Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Володя ні разу не чушь а файна справа ! Енергетична незалежність чудова річ .
В принципі маю на думці ще один можливий варіант використання цього однокіловатника що в мене без діла валяється - зробити на його основі максимально полегшений стремлайнер , дати моторколесо наперед , нахімічити гіроскопи 2 по 10 кілограм під сидіння і можна буде на поворотах на 50 кмг. пролітати !
В принципі маю на думці ще один можливий варіант використання цього однокіловатника що в мене без діла валяється - зробити на його основі максимально полегшений стремлайнер , дати моторколесо наперед , нахімічити гіроскопи 2 по 10 кілограм під сидіння і можна буде на поворотах на 50 кмг. пролітати !
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
если бы я не игрался с ветрками - я может имел бы другое мнение
если мне нужна была бы энерго независимость, я бы сделал газогенератор на дровах и взл бы Китайский ДВС с генератором (с этим я тоже игрался )
если мне нужна была бы энерго независимость, я бы сделал газогенератор на дровах и взл бы Китайский ДВС с генератором (с этим я тоже игрался )
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Володя радий за тебе .
Таке питання , яку схему випускних коліщат ( для зупинки , зрушування з місця ) можна використати на стрімлайнері веломобілі з низькою посадкою як у тройтеха приблизно ... ?
В курсі що можна просто дві дірки для ніг по боках вирізати , було б простіще , але воно вигляду не матиме , тай при поганій погоді не дуже то й хочеться їх надвір випихати .
На мою думку ( як теоретика ) треба зробити якось так щоб вони були спаровані та підпружинені , тобто викидалися натисканням якогось легкодоступного важеля , і викидалися миттєво , а вже піднімалися вручну іншим потужним важелем * типу ручних гальм автомобіля ) .
Сама рамна трубка бокового підтримувача, напевно практично було б її зробити зі склопластику щоб вона малла трохи й аммортизації ( для бездоріжжя ) ?
Таке питання , яку схему випускних коліщат ( для зупинки , зрушування з місця ) можна використати на стрімлайнері веломобілі з низькою посадкою як у тройтеха приблизно ... ?
В курсі що можна просто дві дірки для ніг по боках вирізати , було б простіще , але воно вигляду не матиме , тай при поганій погоді не дуже то й хочеться їх надвір випихати .
На мою думку ( як теоретика ) треба зробити якось так щоб вони були спаровані та підпружинені , тобто викидалися натисканням якогось легкодоступного важеля , і викидалися миттєво , а вже піднімалися вручну іншим потужним важелем * типу ручних гальм автомобіля ) .
Сама рамна трубка бокового підтримувача, напевно практично було б її зробити зі склопластику щоб вона малла трохи й аммортизації ( для бездоріжжя ) ?
- Вкладення
-
- imagesGRA6LK07.jpg (10.35 Кіб) Переглянуто 5699 разів
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Troytec прекрасная машина без дополнительных колес и кузова! Лично проверил.
Кузов на 2-х колесном аппарате используемом для бытовых нужд - утопия, только 3-х колесная схема.
Кузов на 2-х колесном аппарате используемом для бытовых нужд - утопия, только 3-х колесная схема.
- Вкладення
-
- Troytec.jpg (408.68 Кіб) Переглянуто 5697 разів
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Саморобщики електромобілів зауважили про деякі недоліки моторколеса, проти звичйних ассинхронних електромоторів з ремінною чи зірочковою передачею .
1. вага електромотору , шайба вагою в 12 кег ( 4кіловатник наприклад ) і наші ями на дорогах не дуже пасують , а так як в мене 3 колї то мені їх всіх обїзджати буде важкувато ( одноколійному велосипедисту тут значно легше ) .
2. Герметичність . Зрозуміло що нормальний виробник ставить і сальники і прокладки , але якщо їздити по сніговій каші , то рано чи пізно брудна вода знайде собі прохід в мотор .
Тому задумався над встановленням моторколеса в салоні . Воно буде в сухому місці та підаммортизоване всередині . Можна його наприклад встановити зверху заднього колеса і кинути ОКРЕМИЙ ланцюг з зірочки на велосипедну кассету , але які тут нюанси можуть вилізти ? Що треба зробити щоб система виявилась практичною та робочою ? Може варто взяти мотоциклетну зірочку та ланцюг ? Бо 4 кіловати швидко позїдають як і зуби так і порвуть ланцюга ... Моторколесо причепити на підаммортизовану задню підвіску але + ще й свою невеличку аммортизацію зробити ...
1. вага електромотору , шайба вагою в 12 кег ( 4кіловатник наприклад ) і наші ями на дорогах не дуже пасують , а так як в мене 3 колї то мені їх всіх обїзджати буде важкувато ( одноколійному велосипедисту тут значно легше ) .
2. Герметичність . Зрозуміло що нормальний виробник ставить і сальники і прокладки , але якщо їздити по сніговій каші , то рано чи пізно брудна вода знайде собі прохід в мотор .
Тому задумався над встановленням моторколеса в салоні . Воно буде в сухому місці та підаммортизоване всередині . Можна його наприклад встановити зверху заднього колеса і кинути ОКРЕМИЙ ланцюг з зірочки на велосипедну кассету , але які тут нюанси можуть вилізти ? Що треба зробити щоб система виявилась практичною та робочою ? Може варто взяти мотоциклетну зірочку та ланцюг ? Бо 4 кіловати швидко позїдають як і зуби так і порвуть ланцюга ... Моторколесо причепити на підаммортизовану задню підвіску але + ще й свою невеличку аммортизацію зробити ...
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
тот узел что будет прыгать на ямах, лучше делать как можно легче, т.е. мотор ставить на раму.
на раму но так чтобы новый центр тяжести не ухудшал устойчивость и маневренность.
если ставить цепь и звезды от мотоцикла, да, они вдержат с лихвой, потому что сломается следующий слабый узел в цепи - колесо.
надо обязательно отделять педали от мотора обгонной муфтой.
на раму но так чтобы новый центр тяжести не ухудшал устойчивость и маневренность.
если ставить цепь и звезды от мотоцикла, да, они вдержат с лихвой, потому что сломается следующий слабый узел в цепи - колесо.
надо обязательно отделять педали от мотора обгонной муфтой.
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
ага и когда будет тянуть мотор, педали все равно придется крутить?mijki писав:Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
А коли зірочку на мотор, з іншого боку колеса дати . ( здорову таку по розміру як саме моторколесо ) ?Voolodja писав:ага и когда будет тянуть мотор, педали все равно придется крутить?mijki писав:Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
За ту обгонну муфту - не уявляю що то таке поки що .
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
А смысл в чем? И зачем здоровую?mijki писав: А коли зірочку на мотор, з іншого боку колеса дати . ( здорову таку по розміру як саме моторколесо ) ?
За ту обгонну муфту - не уявляю що то таке поки що .
Обонная муфта в приложении (жаль что у вас Гугл не работает)
- Вкладення
-
- 2010122818164545670_175821984.jpg (54.51 Кіб) Переглянуто 5648 разів