Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Недоліки є не заперечую але з другим моторколесом поки не поспішатиму ...
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Попробував , заслабе , аж тепер дочитався що максимальна вага на однокіловатник це 130 кг. а в мене 80 веломобіль та 80 я = 160 , добре хоч помітив що мучитсься моторчик та не спалив .

І маю кур*ва золоте правило - ** як береш електроінструмент бери завжди дещо потіужніщий ніж думаєш що вистачить ** і всеодно заслабий взяв ... Тепер залишається або ще одного кіловатника брати , або робити з того кіловатника що є вітрогенератор ( для виробництва енергії , зарядки аккумуляторів,на нгарах , там функція реккуперації вже готова нічого й мудрувати ) та купити два нові по 2 кіловата ...

по 2 кіловата моторколеса в суммі - 4 кіловата , а це максималка для транспортних засобів в нас по закону де не потрібно ще реєстрації прав ітд...
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Навіщо вам така потужність? :shock: Вага для мотора має значеня тільки на підйомах, і то, можна просто їхати повільніше, і витрачати менше енергії таким чином.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

гори карпати . двомісна машинка . а цей кіловатний на таку подібну справу пущу - http://youtu.be/AxgiSN6ev0A
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:гори карпати . двомісна машинка . а цей кіловатний на таку подібну справу пущу - http://youtu.be/AxgiSN6ev0A
Красиві флюгери :) А де опис відбору потужності з них?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Трьохметровий запитує цілий котедж ( Онипко навіть електродроти геть відрізав щоб сумнівів не було ) але для цього потрібні потужні та дорогі аккумулятори . По технічній справі - моторколеса від 500 кіловат з контроллерами маже вже всі мать функцію реккуперації ( зарядки аккумцляторів ) тобто підєднуєш аккумулятори і накопичуєш енергію вітру . Потім кладеш ці аккумулятори в веломобіль *закидаєш ноги на барну стійку* і їдеш собі куди треба на халяву ... :)
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Трьохметровий запитує цілий котедж ( Онипко навіть електродроти геть відрізав щоб сумнівів не було ) але для цього потрібні потужні та дорогі аккумулятори .
Ой не вірю :) вітер на площі, яку покриває 3-х метровий ротор просто не має стільки енергії (для котетжу), хоча, звісно, який котедж і який вітер. У мене ось під час виключень струму будинок живеться від двох аккумуляторів сумарною ємністю 10 ампер\годин. через інвертор на 500 ватт. Вистачає на 2 години роботи комп'ютера і на кілька економних лампочок. Але про увімкнення пральної машини або чайнику мова взагалі не йде.

Так що потрібні конкретні дані: вітер такий-то, діаметр ротора такий-то, потужність така-то.

На відео просто флюгери, вони показують наявність вітру, але не генерацію ( а ще заворожують довірливих клієнтів магією спіралей :twisted: ) Якщо реальні вітряки в нього такі самі, то це все не наука, а танці з бубном, а ротори - ритуальний реквізит. :ugeek:

mijki писав:По технічній справі - моторколеса від 500 кіловат з контроллерами маже вже всі мать функцію реккуперації ( зарядки аккумцляторів ) тобто підєднуєш аккумулятори і накопичуєш енергію вітру . Потім кладеш ці аккумулятори в веломобіль *закидаєш ноги на барну стійку* і їдеш собі куди треба на халяву ... :)

Я сумніваюсь, що на рекуперації в дорозі можна щось зарядити. Хііба що під час спуску з висоти пару кілометрів. Ви просто порахуйте, скільки часу у вас займають спуски. Наприклад у мене на спуски витрачається максимум 2% часу в дорозі. Багато можна зарядити за такий короткий час?
Я вам раджу не вірити в казочки, а більш поглиблено вивчати предмет пошуку.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

http://youtu.be/aV98xJi7xIs :roll:
Аккумулятори треба просто потужні брати , щоб через ніч понад 100 ампер назаряджали от і буде щастя ... Буду робити ротор але проведу спочатку досліди з моделями - цей казахський ротор теж сподобався , треба перевірити котрий з них ліпше працює на слабких вітрах ...

В мене по ходу вибору нема , не викидати ж мені тепер своє однокіловатне моторколесо ! :)

Тай взагалі приємна ця справа - їздити на власноруч зробленому електровелогібриді заправленому власноруч зробленим вітрогенератором ! :D ;)

До того ж я будую автолакірню ( лакувати меблі , є можливість і мінівени, аерографія ) , а це 3 потужні вентилятори , компрессор , фільтри , а це досить потужно лінію садить . і по кишені за електроенергфію бє - хоч не хоч а треба щось хімічити ...
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:http://youtu.be/aV98xJi7xIs :roll:
Аккумулятори треба просто потужні брати , щоб через ніч понад 100 ампер назаряджали от і буде щастя ... Буду робити ротор але проведу спочатку досліди з моделями - цей казахський ротор теж сподобався , треба перевірити котрий з них ліпше працює на слабких вітрах ...
Качаю, подивлюсь.... Але я впевнений, що європейці не дурні.Якби існували більш ефективні ротори, ніж класичний гвинт з профілем крила літака, то вони неодмінно їх використовували б замість класичних. А мої акумулятори для веломобіля, просто щоб без діла е лежали...Осьяк раз зараз від них живеться комп, бо знову вимкнули електрику.

Поки що всі альтернативні ротори, які я бачив - розводняк. Найкращий ротор не повинен створювати великий опір на мачту. Вітер повинен обертати гвинт, а не працювати з ник, як з вітрилом. Завдяки аеродинамічному профілю класичний гвинт тягне рото по радіусу, створюючи обертаючий момент саме профілем (підйомною силою) а не за рахунок кута атаки лопастей.
А шнекові гвинти схожі на малюнки Леонаро Да Вінчі , мають низку ефективність і передають великий опір на опору.
[/quote]
mijki писав:В мене по ходу вибору нема , не викидати ж мені тепер своє однокіловатне моторколесо ! :)
Розрахуйте класичний гвинт діаметром 3 метри. При вітрв 5-6 м\с він як рах дасть 500 ватт.
mijki писав:Тай взагалі приємна ця справа - їздити на власноруч зробленому електровелогібриді заправленому власноруч зробленим вітрогенератором ! :D ;)
Це було б класно, звичайно!

mijki писав: До того ж я будую автолакірню ( лакувати меблі , є можливість і мінівени, аерографія ) , а це 3 потужні вентилятори , компрессор , фільтри , а це досить потужно лінію садить . і по кишені за електроенергфію бє - хоч не хоч а треба щось хімічити ...
А от тут спочатку треба порахувати собівартість вашої електроенергії (разом з вартістю всього обладнення). Вся альтернативна енергія малих об'ємів виходить в рази дорожче за струм від РЕМ.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

ветряки - чушь
Відповісти