Сторінка 2 з 13
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 09 вересня 2014, 09:36
mijki
актуальний стан -
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 10 вересня 2014, 08:49
Velodreamer
СУПЕР! Я чудово знаю, скільки це потребує роботи! Вітаю!
І зараз видно, що ви добре проробили форму, бачу виступи для педалей зверху, і для колін. Це як раз те, що я не зробив на своєму "Драконі".
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 вересня 2014, 10:44
mijki
Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат .
От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ?
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 вересня 2014, 13:23
Velodreamer
mijki писав:Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат .
От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ?
Я думаю, що такий прямо великий отвір не потрібно взагалі. Подивіться на європейські апарати, та на австралійськй. Там отворів у дні (що для заднього ходу) достатньо.
А взагалі практика все покаже.
Скажіть будь ласка габарити майбутнього обтікача. На скільки я розумію, колеса мають бути у середині корпусу?
Ось цікаві гоночні варіанти (Австралія). Мрію колись зробити щось подібне:
http://jnyyz.files.wordpress.com/2014/09/trisled4.jpg
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 вересня 2014, 16:27
mijki
як для гоночних то ОК , класні звичайно . Радіус повороту в них завеликий буде тільки ... суджу по колісних обтікачах , вони для прямолінійного літання зроблені тск. Габарити мого 3.10 на 80 см. Радіаторисько такий великий то просто дизайнерська фішка , хочеться щоб аппарат виглядав цікаво ...
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 11 вересня 2014, 20:55
mijki
Олексо а тебе гайдони часом не кошмарили на драконі ? Напевне треба буде з реєстратором їздити а ще ліпше з посвідченням пресси ...
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 вересня 2014, 20:11
Velodreamer
Я на "Драконі" жодного разу не їхав повз них (взагалі їздив дуже мало - тільки по селу).
Але, згідно ПДД "Велосипед - транспорт, що приводиться в рух силою людини, що знаходиться на ньому". А на велосипед ніяких посвідчень не потрібно
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 вересня 2014, 22:20
mijki
в європі на велосипеди дозволеномаксимум 250 ваттні моторколеса всановлювати ( до 25 кмг ) в штатах 500 ватні ... в нас максимуму не встановлено ще законодавчо ( для велосипедів ) але доїб...ся можуть і будуть то я впевнений ... треба вже продумати спосіб захисту від їхніх наїздів ... навіть в голландії на початках до веломобілістів мєнти дойо...лися отаке от ....
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 13 вересня 2014, 09:50
Velodreamer
А ви збираєтесь ставити мотор-колеса?
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 13 вересня 2014, 14:06
mijki
На другому фото видно його , одне на 1 кіловат наперед - гори в нас ну і двомісний , ніженьками одними була б мука ...