Моя чергова спроба зробити веломобіль

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Відповісти
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Почав довготривалий проект по створенню веломобіля на зразок європейських. Попередній досвід болісно показав, що досягнути всього й одразу не вийде. Було змарновано багато часу, грошей і величезна кількість роботи. У підсумку залишились лиш деякі частини від прототипів «Дракон» і «Дракон-2», та цифрові матеріали.
На цей раз я змінюю підхід. Максимально все пророблятиму на 3Д моделях, потім випробовуватиму на сталевих прототипах шасі, щоб зробити дійсно безпечний, добре керований і комфортний апарат. Тільки після того, як положення всіх вузлів і конструкція елементів буде перевірена на практиці – планую зайнятися об тікачем. Тут теж буде як мінімум 2 етапи. Спершу я встановлю обікач на сталевий трайк для тестування. У фіналі сподіваюсь розробити веломобіль з несучим корпусом, що дозволить зменшити вагу.
Вкладення
Ступица.png
Ступица.png (27.56 Кіб) Переглянуто 24001 раз
Основні розміри
Основні розміри
7.png (268.05 Кіб) Переглянуто 24026 разів
Амортизаційна стійка. Хід - 50 мм. Вона ж і поворотна стійка. Для повороту над пружиною буде становлено упорний підшипник.
Амортизаційна стійка. Хід - 50 мм. Вона ж і поворотна стійка. Для повороту над пружиною буде становлено упорний підшипник.
6.png (12.24 Кіб) Переглянуто 24027 разів
5.png
5.png (99.15 Кіб) Переглянуто 24027 разів
4.png
4.png (53.77 Кіб) Переглянуто 24027 разів
3.png
3.png (205.9 Кіб) Переглянуто 24027 разів
2.png
2.png (65.53 Кіб) Переглянуто 24027 разів
Передній міст
Передній міст
1.png (23.02 Кіб) Переглянуто 24027 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Для чого робитимеш ? Для спорту та рекордiв чи практичний на кожен день , робочу конячку ?
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Для побуту.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

Тодi дво або трьохмiсний з електропiдтримкою .
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Тодi дво або трьохмiсний з електропiдтримкою .
Ні, дякую. Я міг би реанімувати свої старі проекти.Хоча вага в них була завелика, але з моторчиком їздило б. Але це вже "ні риба ні м'ясо". З мотором, але не авто, бо ні комфорт ні швидкість не ті. І вже не велосипед, бо вже немає тієї незалежності від джерел енергії. Тобто такий гібрид стане гіршим і за велосипед і за автомобіль. І його можна буде використовувати тільки на поїздках в радіусі 10 км. А в мене найближчий пункт - 24 км, а нормальний денний пробіг - 120-140 км. Яких акумуляторів на таке вистачить?
Тому тут все простіше - мінімізувати габарити, мінімізувати вагу, максимально стабільне керування(для того амортизація на передніх колесах.
Що до багатомісності, то насправді вкрай рідко буває потреба їхати у справах удвох (1-2 рази на місяць максимум). А для сімейних покатушок в мене запланований інший апарат - з електродвигуном на 250 ватт (2 години ходу при швидкості 10 км\год - для підйомів). Але то вже окрема історія. Там вже будуть і всі обеження електродвигуна і вже не та незалежність, звичайно...


Не складно зробити щось на 3-х колесах, що буде їхати і матиме корпус. Складно зробити це так, щоб машина могла будти веломобілем - нормально рухатися лише за рахунок сили пілота, бути швидше за велосипед, але не мати тих обмежень і залежностей, які має авто, разом з тим давати захист від зовнішнього середовища, холоду, дощу, сонця і вітру, як це дає авто. Чим більше я роздивляюсь європейські машини, тим більше захоплення від їх продуманості. Нажаль у мене немає ні точних креслень, ні опису технології, та й умови в нас з ними сильно різняться. Тому веломобіль для України має бути створений в Україні. Поетапно, поступово, але, я сподіваюсь, успішно.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення mijki »

А в мене навпаки 10 - 20 кiлометрiв на добу проiзжаю . То взяв аккумулятори 17 кг .( на 30 -40 км хватаэ ) Але в нас гори застрiмкi щоб без моторчика можна було кататися отже вибору майже не було . Пiдвiска передня та задня теж пiдаммортизована звичайно , в веломобiлях це мус .
Будеш брати карбон ( а вiн тобi знадобиться як захочеш легкiсть та мiцнiсть ) то подивися на фiрму carbonwerke нiмецька - я там брав , набагато дешевше виходить як у нас . Але вся сумма на понад 150 эвро ( посилки ) обкладаэться 20% податком май на увазi .

Хоча в ютубi якось дивився як хлопака на мiланi на досить таки крутий та довгий пiдйом зi швидкiстю мiнiум 50 кмг застрибував ! :) :roll:
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Дуже дякую за наводку! Але карбон знадобиться тільки у финалі (думаю, що не раніше ніж через рік-два), а тестові форми буду з скломату клеїти. Легкість буде, ну а міцність... Для тестів піде, за одно і побачу слабкі місця, якщо трісне десь.

Горки в нас теж присутні, але тут варіанти два:
1 - збільшувати потужність (двигун, акумулятор і т.д.)
2 - понижувати передачу (або розширювати діапазон).

Моя задача не в тому, щоб гарно їздити по горах та бездоріжжю. Задачав тмоу, що там можна було хоч якось проїхати, а в основному шляхи асфальтні, а на далекі відстані і рівнинні. Набір вистоти не більше 700 метрів на 50 км пробігу.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

привет!
а почему ты не делаешь прямые трубы от хребта к стойкам?
Вкладення
1.png
1.png (42.3 Кіб) Переглянуто 23992 разів
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Velodreamer »

Ноги будут задевать за косые трубы, ведь на новом трайке сидение будет на 7 см ниже, чем на прототипе (http://hpv.com.ua/2014/05/trayk-1-2014/). Чтобы сделать так, как ты нарисовал, нужно сместить весь мост ближе к сидению, но тогда загрузка заднего колеса уменьшится и я рискую застревать на гравийных подъёмах. Такая компоновка это компромисс между усточйчивостью и проходимостью. Было испытано на первом тарйке. Также узкая колея (60 см) нужна в основном для возможности езды по одной прокатанной тропинке на грунтовых полевых и лесных дорогах.

Но новый трайк будет ниже прототипа, по тому приходится мудрить с формой моста и варить туда много металла. По идее, когда дело дойдёт до несущего корпуса, то эти недостатки устранятся (использованием подвески "макферсон" и несущих колёсных ниш).
Зображення

А в будущем должно быть по такому принципу как у европейцев:
Вкладення
IMAG1300.jpg
IMAG1300.jpg (183.11 Кіб) Переглянуто 23990 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль

Повідомлення Voolodja »

Velodreamer писав:Ноги будут задевать за косые трубы,
можно каретку поднять ... но если потом будет несущим кузов - то не важно.
у европейцев стойки довольно тонкие, потому как под осью колеса еще имеются дополнительные тяги, удерживающие колесо, а верх стойки к корпусу крепиься через резинку, чтобы обеспечить при работе подвески неизменяемую ширину колеи, типа так меньше потери энергии.
Відповісти