Моя чергова спроба зробити веломобіль

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Олексію , от розглядаючи твою кермову систему мені одна думка прийшла на гадку ... А що коли замість отих товстеньких та важкуватих металевих труб та використати пластикові , трохи укріплені зверху склопластиком та карбоном ... ? :) Собі певне так і зроблю - а точку тертя важеля та основи змащу щедро салідолом . Тай тягові трубки візьму тоненькі від бу. кравчучки ( замість шпильок вісімок ) ліпше на вагу буде ...
Я ж писав уже - це прототип для відпрацювання схеми. По ідеї, в майбутньому, оськи поворотних важелів будуть кріпитися на боках корпусу (всередині). Просто зараз немає корпусу, тому доводиться так їх тягнути від центральної рами. Рульові тяги будуть з трубок 12*1.

Зараз я вже думаю, чи не можна булоб перенести поворотні шкворені так, щоб вони були під оськами коліс... Там мало місця знизу, тому треба буде робити їх зовсім інакше. Так що ідей багато, але не все одразу...
Velodreamer писав:ps- Захіміч щось з форумом пліз( як буде час ) -пусти сюди гугльбота і подібних ,рекламу ітд. в нас в країні купа HPV фанатів, тебе вся європейська тусівка знає , і багато хто не в курсі про те що існує *рідний*тематичний форум
Ну у нас на сайті є жирна кнопочка "Форум". Кому треба той знайде. Тут так само - не все одразу. Крімтого, я не хочу наповнювати форум аби ким. Зараз тут у нас пишуть тільки дійсні конструктори - не балаболи. Нехай так і залишається.


А ось фото того, що я роби останні два дні. Насилу впорався.Завтра почну збирати колеса. ОДразу на 2 трайки, а згодом на ще один проект.
Вкладення
DSCF7569.JPG
DSCF7569.JPG (207.16 Кіб) Переглянуто 2687 разів
DSCF7568.JPG
DSCF7568.JPG (165.26 Кіб) Переглянуто 2687 разів
DSCF7567.JPG
DSCF7567.JPG (203.74 Кіб) Переглянуто 2687 разів
DSCF7566.JPG
DSCF7566.JPG (48.27 Кіб) Переглянуто 2687 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

Когда то и я думал так сделать втулки.
Желательно посадку под подшипник точить после того как приваришь фланцы.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:Когда то и я думал так сделать втулки.
Желательно посадку под подшипник точить после того как приваришь фланцы.
Я сделал иначе - выточил заглушки-болванки размером точно как подшипники (их видно на фото), и варил с ними. После этого подшипники очень хорошо садятся.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

