Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Додано: 30 жовтня 2014, 17:30
Нажаль я вашого етузіазму не поділяю.mijki писав:Я до того що такий двомісний веломобіль дуже практичне рішення , тому й продаватися повинен добре , і не тільки в нас .
Навіть якщо ми мали б можливість виробляти 2-місні веломобілі вагою 19 кг, з повною підвіскою, повним захистом від дощу, тихі всередині, та захищені від сонця – все одно кількість покупців не збільшиться. Справа в тому, що майже ніхто не хоче замінити автомобіль на педальний транспорт. Велосипед для більшості велосипедистів це розвага, а не транспорт. Якщо мова йде про мегаполіси, то там перевага велосипеда в можливості їздити по тротуарах, переміщуватись через підземні переходи і т.д. Ширина в 1 метр це достатньо для стояння у пробці.
Тому покупці такої техніки – захоплені темою люди, або ті, хто просто хоче мати щось незвичайне, чого немає в інших. На щастя в нас 45 мільйонів населення, тому і таких людей багато. Але мова про альтернативний транспорт для значних мас людей йти не може абсолютно.
Раджу вам почитати ось цю книгу (http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/20 ... _Power.zip), там, доречі, йдеться і про Барроуза і про Кінгсбері. Навіть в Європі веломобілів те так вже й багато. Це при тому, що навряд чи хто гигикає, побачивши на вулиці «машинку з педалями". Так що раджу вам не думати про більшість – робити гарну машину для себе в першу чергу. А потрібні люди знайдуться, коли побачать реальні досягнення. Проте це абсолютно не буде більшість суспільства.
Тепер про саму машину.mijki писав: Чому саме він . на мою думку -
1. Тому що завдяки низькій вазі в 35 кілограм може бути керований з легкістю як однією так і двома особами . ( дуже часто потрібно когось підкинути - а нічого відлежуватися - крути !)
2. Розміщення сидінь поряд , дуже зручно для розмови пассажирів підчас руху можливість бачити один одного , гарний огляд дороги обома .
3. Можливість обійтися і без електропідтримки ( 2 людські сили та мала вага ) навіть у гірській місцевості .500 ватт вистачає. ( нижча собівартісь нижча кінцева ціна )
4. Величезний багажний відсік позаду ( можливість перевезення великої кількості багажу )
5. можливість почергово крутити педалі попутник може навіть і поспати підас руху . чого вартий тільки цей рекорд - 1000 км за добу ! далекопоїздкова придатність .
6. Відносно мала довжина 3 з гачком метри як для двомісника . ( класична схема тандему буде понад 4 метри якщо не помиляюсь )
7. Відносно мала ширина в 1 метр = чудова маневренність в умовах міста .
Все це здатне зробити цю модель саме тою практичною кожноденною робочою конячкою для більшості екологічно+спортивно свідомих людей без якої вони не уявлятимуть своє життя .
Шкода що побачив такий варіант тільки вчора , якби знав про його існування раніще робив би саме щось таке подібне( сидіння поряд а не один за другим ) , а тобі він от якраз доречно зявився . Та вирішувати тобі , з твоїм досвідом , впевнений що вийде файна машина так чи інакше .
1 ви повинні розуміти, що це рекордний апарат. Про комфорт там мова взагалі не йшла.
1 - Пілотам всередині тісно.
2 – Відсутня підвіска
3 – Немає можливості самостійно закрити\відкрити ковпак
4 – Всередині дуже шумно.
Гарна машина для рекорду, але не для побуту.
А якщо переробити її для побуту, то вага буде явно не 35 кг.