Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

Поки що продумую проектування , роблю схемки , прикидую як краще зробити ... Може щось порадите як бувалі початківцю ! :)

Дивіться , охота зробити так - основний концепт - веломобіль стрімлайнер з обидвома ведучими колесами та електромоторчиком , для стабільності підпираючі постійні коліщатка на velotiltподібному шарнірі .

Передній їздець буде крутити переднє колесо , своє , а задній крутитиме заднє . Електромотор - звичайне 3 кіловатне колесо буде спереду .
Як вважаєте ліпше так робити, чи ліпше пустити спільний ланцюг на заднє колесо а вже переднє буде суто електричним ? Вага пристрою порожняком з електромотором та аккумуляторами планується максимум 80 кг .

Труби на раму або куплю з хорошої сталі мінімум 50 мм діаметру 1мм.стінка мінімум або з БУ. японських скутерних рам з Одесси хімічитиму ( якщо сталь потрібна не знайдеться ) .
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення Velodreamer »

Викладайте схемки, інакше важко щось конструктивно обговорювати.
На особливо якісну сталь я б не надіявся.

1) -Труби з 08КП - не погані, навіть нормально пружинять і досить міцні. І у труби 51 мінімальна товщина стінки - 1.2, менше в нас не роблять. Це найкращий варіант по співвідношенню ціна\якість. Зламати трубу 51 мм діаметром важко. Знайти можна тут: http://triada.at.ua/
2) Другий варіант, який можливо знайти - труби з нержавіючої сталі, але вони набагато дорожчі, а по міцності навіть гірші за 08КП. І варити треба аргоном. Кажуть, що знайти можна там, де роблять сантехніку і опалювальні системи на замовлення.
3) -й варіант - меблеві хромовані труби, кажуть, що знайти можна там, де продають все для меблів. Але ціна ще більша за нержавіючі, а міцність...Ну на шафах і столах не їздять, так що хто його зна...

4) - купити труби з потрібної сталі у Європі. Там можна придбати все, треба тільки знати точно марку сталі в стандарті ISO. Але ціна за самі труби і з пересилання навряд чи порадує.


Знайти труби з особливої сталі навряд чи буде легко, тому що вони ніде не використовуються. Заводи роблять мінімум від 3-х тонн. Якщо таких замовлень немає, то немає і малих партій труб.
Труби з авіаційної сталі використовуються в авіації, можливо їх можна знайти на авіаремонтному заводі, або на фірмах по надлегкій авіації у Києві. Треба шукати контакти, телефонувати і прямо запитувати, чи є і де взяли.

А потім сюди писати, що з'ясували і почому :)
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення Voolodja »

не советую замахиваться на новый сложный проект, лучше доделайте тот веломобиль что уже начали.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

Voolodja писав:не советую замахиваться на новый сложный проект, лучше доделайте тот веломобиль что уже начали.
Та в мене крім нього ще кілька параллельних проектів йтиме ( добудова лакувальної камери , будова великої майстерні - фундамент вже є та дошки , опанування аргонової зварки ітд. вдосконалення техніки аерографії для ТЗ. ітд. ).

Актуально - найважливіще завдання яке зараз переді мною стоїть це навчитись якісно варити з аргоном . Маючи техніку та навички і цей трайк легше закінчити буде і новий проект жвавіще просуватиметься бо буде заради чого ( і на чому ) старанно вчитися . Аргонова зварка дає міцний красивий і надійний шов , саме те що нам потрібно , ну і ще справа за пошуком хорошого металлу . А зараз той трайк мій так там з товстелезної труби електродом 3йкою варено , треба переробляти все , вага зменшитсья набагато ну і міцність , естетика зявиться ...

Олексію , все так , щось мене тягне на ті скутерні рами , один торгаш каже що за 100 уо. віддав би , але там відразу і вилка і гідравліка і сталь чи не най краща .
Думав B2B варіант , але схоже ця посадка підходить більше для спортсменів фанатів аніж для простих людей , тож зупинився на класичному тандемі . Диски будуть широкі , мопедні , тому що моторколесо зашприховуватиму на такий тож і друге хай таким же буде . Проблема може виникнути з опірними коліщатками , не знаю ще де таку рафку маленьку дістати , щоб ще й консольне кріплення мала :? .
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення Voolodja »

об сварке ТИГом надо думать когда появиться отрабонанная конструкция, для экспериментов вполне хватает полуавтомата, быстро, дешево, красиво и надежно. по обычному железу ничем не хуже ТИГа. Местами даже лучше.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

Володя вся справа в тому що в мене немає напівавтомата :D
Який смисл купляти напівавтомат в Україні коли за ті самі гроші можна купити ТІG в Польщі ? Нормальна фабрична якість шва , можливість зварки всіх металів все це TIG ... Взагалі це навіть не беру під сумнів , це відома річ .
От в мене по трайку вся робота зараз стала саме через відсутність нормального зварочного аппарату . На рахунок склопластикового корпусу теж є питання але це все дрібниці в порівнянні з тими вимогами які ставляться до міцності та витривалості зварних швів у велотехніці .
Саморобщики автомобілів , кардів мотоциклів ітд. мають тут трохи легше, бо їм можна собі дозволити товстіщу трубу чи квадрат , огріхи , вкраплення шлаку в швах, це все не такі критичні речі як у велотехніці , котра повинна бути 1легка та 2міцна .

