Сторінка 2 з 4

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 14:16
mijki
Замовив втулки від інвалідної коляски ( з бу німецького аппарату ) за 100 гривень .
Тепер треба вирішити з моторколесом , а що якби зробити для нього вилку з боковим кріпленням ? Типу того -

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 14:33
Velodreamer
Як тільки почнете реально робити - увас буде меньше оригінальних ідей, табільше практичних рішень. Не бачу сенсу ставити мотр на перед. Це нічого не дає, окрім ускладнення. Робіть перший трайк без передьої підвіски, і не заморочуйтесь. Після випробовувань в.т.ч. зимою ви зможете зробити висновок, треба щось міняти, чи ні.

Схема з останнього відео занадто складна для першої машини.

Стосовно осей - я не знаю, на що здатні осі від інвалідного візка. Якщо там 12 мм товщина, то ва будет реально небезпечно їздити на такому апараті з 1000 ватним двигуном. Ризикуєте зламати шию десь на спуску. Товщина осі повинна бути не менше 16 мм для колеса 20 дюймів. А для більших діамерів колеса товщина має бути ще більшою.

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 14:39
mijki
Velodreamer
Ну я реально поки що матрицею для обшивки поки бавлюся та матеріали по механіці стягую ...

А що за вилку скажете ? Там буде неміряно слоїв карбону на металевій вилці тобто залізно-надійна штукенція вийде . І точка підвіски і відстань будуть ідентичні паралельному колесу ( котре на втулці ) то чи робоча ця схема в теорії та практиці ? Чи то забити на ту втулку ( якщо прийде з оською тошою за 16 мм ) і дві такі ідентичні вилки склеїти ? Там же ж розгрузка получиться розділена більш менш на дві сторони оськи чи не так ?

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 15:04
Velodreamer
Я сумніваюсь, що така вилка має сенс взагалі. Жорсткості вона не дасть, бо дуже довга дуга. Бачив подібні схеми на саморобних трайках, але воно як на мене, не варте того. Кращезробити нормлаьну консоль. Я брав за оську болт автомобільний з хорошої сталі 16 мм в діаметрі. На нього става підшипники від каретки (внутрішній 16, зовнішній 35 мм). Такі підшипники можна вставляти навіть в деякі готові ступиці від "Десни".

Про карбон краще забуди доти, доки немажє перевіреного зразка зі сталюки. Побачите - вилізе дуже багато "підводних каменів."

Що до обтікача, то його слід робити тільки пілся виготовлення и випробовувань шассі. А точніше, після того, як шассі прийме свої остаточні обриси. І вже чітко по них робити обтікач мінімальних габаритів.

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 16:16
mijki
Velodreamer писав:Жорсткості вона не дасть, бо дуже довга дуга. Бачив подібні схеми на саморобних трайках,.
А де бачили ? Можна лінк ?

Жорсткості не дасть у тому випадку коли пружинитиме , я якщо вилка буде потужною та широкою то повинна розподілити навантаження на обидва боки віськи ... теоретично .

Кожен виходить зі своєї фактичної ситуації та можливостей - я наприклад не уявляю як той токар зробить посилене кріплення на мотор колесо з його рідною віською в 12 мм. ! Ну не реально правда ! І розточувати там нічого не получиться і розсверлити і тд. Там немає куди просто . Отож той варіант з двосторонніми вилками з металлу та композиту то помоєму єдиний логічний вихід в моїй ситуації .

А щоб не пружинила дати додаткові підсилювачі вилки типу того -

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 19:49
Velodreamer
mijki писав:
Velodreamer писав:Жорсткості вона не дасть, бо дуже довга дуга. Бачив подібні схеми на саморобних трайках,.
А де бачили ? Можна лінк ?

Жорсткості не дасть у тому випадку коли пружинитиме , я якщо вилка буде потужною та широкою то повинна розподілити навантаження на обидва боки віськи ... теоретично .

Кожен виходить зі своєї фактичної ситуації та можливостей - я наприклад не уявляю як той токар зробить посилене кріплення на мотор колесо з його рідною віською в 12 мм. ! Ну не реально правда ! І розточувати там нічого не получиться і розсверлити і тд. Там немає куди просто . Отож той варіант з двосторонніми вилками з металлу та композиту то помоєму єдиний логічний вихід в моїй ситуації .

А щоб не пружинила дати додаткові підсилювачі вилки типу того -
Лінк не знайду зараз. Це мені фото присилав один знайомий з Нідерландів, там теж є саморобні велосипеди і веломобілі :)

Стосовно всього іншого - робіть як знаєте. Може хтось інший вам дасть поради. Потім нам всім розкажете і покажете, що вийшло :) Можливо, відкриєте щось нове.

Re: Про трайк

Додано: 28 червня 2014, 22:04
mijki
Пригадую колись в нідерландах в місцевого чувака велик купив за 50 євро, ну думаю велик як велик ... і дуже мені дивно було що він якось дуже легко та швидко йшов по рівнині ,і таку блискучу штукенцію мав на втулці і раму якусь широку таку дивну ... то тепер аж розумію що мені в руки тоді попав електро літієвий агрегат за багато євриків :mrgreen: а чувак вживав різні цікаві засоби та продавав різні нестандартно здобуті трофеї . :shock: :lol: :twisted:

Сьогодні трохи побавився з тим трайком , профіль алюмінієвий йде на ульот , боюся що мені тих 4 метри не вистачить що маю :)

На рахунок порядку роботи - найперше конструкція а вже потім обтікач , воно то так але й не так . В мене ще не було алюмінієвого профілю та труб тому й взявся за матрицю . По ширині , обмеження в ЄС йде до 80 см , тож зробив по максимуму , висота для 45 градусного варіанту з сидінням теж передбачувана + з маленьким запасом - аеродинаміку цей запас не попсує дуже ... Довжина , тут теж без прблем - якщо не впишуся десь з розмірами то напшиккати монтажки не складе проблеми . :) Я поки тільки з пінопластом та піною працюю , скловолокнову матрицю звичайно ж не роблю поки нема самої конструкції ...

Re: Про трайк

Додано: 29 червня 2014, 09:10
mijki
От індієць молодець ! Знайшов вирішення навіть з наявним одним аммортизатором ! До речі так навіть краще тому що сама конструкція получається нижчою і тому не заважає ногам крутити педалі ! :) можна менш високо виносити передню зубачку . http://youtu.be/ljGXchnVUxE

Re: Про трайк

Додано: 29 червня 2014, 12:30
mijki

Re: Про трайк

Додано: 29 червня 2014, 17:30
mijki
ОЦЕ ТАК ТУР - http://youtu.be/vp5TNS1ycKo