Теоретически балванки не спасают, потому как после сварки остаются напряжения, которые после вынимания балканок уведут деталь. Но может это на эксплуатационные свойства не повлияет.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:Теоретически балванки не спасают, потому как после сварки остаются напряжения, которые после вынимания балканок уведут деталь. Но может это на эксплуатационные свойства не повлияет.
Хз, подшипники стали нормально. Также как и до сварк. Напряжения может и есть,но фиг с ними. А трубки, из которых ступицы, изначально были не совсем круглыми, так что...
Вкладення
DSCF7575.JPG
DSCF7575.JPG (145.38 Кіб) Переглянуто 2649 разів
DSCF7574.JPG
DSCF7574.JPG (213.53 Кіб) Переглянуто 2649 разів
Колеса
Колеса
DSCF7571.JPG (215.32 Кіб) Переглянуто 2657 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Притулив колеса. Здається, ш 60 см колія це забагато... Але треба випробувати, так що продовжуватиму.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Тут необхідно визначитися з компромісом між радіусом повороту та аеродинамікою ... в мене 60 .
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Зробив консолі. Але з ними щебуде багато роботи пізніше.
Вкладення
DSCF7579.JPG
DSCF7579.JPG (233.19 Кіб) Переглянуто 2630 разів
DSCF7577.JPG
DSCF7577.JPG (249.05 Кіб) Переглянуто 2630 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Отже, сьогодні був продуктивний день, як у старі добрі часи – з ранку до ночі в майстерні на натхненні :)
Повністю зібрав підвіску. Не обійшлось без конфузів, звісно.
Найголовніша проблема - труби виявилися не зовсім круглими. Я про це знав і раніше, але до цього часі це не створювало серьозних проблем. А зараз вийшло та, що не зовсім кругла труба ноги консолі + не зовсім кругла зовнішня труба… В підсумку я отримав підклинювання штока в одному положенні, і при цьому ж сильний люфт в іншій площині. Трохи згодом я здогадався, як вирішити цю проблему – маркером робив помітку на штоці і всовував у пластикову втулку. Же маркер стерся – там вузько. Але до цього я дійшов тільки коли став робити другу ногу. А в першій просто розширив отвір з 27 мм до 29 мм. Цього виявилося забагато. Потрібно буде точити нову пластикову втулку і підганяти методом з маркером.
Другий конфуз – капралон (якщо в мене дійсно він) зовсім не такий чудовий, як про нього писали. Опір тертя має досить високий навіть на полірованій поверхні. Я для проби спочатку зібрав одну ноги з солідолом, а іншу – зовсім без мастила. Так там, де не було мастила, майже нічого не спрацьовувало. На щастя пізніше я знайшов більш сучасну змазку, х якою підвіска стала працювати просто чудово. Але змазати довелось не тільки самі штоки, але й все всередині циліндрів, і навіть самі пружини, бо вони репіли без змащення.
В підсумку – підвіска вийшла м’якою, і жваво реагує навіть на невеличкі поштовхи, та на мої рухи в кріслі. За важільне кермо триматися дуже зручно, почуваєшся впевнено, навіть коли трайк нахиляється. Хід підвіски виявився на 5 мм менше, ніж було заплановано. Це через саму пружину (вона з товстого дроту, і просто витки впираються один в один при ході 45). Це може бути вирішено заміною пружин на інші – з тоншого дроту. Але для початку покатаюсь на цих, можливо, 45 мм буде цілком достатньо.
Вирішив виточувати перехідні деталі (між пружиною та штоком та між пружиною та підшипником) з того самого пластику, з якого точив напрямляючі втулки. Це зекономило час, бо пластик обробляти незрівнянно легше. Думаю, що вони витримають, хоча випробовування покажуть все точно.
Точно ясно, що требя якось захищати штоки від пилу і бруду. Треба гофри якісь...
Поки що закладені в проект ідеї підтверджуються. Треба тільки на майбутнє проточувати трубки по всій довжині, або брати для таких відповідальних частин труби в іншому місці – більш якісні.
Вага виходить не така вже й велика. Точно не знаю скільки, але я був приємно здивований, коли зняв трайк зі стапеля і підняв.

Доречі, на всіх фото заднє колесо на 28 дюймів, без резини. На трайку буде стояти колесо на 26, тому я думаю, що 28 без резини має таку саму висоту, як 26 з резиною.
Все ближче день першого виїзду!
Далі буде…
Вкладення
Мінімальна висота трайка (якщо підвіска на нижніх упорах). Наспраівді я просто витяг пріжини, щоб зробити це фото.
Мінімальна висота трайка (якщо підвіска на нижніх упорах). Наспраівді я просто витяг пріжини, щоб зробити це фото.
minDSCF7600.JPG (174.98 Кіб) Переглянуто 2619 разів
Максимальна висота трайка (пружини повністю розпрямлені без навантаження)
Максимальна висота трайка (пружини повністю розпрямлені без навантаження)
maxDSCF7601.JPG (183.44 Кіб) Переглянуто 2619 разів
Видно хід підвіски (45 мм)
Видно хід підвіски (45 мм)
hod_45DSCF7613.JPG (172.15 Кіб) Переглянуто 2619 разів
Видно нижній упор пружини. Це крайнє верхнє положення підвіски. Так можна викрутити фіксуючий болт, зняти упор, і шток зможе вийти з циліндра вниз.
Видно нижній упор пружини. Це крайнє верхнє положення підвіски. Так можна викрутити фіксуючий болт, зняти упор, і шток зможе вийти з циліндра вниз.
uporDSCF7607.JPG (141.31 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7603.JPG
DSCF7603.JPG (183.06 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7605.JPG
DSCF7605.JPG (180.67 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7606.JPG
DSCF7606.JPG (167.04 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7606.JPG
DSCF7606.JPG (167.04 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7608.JPG
DSCF7608.JPG (248.72 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7609.JPG
DSCF7609.JPG (243.42 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7610.JPG
DSCF7610.JPG (234.97 Кіб) Переглянуто 2619 разів
DSCF7612.JPG
DSCF7612.JPG (166.22 Кіб) Переглянуто 2619 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Придумав, як частково компенсувати некруглість труб. Необхідно виточити втулки чітко під розмір штока (внутрішній), але менше розміру циліндра (зовнішній), а фіксувати її всередині за допомогою клею. Так втулка не деформується зовнішнею трубою, і змоа частоко прийняти форму внітрішньої.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Відповісти