Сторінка 8 з 13
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 10 грудня 2014, 16:45
mijki
Володя ні разу не чушь а файна справа ! Енергетична незалежність чудова річ .
В принципі маю на думці ще один можливий варіант використання цього однокіловатника що в мене без діла валяється - зробити на його основі максимально полегшений стремлайнер , дати моторколесо наперед , нахімічити гіроскопи 2 по 10 кілограм під сидіння і можна буде на поворотах на 50 кмг. пролітати !
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 10 грудня 2014, 19:24
Voolodja
если бы я не игрался с ветрками - я может имел бы другое мнение
если мне нужна была бы энерго независимость, я бы сделал газогенератор на дровах и взл бы Китайский ДВС с генератором (с этим я тоже игрался
)
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 10 грудня 2014, 22:03
mijki
Володя радий за тебе .
Таке питання , яку схему випускних коліщат ( для зупинки , зрушування з місця ) можна використати на стрімлайнері веломобілі з низькою посадкою як у тройтеха приблизно ... ?
В курсі що можна просто дві дірки для ніг по боках вирізати , було б простіще , але воно вигляду не матиме , тай при поганій погоді не дуже то й хочеться їх надвір випихати .
На мою думку ( як теоретика ) треба зробити якось так щоб вони були спаровані та підпружинені , тобто викидалися натисканням якогось легкодоступного важеля , і викидалися миттєво , а вже піднімалися вручну іншим потужним важелем * типу ручних гальм автомобіля ) .
Сама рамна трубка бокового підтримувача, напевно практично було б її зробити зі склопластику щоб вона малла трохи й аммортизації ( для бездоріжжя ) ?
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 10 грудня 2014, 22:57
Voolodja
Troytec прекрасная машина без дополнительных колес и кузова! Лично проверил.
Кузов на 2-х колесном аппарате используемом для бытовых нужд - утопия, только 3-х колесная схема.
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 грудня 2014, 16:21
mijki
Саморобщики електромобілів зауважили про деякі недоліки моторколеса, проти звичйних ассинхронних електромоторів з ремінною чи зірочковою передачею .
1. вага електромотору , шайба вагою в 12 кег ( 4кіловатник наприклад ) і наші ями на дорогах не дуже пасують , а так як в мене 3 колї то мені їх всіх обїзджати буде важкувато ( одноколійному велосипедисту тут значно легше ) .
2. Герметичність . Зрозуміло що нормальний виробник ставить і сальники і прокладки , але якщо їздити по сніговій каші , то рано чи пізно брудна вода знайде собі прохід в мотор .
Тому задумався над встановленням моторколеса в салоні . Воно буде в сухому місці та підаммортизоване всередині . Можна його наприклад встановити зверху заднього колеса і кинути ОКРЕМИЙ ланцюг з зірочки на велосипедну кассету , але які тут нюанси можуть вилізти ? Що треба зробити щоб система виявилась практичною та робочою ? Може варто взяти мотоциклетну зірочку та ланцюг ? Бо 4 кіловати швидко позїдають як і зуби так і порвуть ланцюга ... Моторколесо причепити на підаммортизовану задню підвіску але + ще й свою невеличку аммортизацію зробити ...
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 грудня 2014, 17:48
Voolodja
тот узел что будет прыгать на ямах, лучше делать как можно легче, т.е. мотор ставить на раму.
на раму но так чтобы новый центр тяжести не ухудшал устойчивость и маневренность.
если ставить цепь и звезды от мотоцикла, да, они вдержат с лихвой, потому что сломается следующий слабый узел в цепи - колесо.
надо обязательно отделять педали от мотора обгонной муфтой.
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 грудня 2014, 00:02
mijki
Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 грудня 2014, 11:04
Voolodja
mijki писав:Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
ага
и когда будет тянуть мотор, педали все равно придется крутить?
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 грудня 2014, 11:27
mijki
Voolodja писав:mijki писав:Що таке обгонна муфта ? Якьпланував - кинути на найбільшу зірку ( першу в кассеті ) мотор , мотоциклетним ланцюгом , а решту зірок крутитиме велосипедний ланцюг .
ага
и когда будет тянуть мотор, педали все равно придется крутить?
А коли зірочку на мотор, з іншого боку колеса дати .
( здорову таку по розміру як саме моторколесо ) ?
За ту обгонну муфту - не уявляю що то таке поки що .
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 грудня 2014, 16:36
Voolodja
mijki писав:
А коли зірочку на мотор, з іншого боку колеса дати .
( здорову таку по розміру як саме моторколесо ) ?
За ту обгонну муфту - не уявляю що то таке поки що .
А смысл в чем? И зачем здоровую?
Обонная муфта в приложении (жаль что у вас Гугл не работает)