Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

Класический вариант leitra velomobile, а биение руля надо убирать за счет подвески, правильного наклона шкворней и соответствующего плеча обкатки.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Володя котрий варіант як у лайтри перший чи другий ?

Тут будуть сайлентблоки - ( має допомогти від вібрації )
Вкладення
Panzer-Lenkung.jpg
Panzer-Lenkung.jpg (35.42 Кіб) Переглянуто 3337 разів
Востаннє редагувалось 08 листопада 2014, 14:08 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

второй вариант, вообще если погуглить можно найти много фото.
http://turanga.com/blog/?p=220
Вкладення
dsc01079.jpg
dsc01079.jpg (327.8 Кіб) Переглянуто 3333 разів
dsc01077.jpg
dsc01077.jpg (314.65 Кіб) Переглянуто 3333 разів
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

Вкладення
3R23.gif
3R23.gif (1.67 Кіб) Переглянуто 3332 разів
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Зробив типу панцерленкунг але гебелі ( важелі ) підвісив не збоку чи знизу а зверху , тести покажуть як воно керуватиметься ....
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Сьогодні робив пробний виїзд на електромоторі ... невдалий - електромотор порвав нах. велосипедну вилку , хоча я її перед тим укріпив карбоном , тепер думаю чи робити під нього повністюнову вилку , массивну з кутників чи переробляти стару ...
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Ого... А, мабуть ви не підсилили оську (вырныше місце, куди вставляэться оська). На скільки я знаю, до електромоторів продають спеціальні накладки.
Ви фотографуйте все, це ж історія! НАприклад я часто жалкую, що колись робив мало фото (в творчому запалі не до фотоапарату), а потім, через кілька років, буває дуже корисно аналізувати власні помилки і вдалі рішення.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

Результат - это следствие выбранний компановки размещения мотора, такая компоновка имеет больше минусов чем плюсов.
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Спочатку планувалися два електромотори на перед та подумав що можливо обійдусь і одним ( економія і по грошах і по вазі ) А порвало справді через те що укріплючі накладки не поклав :) такі приблизно мали бути - http://www.megaenergy.com.ua/strengthening.html
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Voolodja »

массу того что будет на кочках скакать - лучше делать мин возможную.
разность массы в передних колесах скажется и на прохождении поворотов.
одно переднее ведущее также скажется и на управляемости на дорогах с плохим покрытием.

обычно мотор ставят в заднее или на раме с приводом на цепь.
Відповісти