівського" овального профілю товщиною 1,2 мм. Варив інвертором та електродами 2 мм, струм - 65 ампер. Результатом задоволений, зважаючи на те, що зварювальної "практики" у мене досить мало, і мені ще багато чому треба навчитися.mijki писав:Таке питання , а нормально вариться тріадівська сталева труба до листового заліза ( 6 мм - не вуха для завішування коліс ) ? Чи треба якусь особливу листову сталь для цього шукати ?
Технологія зварювання у даному випадку нічим не відрізняється від стандартної процедури зварювання товстого металу з тонким: дугу треба запалювати на товстому металі, а потім "зварювальну ванну" треба рухати так, щоб розплавлений метал "напливав" на край тонкостінної деталі. У мене начебто вийшло, хоч і не ідеально...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
mijki, вам сподобається: http://itc.ua/news/na-kickstarter-idet- ... 8ITC.ua%29
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Щоб воно *пішло* ціна має бути від 3 до 6000 тисяч а не 40 000 .
На рахунок підключення педалей до генератора то добра ідея , можна підзаряджати аккумулятор на будь яких швидкостях ... в мене є в принципі 2 моторколеса , одне 3000 вт. та одне 1000 вт. Можливо й справді доцільніще зробити так як як Rich Kronfeld кинути ланцюг на кіловатника хай заряджає аккумулятори ...
Питання в тому чи можливо це зробити технічно . Маю на увазі так налаштувати зв"язку моторколесо+конроллер щоб був певний *спротив* і до того ж регульований , гідравліка просто грітиметься отже не підходить гмммм .
На рахунок підключення педалей до генератора то добра ідея , можна підзаряджати аккумулятор на будь яких швидкостях ... в мене є в принципі 2 моторколеса , одне 3000 вт. та одне 1000 вт. Можливо й справді доцільніще зробити так як як Rich Kronfeld кинути ланцюг на кіловатника хай заряджає аккумулятори ...
Питання в тому чи можливо це зробити технічно . Маю на увазі так налаштувати зв"язку моторколесо+конроллер щоб був певний *спротив* і до того ж регульований , гідравліка просто грітиметься отже не підходить гмммм .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Замовив в токарів віськи на передні колеса , там різні товщини найтонший кінчик віськи йде 15 см. потім потовщення - 18 см, потім голчатий підшипник десь під 25 мм. Вирішив дати виточити саморобні , бо оригінальні віськи якби прийшлося ставити то мусив би купляти цілі 2 передні моновилки ( там віська разом з вилкою у весп ) а вони приблизно по 50 - 60 долларів ті вилки , дорого . Надіюсь що токарі нормально виточать ... ну і сталь заготовку проси міцніщу якусь підшукати .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Можливо то вже будуть занадто товсті оськи? Хоча краще більше, ніж зламається
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Чули новину ? Типу люди починають жалітися на велошмітівців що ті завдатків понабирали в них а продукту так ніхто ще й не побачив ...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
А хто такі ці велошмітівці?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му