Моя чергова спроба зробити веломобіль

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Я до того що такий двомісний веломобіль дуже практичне рішення , тому й продаватися повинен добре , і не тільки в нас .
Нажаль я вашого етузіазму не поділяю.

Навіть якщо ми мали б можливість виробляти 2-місні веломобілі вагою 19 кг, з повною підвіскою, повним захистом від дощу, тихі всередині, та захищені від сонця – все одно кількість покупців не збільшиться. Справа в тому, що майже ніхто не хоче замінити автомобіль на педальний транспорт. Велосипед для більшості велосипедистів це розвага, а не транспорт. Якщо мова йде про мегаполіси, то там перевага велосипеда в можливості їздити по тротуарах, переміщуватись через підземні переходи і т.д. Ширина в 1 метр це достатньо для стояння у пробці.
Тому покупці такої техніки – захоплені темою люди, або ті, хто просто хоче мати щось незвичайне, чого немає в інших. На щастя в нас 45 мільйонів населення, тому і таких людей багато. Але мова про альтернативний транспорт для значних мас людей йти не може абсолютно.
Раджу вам почитати ось цю книгу (http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/20 ... _Power.zip), там, доречі, йдеться і про Барроуза і про Кінгсбері. Навіть в Європі веломобілів те так вже й багато. Це при тому, що навряд чи хто гигикає, побачивши на вулиці «машинку з педалями". Так що раджу вам не думати про більшість – робити гарну машину для себе в першу чергу. А потрібні люди знайдуться, коли побачать реальні досягнення. Проте це абсолютно не буде більшість суспільства.
mijki писав: Чому саме він . на мою думку -
1. Тому що завдяки низькій вазі в 35 кілограм може бути керований з легкістю як однією так і двома особами . ( дуже часто потрібно когось підкинути - а нічого відлежуватися - крути !)
2. Розміщення сидінь поряд , дуже зручно для розмови пассажирів підчас руху можливість бачити один одного , гарний огляд дороги обома .
3. Можливість обійтися і без електропідтримки ( 2 людські сили та мала вага ) навіть у гірській місцевості .500 ватт вистачає. ( нижча собівартісь нижча кінцева ціна )
4. Величезний багажний відсік позаду ( можливість перевезення великої кількості багажу )
5. можливість почергово крутити педалі попутник може навіть і поспати підас руху :) . чого вартий тільки цей рекорд - 1000 км за добу ! далекопоїздкова придатність .
6. Відносно мала довжина 3 з гачком метри як для двомісника . ( класична схема тандему буде понад 4 метри якщо не помиляюсь )
7. Відносно мала ширина в 1 метр = чудова маневренність в умовах міста .

Все це здатне зробити цю модель саме тою практичною кожноденною робочою конячкою для більшості екологічно+спортивно свідомих людей без якої вони не уявлятимуть своє життя .

Шкода що побачив такий варіант тільки вчора , якби знав про його існування раніще робив би саме щось таке подібне( сидіння поряд а не один за другим ) , а тобі він от якраз доречно зявився . Та вирішувати тобі , з твоїм досвідом , впевнений що вийде файна машина так чи інакше .
Тепер про саму машину.
1 ви повинні розуміти, що це рекордний апарат. Про комфорт там мова взагалі не йшла.
1 - Пілотам всередині тісно.
2 – Відсутня підвіска
3 – Немає можливості самостійно закрити\відкрити ковпак
4 – Всередині дуже шумно.

Гарна машина для рекорду, але не для побуту.
А якщо переробити її для побуту, то вага буде явно не 35 кг.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

тесла теж не кожному в кайф ... :D для широких масс ясно що ні , йдеться про найоптимальніщу адаптацію , а тут це те що треба . І двомісний і поряд сидіти і вузький , от що бажано.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Нарешті почав щось робити...
Вкладення
DSCF7481.JPG
DSCF7481.JPG (78.52 Кіб) Переглянуто 11027 разів
DSCF7479.JPG
DSCF7479.JPG (104.13 Кіб) Переглянуто 11027 разів
DSCF7478.JPG
DSCF7478.JPG (92.62 Кіб) Переглянуто 11027 разів
DSCF7477.JPG
DSCF7477.JPG (111.31 Кіб) Переглянуто 11027 разів
DSCF7475.JPG
DSCF7475.JPG (98.05 Кіб) Переглянуто 11027 разів
DSCF7482.JPG
DSCF7482.JPG (77.08 Кіб) Переглянуто 11036 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

