Сторінка 13 з 13

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 09 лютого 2015, 14:01
mijki
Таке питання , а нормально вариться тріадівська сталева труба до листового заліза ( 6 мм - не вуха для завішування коліс ) ? Чи треба якусь особливу листову сталь для цього шукати ?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 09 лютого 2015, 14:17
Igor-Creator
mijki писав:Таке питання , а нормально вариться тріадівська сталева труба до листового заліза ( 6 мм - не вуха для завішування коліс ) ? Чи треба якусь особливу листову сталь для цього шукати ?
На днях приварював дропаути (листове залізо товщиною 5 мм) до "Тріадівського" овального профілю товщиною 1,2 мм. Варив інвертором та електродами 2 мм, струм - 65 ампер. Результатом задоволений, зважаючи на те, що зварювальної "практики" у мене досить мало, і мені ще багато чому треба навчитися.
Технологія зварювання у даному випадку нічим не відрізняється від стандартної процедури зварювання товстого металу з тонким: дугу треба запалювати на товстому металі, а потім "зварювальну ванну" треба рухати так, щоб розплавлений метал "напливав" на край тонкостінної деталі. У мене начебто вийшло, хоч і не ідеально...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 24 лютого 2015, 22:37
Velodreamer
mijki, вам сподобається: http://itc.ua/news/na-kickstarter-idet- ... 8ITC.ua%29

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 27 лютого 2015, 03:42
mijki
Щоб воно *пішло* ціна має бути від 3 до 6000 тисяч а не 40 000 .

На рахунок підключення педалей до генератора то добра ідея , можна підзаряджати аккумулятор на будь яких швидкостях ... в мене є в принципі 2 моторколеса , одне 3000 вт. та одне 1000 вт. Можливо й справді доцільніще зробити так як як Rich Kronfeld кинути ланцюг на кіловатника хай заряджає аккумулятори ...
Питання в тому чи можливо це зробити технічно . Маю на увазі так налаштувати зв"язку моторколесо+конроллер щоб був певний *спротив* і до того ж регульований , гідравліка просто грітиметься отже не підходить гмммм .

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 04 березня 2015, 13:00
mijki
Замовив в токарів віськи на передні колеса , там різні товщини найтонший кінчик віськи йде 15 см. потім потовщення - 18 см, потім голчатий підшипник десь під 25 мм. Вирішив дати виточити саморобні , бо оригінальні віськи якби прийшлося ставити то мусив би купляти цілі 2 передні моновилки ( там віська разом з вилкою у весп ) а вони приблизно по 50 - 60 долларів ті вилки , дорого . Надіюсь що токарі нормально виточать ... ну і сталь заготовку проси міцніщу якусь підшукати .

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 07 березня 2015, 10:08
Velodreamer
Можливо то вже будуть занадто товсті оськи? Хоча краще більше, ніж зламається :)

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 28 квітня 2015, 23:02
mijki
Чули новину ? Типу люди починають жалітися на велошмітівців що ті завдатків понабирали в них а продукту так ніхто ще й не побачив ...

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 28 квітня 2015, 23:22
Velodreamer
А хто такі ці велошмітівці?

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Додано: 29 квітня 2015, 16:57
mijki