Моя чергова спроба зробити веломобіль

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Олексiю а який в тебе зварочний аппарат ? За скiльки ? Бо в мене хiба звичайний за 1200 гр. наплечний .
I таке ще питання , отi пружинно аммортизацiйно поворотнi пiдвiсочнi cтiйки вони саморобними будуть чи купиш десь готовi ?
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Voolodja писав:
Velodreamer писав:Ноги будут задевать за косые трубы,
можно каретку поднять ... но если потом будет несущим кузов - то не важно.
у европейцев стойки довольно тонкие, потому как под осью колеса еще имеются дополнительные тяги, удерживающие колесо, а верх стойки к корпусу крепиься через резинку, чтобы обеспечить при работе подвески неизменяемую ширину колеи, типа так меньше потери энергии.
Да-да, я это заметил. У меня есть детальные фото этой подвески. Но делать её на рамном аппарате затруднительно, хотбя не исключено, что придётся. Фото трайка с такой подвеской внизу.

mijki писав:Олексiю а який в тебе зварочний аппарат ? За скiльки ? Бо в мене хiба звичайний за 1200 гр. наплечний .
I таке ще питання , отi пружинно аммортизацiйно поворотнi пiдвiсочнi cтiйки вони саморобними будуть чи купиш десь готовi ?
Апарат напівавтомат з СО2. Вартість такого зараз десь 2500 грн.

Стійки робитиму звичайно. Зовнішня труба - 38*1.5, внутрішня - 27*1.2 пружини звідкись від авто, але жорстість така сама, як на пружинах амортизаційної вилки на 26 дюймів. Упорний підшипник стандартний. Елементи ковзання буду точити з капралону, судячи з описів це ідеальний матеріла для поверхонь, що труться. Пишуть, що навіть змащувати не потрібно (хоча в цьому я сумніваюсь). Скоро будуть фото деталей.
Вкладення
FramePartilyAssembled.jpg
FramePartilyAssembled.jpg (107.12 Кіб) Переглянуто 8204 разів
AssemblewithLocktight.jpg
AssemblewithLocktight.jpg (106.17 Кіб) Переглянуто 8204 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

обрати еще внимание на этот ресурс, их инструкции по сборке очень хороши :D
http://www.alligt.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ZzA4rmS6kuQ#t=68
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Ото дивлюся в того аллеветтера задня пiдвiска така массисвна ... воно маэ поважну причину певне ... от в мене задня з маунтайнбайку звичайного, то може б то ii трохи карбоном посилити щоб боковi сили не погнули ? Швидкостi будуть понад 80 кмг ( гiрка велика - накат ) що скажете ?

Зимою як iздити ? В нас от вже снiг сьогоднi випав. Чув що жилкою для бензокосарок можна колесо перемотати воно типу допомагаэ .

Cвого веломобiля не встиг до *зими*м доробити :cry: гальмуэ те що новий напрямок ... приходиться багато переробляти , от вчора мусiв в нижнiй рамi побiльшi дiрки вирiзати бо при припасуваннi передньоi зубачки виявилося що педалi зачiпають раму внизу . Епоксидко кур..а теж твердезне стало треба грiти ! :evil: :D

Олексiю ти на трайках та драконах вже потренувався тепер в тебе все вийде дуже добре ! ;)
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Ото дивлюся в того аллеветтера задня пiдвiска така массисвна ... воно маэ поважну причину певне ... от в мене задня з маунтайнбайку звичайного, то може б то ii трохи карбоном посилити щоб боковi сили не погнули ? Швидкостi будуть понад 80 кмг ( гiрка велика - накат ) що скажете ?
Думаю, що даремно хвилюєтесь. Алеведер, дуже стара модель. Можливо у них просто було налагоджене виробництво саме таких вилок. Якщо подивитись на сучасну модель (Strada DF) то там взагалі однога задня вилка.
Вкладення
DSC_4119.jpg
DSC_4119.jpg (196.4 Кіб) Переглянуто 8194 разів
Pat1020310.JPG
Pat1020310.JPG (316.4 Кіб) Переглянуто 8194 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Планую зробити універсальну задню вилку - щоб підходила до всіх моделей, і тих що зараз випускаються, і тих, що випускались раніше, і тих,що будуть у майбутньому.І до лігерадів і до трайків.
Вкладення
DSCF7406.JPG
DSCF7406.JPG (164.69 Кіб) Переглянуто 8156 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Igor-Creator
Засновник
Повідомлень: 62
З нами з: 23 червня 2014, 08:35
Реальне ім'я: Ігор Галанін
Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
Звідки ви?: Київська область
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Igor-Creator »