Вижу много места под коленом выпрямленной ноги до поперечной трубы переднего моста :D
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:Вижу много места под коленом выпрямленной ноги до поперечной трубы переднего моста :D
Ну там нога ещё не в самом нижнем положении. Впринципе, если бы не выпрямлять ноги полностью, то можно было бы сделать поперечную трубу где-то на 4-5 см выше. Но, если полностью распрямить ногу (чего рпи езде обычно не бывает), то даже сейчас я слегка прикасаюсь к нижнй трубе. А если бы она была выше, то (возможно) мешала бы. Короче, когда начнёт ездить, я полдложу туда куски палок и проверю, как было бы если. А то опыта у меня пока мало, так что ошибки совсем не исключены. Конечно, если можно сделать прямые трубы от рамы к шкворням, то это сильно бы упростило дело. И елси можно то я так и сделаю. Скоро узнаем.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Зробив основу важільного керма. Багато часу пішло на шаблонер і виточування втулок (з пластикової водопроводної труби).
Потім довго сидів і грався кермом. Маю дуже гарне переддчуття на рахунок такої конструкції.
Вкладення
3Д
Трайк6_1.JPG (148.41 Кіб) Переглянуто 10989 разів
Шаблонер
Шаблонер
DSCF7494.JPG (217.67 Кіб) Переглянуто 10989 разів
DSCF7491.JPG
DSCF7491.JPG (150.19 Кіб) Переглянуто 10989 разів
DSCF7488.JPG
DSCF7488.JPG (187.98 Кіб) Переглянуто 10989 разів
DSCF7487.JPG
DSCF7487.JPG (154.13 Кіб) Переглянуто 10989 разів
DSCF7485.JPG
DSCF7485.JPG (136.98 Кіб) Переглянуто 10989 разів
DSCF7484.JPG
DSCF7484.JPG (183.48 Кіб) Переглянуто 10989 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

ого! какое все массивное.
рулевые тяги лучше делать строго прямые, любой изгиб будет пружинить.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:ого! какое все массивное.

Та да... Подивимось, на скільки потягне в зборі. А потім, якщо все будет добре, буду думати, як знизити вагу.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:рулевые тяги лучше делать строго прямые, любой изгиб будет пружинить.
Отличная идея. Благодарю за свежий взгляд :) Оказалось, надо было просто шарниры поменять местами (сверху\снизу) и все тяги стали простыми :)
Вкладення
Трайк6_3.JPG
Трайк6_3.JPG (120.27 Кіб) Переглянуто 10978 разів
Трайк6_2.JPG
Трайк6_2.JPG (127.69 Кіб) Переглянуто 10978 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Олексію , от розглядаючи твою кермову систему мені одна думка прийшла на гадку ... А що коли замість отих товстеньких та важкуватих металевих труб та використати пластикові , трохи укріплені зверху склопластиком та карбоном ... ? :) Собі певне так і зроблю - а точку тертя важеля та основи змащу щедро салідолом . Тай тягові трубки візьму тоненькі від бу. кравчучки ( замість шпильок вісімок ) ліпше на вагу буде ...

ps- Захіміч щось з форумом пліз( як буде час ) -пусти сюди гугльбота і подібних ,рекламу ітд. в нас в країні купа HPV фанатів, тебе вся європейська тусівка знає , і багато хто не в курсі про те що існує *рідний*тематичний форум і по закордонних тусуються , багато є навіть на окупантф*шистському, нажаль, наших ... :( . Це робоча тема , наприклад на моїх очах народився та розвинувся наш рідний червонодеревний форум , і наші столярі тепер мають змогу вільно спілкуватися без модерації путлєрозомбійських модерів та ср*чу рабськосовкобидлівського.( раніще наші столярі були на ка*апському рессурсі., деревообробка одне з моїх захоплень )
Відповісти