Сторінка 9 з 13

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 12 грудня 2014, 17:23
mijki
Треба підбирати оту обгінну муфту таку щоб і до лацюга пасувала і ще одну зірочку з такими ж зубами , щоб на шків мотора налізла ... ото багато головного болю з пошуками буде . :|

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 12 грудня 2014, 18:33
Velodreamer
Бувають такі шатуни на БМХ - там є різьба як на задній ступиці під зірки, тільки з лівої сторони (на лівому шатуні). Туди можна накрутити фрівілл (аналог обгонної муфти, але на тріщьотці).

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 16 грудня 2014, 18:04
mijki
То як вважаєте , вистачить двох моторколіс по 1000 ваттт на перед чи ліпше все таки на 4000 ватт на заднє колесо купити ?
Чомусь 2 по кіловату спереду та педальнопривідний зад більше подобаются як варіант але переживаю що до гори ( 10 град) дуже повільно їхатиму ( всеж таки 180 - 250 кг масси ) ...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 17 грудня 2014, 18:11
mijki
Коллеги ну не терпиться мені виїхати , а 4 кіловатних моторів в Уа. немає ( хіба паршиві ті зі слабкою віссю ) тож напевно візьму те що в торгашів є в наявності , а це осьтакий 3 кіловатний моторчик (посилання - http://www.megaenergy.com.ua/72V3000W.html ) . Справа в тому що якщо ненароком , всеж таки виявиться що 3 кіловантий ( 43 мм неодиммагніти ) буде заслабким , то я матиму змогу замовити пізніще ще один такий самий і покласти 2 на перед . Поки що покладу цей трьохкіловатник на зад ( обід мопедний 17 дюймів ) та дам повноцінну фрівіл кассету для старту , помагатиму йому на старті педалями . Менеджер каже що ці 3кіловатники швидкісні і на холостих видають 120 кмг. Я ж буду задоволений і 80ма .

Як вважаєте нормальний моторчик для трайка , з порожньою вагою в 100 кг +- . ?

А зі свого наявного 1000 ватт моторколеса таки робитиму вітрогенератор , хочу принципово їздити як на власноруч зробленому ТЗ. так і на власноруч здобутій вітровій енергії .

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 17 грудня 2014, 19:14
Velodreamer
80 км\год це супер, але зразу спитаю, чи випробували ви шассі на такій швидкості? От я уже на 50-ти риликую втратити керування церех зростаючу чутливість керма. І поки що не знаю, в чому причина...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 17 грудня 2014, 22:19
mijki
Та то ще будуть доробки та переробки , певна річ ...треба все пробувати .

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 17 грудня 2014, 22:47
Voolodja
mijki писав:Та то ще будуть доробки та переробки , певна річ ...треба все пробувати .
не стоит, особенно не стоит пробовать чужие грабли :lol:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 18 грудня 2014, 01:26
mijki
То зрозуміло , але досвід власний то не зазубрене , такий не забувається . ;)

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 19 грудня 2014, 14:06
Velodreamer
Ви хоч відео зніміть вашого апарату. Дуже цікаво побачити його в ділі.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 22 грудня 2014, 17:58
mijki
Треба доробити свою лакірню спершу . От коли його гарно полакую, та ще може й аерографію якусь невеличку зроблю то й дивитиметься нормально ... а так як тепер він недороблений то який смисл показувати ? :)
Щось типу того б зробити - :mrgreen: :shock: :D сусіди б здичіли ! :o :mrgreen: