Сторінка 3 з 13

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 13 вересня 2014, 23:37
Velodreamer
Щось не зовсым розумію, як ви збираєтесь розміщувати двох людей всередині? 1-домісний "Квест"має ширину 76 см, а довжину - 2.8 м. Будете сидіти один за одним, при чому педалюватиме тільки один? Тоді де подіти ноги другому?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 14 вересня 2014, 09:49
mijki
Олексію давай на ти . :)

Нормально вміщаємось , довжина ж то 3.10 ! Я спочатку робив макет з пластикових труб де все випробував , ноги другого будуть знаходитись побоках тазу першого . Це ж не тандем - крутитиме педалі тільки один , передній .

Але там зручно двом сидіти , пробував ... але пассажир має бути не вищим як 185 см. :)

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 14 жовтня 2014, 10:56
mijki
актуальний стан . мушу переробляти трохи носа бо фара не пасувала та вентрешiтки.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 14 жовтня 2014, 11:03
Velodreamer
Просто супер! Як раз пару днів назад дивився фільм "Великі авіагонки", там кабіни були дуже схожі на вашу. Теж хочу собі таку кабіну :) :) :)
Але наспавді я буду робити трохи інакше (ось так):
Зображення


А от ще варіанти:

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Дуже радий, що в Україні справді роблять корпусні веломобілі. Браво!

(фото з репортажу про гонку 2011) - http://hpv.com.ua/2012/01/mirovoy-chemp ... talii-2011

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 14 жовтня 2014, 11:09
mijki
Дякую !
Пiна вона вiдносно легка , отже ваги набагато не додастсься . Дверi ще не *сидять* на мiсцi бо бортика зсередини ще не зробив ну i завiси та замок вiдсутнi .

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 21 жовтня 2014, 10:27
Velodreamer
Ось галерея одного з найсучасніших веломоблів - Strada DF: https://plus.google.com/photos/10701180 ... 2406948897

Багато новітніх рішень. Наприклад вони відмовилися від отворів у дні, а вентиляцію реалізували через повітрязабірник н аносі, що направляє струмінь крізь трубу, на якій кріпиться каретка. Крім того, всередині повітрязабірника разміщуються ліхтарі.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 21 жовтня 2014, 22:13
mijki
Файнi моделi ! Бажаю успiху з майбутнiм проектом !
Нi так не пiде бо ж як тодi задню передачу включати ?! ( на разхунок стради та дiрок в пiдлозi ) :o :D Думаю на них щось типу дверок як в хлiбницi зхiмiчити щоб можна було затривати ногою як холодно на вулицi щоб не дуло )

\ не знав що у мilана э обтiкач заднього колеса ! Треба буде й собi зробити ( зйомний звичайно ( вiн заодно ще й як болотник функцiонуватиме певне ) .

Додано: 21 жовтня 2014, 23:33
Velodreamer
Я не знаю, як вони вирішили проблему занього ходу без дірок. Але спитаю у знайомого, який нещодавно тестив цей веломобіль. А відсік для заднього колеса мабуть це необхідність. Тоді весь простір всередині можа використовувати під багаж - просто запхати все назад і не боятися, що щось влізе в спиці.

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 22 жовтня 2014, 22:15
mijki
Зараз з дверми бавлюся , бортик зробив , сьогоднi пробно гумовий ущiльнювач ( проти дощу ) дверний вставляв , мiсцями ще треба буде пiдшлiфувати пiдлатати ...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 22 жовтня 2014, 23:22
Velodreamer
А як справи з шасі? Дуже було б цікаво побачити деталі підвіски (я маю на увазі фото).