Сторінка 5 з 13

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 04 листопада 2014, 13:36
mijki
Був сьогодні в МРЕО питав на рахунок реєстрації електровелосипеда . Можна до 4 кіловат електромотор використовувати без реєстрації, але не можна мати повороти та стопи бо тоді це вже не буде велосипедом . Отаке от . Добре що вікна бокові глибокі зпроектував і є можливість випхати руку показати поворот вручну . А ще поначіпаю ззаді мигалок червоних велосипедних як повертатиму вліво то ліві включатиму ( мигання ) а як в право то праві - і не поворотники і водіям позаду зрозуміло буде що повертаю .

надибав файний дизайн , футуристичненький такий ... дівчатам би сподобався :) :mrgreen:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 04 листопада 2014, 21:25
Velodreamer
Це де вам таке сказали на рахунок поворотників? А якщо на велосипед поставити поворотники, то він від цього перестане бути велосипедом? Це нісенітниця. Велосипед це транспортний засіб, що приводиться в рух силою людини, що знаходиться на ньому. І все. Окремо сказано, що велосипед має бути обладнаний звуковим сигналом, світлоповертачами та ліхтарями для руху в темну пору доби. А про поворотники в ПДД ні слова, так само як і про електродвигун, доречі...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 04 листопада 2014, 21:46
mijki
В мрео таке сказали . мене це звичайно не дуже тішить бо планував і поворотники і стопи покласти але раз кажуть що не можно то ОК , обійдуся - буду блималки велосипедні ( червоні ) зліва зправа включати перед поворотом - водії зрозуміють і гайдонів можна буде нах. послати.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 11:44
mijki
Коллеги як вважаєте нормальна схема буде як для наших доріг ?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 17:04
Velodreamer
А керування при такій схемі не буде зворотнім?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 17:15
mijki
Діло привички чи ні ?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 17:38
Velodreamer
Треба просто на важелях поміняти місцями шарнір кріплення самого важеля і шарнір креплення рульової тяги. Додав ескізи в пепереднє повідомлення

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 19:31
mijki
не зрозуміло

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 листопада 2014, 22:26
Velodreamer
mijki писав:не зрозуміло
Ну у вас на малюнку важель кріпитсья знизу, а рульова тяга - трохи вище. А якщо зробити навпаки (важель кріпити трохи вище, а тягу - на нижньому кінці, що нижче шарніру), тоді при пересуванні важеля вперед тяга буде відходити назад і навпаки.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 08 листопада 2014, 05:00
mijki
Олексію питання не куди що керуватиме , привикнути можна до всього , питання який варіант ліпший менше вібрацій смиканнь і тд ...