На рахунок сендвіч моделювання з карбоном , бачив як набирають корпус - дають 1 - 2 верстви карбону а потім якийсь такий типу паралон , але типу гума такий матеріал схожий до автомобільного утеплювача і потім зверху ще одну верству карбону . То непевно отой утeплювач завдяки своїм властивостям робить стінки корпусу більш стійкими до вигинання та дефоркмування ( плюс звуко та тепло ізоляція ) чи не так ? Як він правильно називається хтось в курсі ?

Ось приблизна конструкція ( моторколесо буде спереду - щоб не проскакувало коли одна особа в веломобілі ) .

Так дехто скаже , ТЗ буде дуже довгим та неповоротким , але можу відразу заперечити - адже двомісність це величезний плюс в повсякденному житті а довга база , колісна , додає комфортабельності на поганих дорогах , менше трясе . 8-)
Вкладення
ппд.jpg
ппд.jpg (19.87 Кіб) Переглянуто 12405 разів
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

Тут файний концепт для тандему . Дуже сильно допоможе при тривалих подорожах . Зробити зверху ніби капсулу прозору як на відео але суцільну зпереду дозаду , а солярні панелі ( гнучкі ) вигнути напівколом по вигину пластику , але панелі закріпити не стаціонарно зверху а так щоб їх на роликах можна було перекочувати на лівий бік ( коли сонце по ходу руху більш зліва ) чи на правий ( коли зправа ) з простеньким механізмом блокування де потрібно . По верху між панелями та пластиком ( в ту шпару ) пустити з отвору в носі повітря щоб ці панелі охолоджувало ( то добре коли панелі не перегріваються - тоді з них знімається більше енергії . Ось відео щодо цього концепту - http://youtu.be/FAoW2Ikt0sQ
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення Voolodja »

mijki писав:Володя вся справа в тому що в мене немає напівавтомата :D
Який смисл купляти напівавтомат в Україні коли за ті самі гроші можна купити ТІG в Польщі ? Нормальна фабрична якість шва , можливість зварки всіх металів все це TIG ... Взагалі це навіть не беру під сумнів , це відома річ .
Я понимаю что у вас нет сварочного аппарата, я имел удовольствие работать и с ТИГом и с полуавтоматом, и, только по тому что я все это уже прошел рекомендую вам купить полуавтомат для начала а потом ТИГ. Но, дай бог чтобы я ошибся и у вас сразу с ТИГом все получилось как задуманно.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

Володя розкажи про нюанси зварки TIGом тонких трубок ?

Конструкція що фіксує труби повинна бути зроблена то перше ( типу струбцинна -на коліні працювати то не діло ) зрозуміло .
Чистоплотність , старанно зачистити метал перед зварюванням , протерти ацетоном .
Не поспішати . Тримати присадочний прутик всередині щоб не окислювався , рухатист помалу , залишати продувку газом щоб не окислювався вольфрамовий електрод.
Далі таке специфічне питання як до практика . Через скільки чекунд окислиться початок шва трубки наприклад діаметром 50 мм. і товщини 1мм. ? Чи потрібно зачищати початок шва перед тим як зєднювати з ним закінчення шва ?

Що треба докупити в польщі до стандартного набору ?
- педаль
- хорошого хамелеона з великим склом і місцем під респіпіратор .
-маленький пальник , для роботи в важкодоступних місцях ітд.
- присадочного дроту стального - яких марок ?
- що іще ?
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Тандем веломобіль стрімлайнер проект .

Повідомлення mijki »

На рахунок опірних коліс , велотілтсистема . Для того щоб вона аммортизувала ( окремо від решти корпусу на мякшім аммортизаторі ) подумав а чи не підвісити її на шарикові меблеві направляючі (на шаріках ) ? Що скажете ? Звичайно не на 2 а на 8 чи 10 штук ( просто купити в меблевому і нарізати на потрібну довжину а потім позварювати все ... Там метал досить надійний , такі шуфляди від 30 до 70 кг витримують ніби ...
Вкладення
imagesл.jpg
imagesл.jpg (6.03 Кіб) Переглянуто 12343 разів
IMG_0593.jpg
IMG_0593.jpg (299.29 Кіб) Переглянуто 12391 раз
Востаннє редагувалось 28 грудня 2014, 15:49 користувачем mijki, всього редагувалось 6 разів.
Відповісти