Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Додано: 12 липня 2014, 13:43
Буває хочеться попрацювати над дизайном склопластикового чи карбонового корпусу трохи довше ніж звичайно . Внести певні додаткові деталі, елементи тюнінгу , вентиляції наприклад ітд.
Веломобіль будую свій перший а тому як водитсья переробок та змін мусить бути чимало . Тай не дивно , будь який авто дизайнер проробляє та змінює свій прототип чи то в компютерній програмі чи то реально з макетом в повний розмір.
Мені більше підходить попрацювати з повнорозмірним макетом .
Зробити матрицю не проблема , та є й інша метода - це набирання на рамному кузові елементів кузову та тюнінгу з допомогою звичайних матеріалів , бляхи , монтажної піни , автошпаклівки чи герметика .
При несучій кузовній конструкції планую такий порядок роботи .
Рама проклеюється водне ціле , далі обтягуємо навколо наш кузов двота трьома верствами скловолокна чи склотканини . Залишаємо на затверджування , ну і вже тоді можна починати творчу працю над обєктом . Це зазвичай пошук компроміссу між вимогами аеродинаміки , комфорт зручність , безпека , естетичний смак та дизайнерські рішення , вага , ну і досвід та хотілки виконавця процессу .
Можна звичайно робити половину корпусу по довжині а потім зняти з неї котрформу спеціальним силіконом , але такі методи , думаю , виплатились би при роботі під заказ з серйозними вимогами клієтна , а коли робиться для себе , невелика несиметричність правого та лівого боку кузова не смертельна ( ну якщо мова про міліметри а не сантиметри бо тобі вестиме в бік на швидкості )
В мене є трохи досвіду у виготовленні ww kayak у , та тоді працював зі звичайною матрицею , тепер хочеться спробувати ЩЕ Й цю методу - праця на оригыналі ( з надією що маючи реальну кузовну раму можна буде знайти цікаві аеродинамічно та дизайнерсько оптимальні рішення ... )
Хтось вже робив подібні речі ? Можливо якісь зауваження ?
Веломобіль будую свій перший а тому як водитсья переробок та змін мусить бути чимало . Тай не дивно , будь який авто дизайнер проробляє та змінює свій прототип чи то в компютерній програмі чи то реально з макетом в повний розмір.
Мені більше підходить попрацювати з повнорозмірним макетом .
Зробити матрицю не проблема , та є й інша метода - це набирання на рамному кузові елементів кузову та тюнінгу з допомогою звичайних матеріалів , бляхи , монтажної піни , автошпаклівки чи герметика .
При несучій кузовній конструкції планую такий порядок роботи .
Рама проклеюється водне ціле , далі обтягуємо навколо наш кузов двота трьома верствами скловолокна чи склотканини . Залишаємо на затверджування , ну і вже тоді можна починати творчу працю над обєктом . Це зазвичай пошук компроміссу між вимогами аеродинаміки , комфорт зручність , безпека , естетичний смак та дизайнерські рішення , вага , ну і досвід та хотілки виконавця процессу .
Можна звичайно робити половину корпусу по довжині а потім зняти з неї котрформу спеціальним силіконом , але такі методи , думаю , виплатились би при роботі під заказ з серйозними вимогами клієтна , а коли робиться для себе , невелика несиметричність правого та лівого боку кузова не смертельна ( ну якщо мова про міліметри а не сантиметри бо тобі вестиме в бік на швидкості )
В мене є трохи досвіду у виготовленні ww kayak у , та тоді працював зі звичайною матрицею , тепер хочеться спробувати ЩЕ Й цю методу - праця на оригыналі ( з надією що маючи реальну кузовну раму можна буде знайти цікаві аеродинамічно та дизайнерсько оптимальні рішення ... )
Хтось вже робив подібні речі ? Можливо якісь зауваження ?