Velodreamer писав:Планую зробити універсальну задню вилку - щоб підходила до всіх моделей, і тих що зараз випускаються, і тих, що випускались раніше, і тих,що будуть у майбутньому.І до лігерадів і до трайків.
Нинішня вилка, що зображена на фото - то вже є майже готовий варіант такої універсальної вилки, чи ти її ще будеш добряче переробляти? Як на мій погляд, то "універсальності" можуть завадити два фактори:
1. Неможливе використання коліс різного розміру з гальмами типу "вібрейки". "Вібрейки" можна зробити лише під один-єдиний розмір обода. Дискові гальма такого недоліку не мають, але "вібрейки" значно дешевші (як самі гальма, так втулки під них).
2. Неможливо встановлювати гумові буфери замість стандартного амортизатора -треба буде приварювати додаткове кріплення.
Але якщо використовувати тільки дискові гальма та тільки стандартні амортизатори, тоді ця вилка, що на фото, уже є тією "універсальною".

Від себе я додав би до неї два невеличких доповнення (так я буду робити на своєму лігераді):
1. Додати у верхній частині дропаутів місця для кріплення заднього крила (по два отвори з різьбою на кожному дропауті)
2. Трохи подовжити дропаути ззаду та додати місця кріплення велопричепу - так, щоб причеп кріпився окремо, а не на вісь заднього колеса.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Олексію розглянь цей варіант , на такому рішенні думаю реально пропхати на ринок навіть величеньку серію в кількасот болідів ... в нашій країні . При вдалому комбінуванні *ціна якість* зрозуміло .


http://youtu.be/PerWh19qzWc


Speed with Guy Martin Season 2 Episode 1 "Tandem"
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Продати можна абсолютно все що завгодно. Зараз у нас в країні достатньо і покупців і продавців. Бракує самих виробників і виробів. До мене вже кілька разів звертались з пропозиціями по продажу. Але з цим проблем немає. Так що, якби мати 100 навіть найекзотичніших веломобілів - вепевнений, що продати їх вдалося б.
mijki писав:Олексію розглянь цей варіант , на такому рішенні думаю реально пропхати на ринок навіть величеньку серію в кількасот болідів ... в нашій країні . При вдалому комбінуванні *ціна якість* зрозуміло .


http://youtu.be/PerWh19qzWc


Speed with Guy Martin Season 2 Episode 1 "Tandem"
Що до самого фільму - дуже дякую за посилання. В кадрі такі легенди HPV як Майк Барроуз і Майлз Кінгсбері. Доречі таку конструкцію корпусу розробив саме Кінгсбері, хоча особисто собі він зробив апарат по класичній схемі з болваном і матрицями.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Я до того що такий двомісний веломобіль дуже практичне рішення , тому й продаватися повинен добре , і не тільки в нас .
Чому саме він . на мою думку -
1. Тому що завдяки низькій вазі в 35 кілограм може бути керований з легкістю як однією так і двома особами . ( дуже часто потрібно когось підкинути - а нічого відлежуватися - крути !)
2. Розміщення сидінь поряд , дуже зручно для розмови пассажирів підчас руху можливість бачити один одного , гарний огляд дороги обома .
3. Можливість обійтися і без електропідтримки ( 2 людські сили та мала вага ) навіть у гірській місцевості .500 ватт вистачає. ( нижча собівартісь нижча кінцева ціна )
4. Величезний багажний відсік позаду ( можливість перевезення великої кількості багажу )
5. можливість почергово крутити педалі попутник може навіть і поспати підас руху :) . чого вартий тільки цей рекорд - 1000 км за добу ! далекопоїздкова придатність .
6. Відносно мала довжина 3 з гачком метри як для двомісника . ( класична схема тандему буде понад 4 метри якщо не помиляюсь )
7. Відносно мала ширина в 1 метр = чудова маневренність в умовах міста .

Все це здатне зробити цю модель саме тою практичною кожноденною робочою конячкою для більшості екологічно+спортивно свідомих людей без якої вони не уявлятимуть своє життя .

Шкода що побачив такий варіант тільки вчора , якби знав про його існування раніще робив би саме щось таке подібне( сидіння поряд а не один за другим ) , а тобі він от якраз доречно зявився . Та вирішувати тобі , з твоїм досвідом , впевнений що вийде файна машина так чи інакше .
Відповісти