Сторінка 3 з 21

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 30 жовтня 2014, 17:30
Velodreamer
mijki писав:Я до того що такий двомісний веломобіль дуже практичне рішення , тому й продаватися повинен добре , і не тільки в нас .
Нажаль я вашого етузіазму не поділяю.

Навіть якщо ми мали б можливість виробляти 2-місні веломобілі вагою 19 кг, з повною підвіскою, повним захистом від дощу, тихі всередині, та захищені від сонця – все одно кількість покупців не збільшиться. Справа в тому, що майже ніхто не хоче замінити автомобіль на педальний транспорт. Велосипед для більшості велосипедистів це розвага, а не транспорт. Якщо мова йде про мегаполіси, то там перевага велосипеда в можливості їздити по тротуарах, переміщуватись через підземні переходи і т.д. Ширина в 1 метр це достатньо для стояння у пробці.
Тому покупці такої техніки – захоплені темою люди, або ті, хто просто хоче мати щось незвичайне, чого немає в інших. На щастя в нас 45 мільйонів населення, тому і таких людей багато. Але мова про альтернативний транспорт для значних мас людей йти не може абсолютно.
Раджу вам почитати ось цю книгу (http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/20 ... _Power.zip), там, доречі, йдеться і про Барроуза і про Кінгсбері. Навіть в Європі веломобілів те так вже й багато. Це при тому, що навряд чи хто гигикає, побачивши на вулиці «машинку з педалями". Так що раджу вам не думати про більшість – робити гарну машину для себе в першу чергу. А потрібні люди знайдуться, коли побачать реальні досягнення. Проте це абсолютно не буде більшість суспільства.
mijki писав: Чому саме він . на мою думку -
1. Тому що завдяки низькій вазі в 35 кілограм може бути керований з легкістю як однією так і двома особами . ( дуже часто потрібно когось підкинути - а нічого відлежуватися - крути !)
2. Розміщення сидінь поряд , дуже зручно для розмови пассажирів підчас руху можливість бачити один одного , гарний огляд дороги обома .
3. Можливість обійтися і без електропідтримки ( 2 людські сили та мала вага ) навіть у гірській місцевості .500 ватт вистачає. ( нижча собівартісь нижча кінцева ціна )
4. Величезний багажний відсік позаду ( можливість перевезення великої кількості багажу )
5. можливість почергово крутити педалі попутник може навіть і поспати підас руху :) . чого вартий тільки цей рекорд - 1000 км за добу ! далекопоїздкова придатність .
6. Відносно мала довжина 3 з гачком метри як для двомісника . ( класична схема тандему буде понад 4 метри якщо не помиляюсь )
7. Відносно мала ширина в 1 метр = чудова маневренність в умовах міста .

Все це здатне зробити цю модель саме тою практичною кожноденною робочою конячкою для більшості екологічно+спортивно свідомих людей без якої вони не уявлятимуть своє життя .

Шкода що побачив такий варіант тільки вчора , якби знав про його існування раніще робив би саме щось таке подібне( сидіння поряд а не один за другим ) , а тобі він от якраз доречно зявився . Та вирішувати тобі , з твоїм досвідом , впевнений що вийде файна машина так чи інакше .
Тепер про саму машину.
1 ви повинні розуміти, що це рекордний апарат. Про комфорт там мова взагалі не йшла.
1 - Пілотам всередині тісно.
2 – Відсутня підвіска
3 – Немає можливості самостійно закрити\відкрити ковпак
4 – Всередині дуже шумно.

Гарна машина для рекорду, але не для побуту.
А якщо переробити її для побуту, то вага буде явно не 35 кг.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 30 жовтня 2014, 17:59
mijki
тесла теж не кожному в кайф ... :D для широких масс ясно що ні , йдеться про найоптимальніщу адаптацію , а тут це те що треба . І двомісний і поряд сидіти і вузький , от що бажано.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 07 листопада 2014, 22:29
Velodreamer
Нарешті почав щось робити...

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 10:58
Voolodja
Вижу много места под коленом выпрямленной ноги до поперечной трубы переднего моста :D

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 15:59
Velodreamer
Voolodja писав:Вижу много места под коленом выпрямленной ноги до поперечной трубы переднего моста :D
Ну там нога ещё не в самом нижнем положении. Впринципе, если бы не выпрямлять ноги полностью, то можно было бы сделать поперечную трубу где-то на 4-5 см выше. Но, если полностью распрямить ногу (чего рпи езде обычно не бывает), то даже сейчас я слегка прикасаюсь к нижнй трубе. А если бы она была выше, то (возможно) мешала бы. Короче, когда начнёт ездить, я полдложу туда куски палок и проверю, как было бы если. А то опыта у меня пока мало, так что ошибки совсем не исключены. Конечно, если можно сделать прямые трубы от рамы к шкворням, то это сильно бы упростило дело. И елси можно то я так и сделаю. Скоро узнаем.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 21:49
Velodreamer
Зробив основу важільного керма. Багато часу пішло на шаблонер і виточування втулок (з пластикової водопроводної труби).
Потім довго сидів і грався кермом. Маю дуже гарне переддчуття на рахунок такої конструкції.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 22:20
Voolodja
ого! какое все массивное.
рулевые тяги лучше делать строго прямые, любой изгиб будет пружинить.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 22:35
Velodreamer
Voolodja писав:ого! какое все массивное.

Та да... Подивимось, на скільки потягне в зборі. А потім, якщо все будет добре, буду думати, як знизити вагу.

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 08 листопада 2014, 23:36
Velodreamer
Voolodja писав:рулевые тяги лучше делать строго прямые, любой изгиб будет пружинить.
Отличная идея. Благодарю за свежий взгляд :) Оказалось, надо было просто шарниры поменять местами (сверху\снизу) и все тяги стали простыми :)

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Додано: 10 листопада 2014, 20:08
mijki
Олексію , от розглядаючи твою кермову систему мені одна думка прийшла на гадку ... А що коли замість отих товстеньких та важкуватих металевих труб та використати пластикові , трохи укріплені зверху склопластиком та карбоном ... ? :) Собі певне так і зроблю - а точку тертя важеля та основи змащу щедро салідолом . Тай тягові трубки візьму тоненькі від бу. кравчучки ( замість шпильок вісімок ) ліпше на вагу буде ...

ps- Захіміч щось з форумом пліз( як буде час ) -пусти сюди гугльбота і подібних ,рекламу ітд. в нас в країні купа HPV фанатів, тебе вся європейська тусівка знає , і багато хто не в курсі про те що існує *рідний*тематичний форум і по закордонних тусуються , багато є навіть на окупантф*шистському, нажаль, наших ... :( . Це робоча тема , наприклад на моїх очах народився та розвинувся наш рідний червонодеревний форум , і наші столярі тепер мають змогу вільно спілкуватися без модерації путлєрозомбійських модерів та ср*чу рабськосовкобидлівського.( раніще наші столярі були на ка*апському рессурсі., деревообробка одне з моїх захоплень )