Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Треба підбирати оту обгінну муфту таку щоб і до лацюга пасувала і ще одну зірочку з такими ж зубами , щоб на шків мотора налізла ... ото багато головного болю з пошуками буде .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Бувають такі шатуни на БМХ - там є різьба як на задній ступиці під зірки, тільки з лівої сторони (на лівому шатуні). Туди можна накрутити фрівілл (аналог обгонної муфти, але на тріщьотці).
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
То як вважаєте , вистачить двох моторколіс по 1000 ваттт на перед чи ліпше все таки на 4000 ватт на заднє колесо купити ?
Чомусь 2 по кіловату спереду та педальнопривідний зад більше подобаются як варіант але переживаю що до гори ( 10 град) дуже повільно їхатиму ( всеж таки 180 - 250 кг масси ) ...
Чомусь 2 по кіловату спереду та педальнопривідний зад більше подобаются як варіант але переживаю що до гори ( 10 град) дуже повільно їхатиму ( всеж таки 180 - 250 кг масси ) ...
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Коллеги ну не терпиться мені виїхати , а 4 кіловатних моторів в Уа. немає ( хіба паршиві ті зі слабкою віссю ) тож напевно візьму те що в торгашів є в наявності , а це осьтакий 3 кіловатний моторчик (посилання - http://www.megaenergy.com.ua/72V3000W.html ) . Справа в тому що якщо ненароком , всеж таки виявиться що 3 кіловантий ( 43 мм неодиммагніти ) буде заслабким , то я матиму змогу замовити пізніще ще один такий самий і покласти 2 на перед . Поки що покладу цей трьохкіловатник на зад ( обід мопедний 17 дюймів ) та дам повноцінну фрівіл кассету для старту , помагатиму йому на старті педалями . Менеджер каже що ці 3кіловатники швидкісні і на холостих видають 120 кмг. Я ж буду задоволений і 80ма .
Як вважаєте нормальний моторчик для трайка , з порожньою вагою в 100 кг +- . ?
А зі свого наявного 1000 ватт моторколеса таки робитиму вітрогенератор , хочу принципово їздити як на власноруч зробленому ТЗ. так і на власноруч здобутій вітровій енергії .
Як вважаєте нормальний моторчик для трайка , з порожньою вагою в 100 кг +- . ?
А зі свого наявного 1000 ватт моторколеса таки робитиму вітрогенератор , хочу принципово їздити як на власноруч зробленому ТЗ. так і на власноруч здобутій вітровій енергії .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
80 км\год це супер, але зразу спитаю, чи випробували ви шассі на такій швидкості? От я уже на 50-ти риликую втратити керування церех зростаючу чутливість керма. І поки що не знаю, в чому причина...
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Та то ще будуть доробки та переробки , певна річ ...треба все пробувати .
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
не стоит, особенно не стоит пробовать чужие граблиmijki писав:Та то ще будуть доробки та переробки , певна річ ...треба все пробувати .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
То зрозуміло , але досвід власний то не зазубрене , такий не забувається .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ви хоч відео зніміть вашого апарату. Дуже цікаво побачити його в ділі.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Треба доробити свою лакірню спершу . От коли його гарно полакую, та ще може й аерографію якусь невеличку зроблю то й дивитиметься нормально ... а так як тепер він недороблений то який смисл показувати ?
Щось типу того б зробити - сусіди б здичіли !
Щось типу того б зробити - сусіди б здичіли !
- Вкладення
-
- 34882932_1226032906_081c73da851cda11ebc658356ec18883.jpg (88.17 Кіб) Переглянуто 17360 разів