Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Класический вариант leitra velomobile, а биение руля надо убирать за счет подвески, правильного наклона шкворней и соответствующего плеча обкатки.
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Володя котрий варіант як у лайтри перший чи другий ?
Тут будуть сайлентблоки - ( має допомогти від вібрації )
Тут будуть сайлентблоки - ( має допомогти від вібрації )
- Вкладення
-
- Panzer-Lenkung.jpg (35.42 Кіб) Переглянуто 3337 разів
Востаннє редагувалось 08 листопада 2014, 14:08 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
второй вариант, вообще если погуглить можно найти много фото.
http://turanga.com/blog/?p=220
http://turanga.com/blog/?p=220
- Вкладення
-
- dsc01079.jpg (327.8 Кіб) Переглянуто 3333 разів
-
- dsc01077.jpg (314.65 Кіб) Переглянуто 3333 разів
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
- Вкладення
-
- 3R23.gif (1.67 Кіб) Переглянуто 3332 разів
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Зробив типу панцерленкунг але гебелі ( важелі ) підвісив не збоку чи знизу а зверху , тести покажуть як воно керуватиметься ....
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Сьогодні робив пробний виїзд на електромоторі ... невдалий - електромотор порвав нах. велосипедну вилку , хоча я її перед тим укріпив карбоном , тепер думаю чи робити під нього повністюнову вилку , массивну з кутників чи переробляти стару ...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ого... А, мабуть ви не підсилили оську (вырныше місце, куди вставляэться оська). На скільки я знаю, до електромоторів продають спеціальні накладки.
Ви фотографуйте все, це ж історія! НАприклад я часто жалкую, що колись робив мало фото (в творчому запалі не до фотоапарату), а потім, через кілька років, буває дуже корисно аналізувати власні помилки і вдалі рішення.
Ви фотографуйте все, це ж історія! НАприклад я часто жалкую, що колись робив мало фото (в творчому запалі не до фотоапарату), а потім, через кілька років, буває дуже корисно аналізувати власні помилки і вдалі рішення.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Результат - это следствие выбранний компановки размещения мотора, такая компоновка имеет больше минусов чем плюсов.
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Спочатку планувалися два електромотори на перед та подумав що можливо обійдусь і одним ( економія і по грошах і по вазі ) А порвало справді через те що укріплючі накладки не поклав такі приблизно мали бути - http://www.megaenergy.com.ua/strengthening.html
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
массу того что будет на кочках скакать - лучше делать мин возможную.
разность массы в передних колесах скажется и на прохождении поворотов.
одно переднее ведущее также скажется и на управляемости на дорогах с плохим покрытием.
обычно мотор ставят в заднее или на раме с приводом на цепь.
разность массы в передних колесах скажется и на прохождении поворотов.
одно переднее ведущее также скажется и на управляемости на дорогах с плохим покрытием.
обычно мотор ставят в заднее или на раме с приводом на цепь.