Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

добре зроблю - там металевi тркбки на болтах а зверху склопластик та карбон заклеэно .
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Планував робити панцерленкунг ( важельне керування по боках ) але коли тестував все то сідав в футболці , тепер похолодало то в куртці вже трохи незручно сидіти ( тисне в плечі ) :D прийдеться робити отой варіант рульової з кардановим кермом що йде посередині між ногами - так плечі йдуть трохи вперед і вже не впираються в стінки . типу тут -
Вкладення
AssemblewithLocktight.jpg
AssemblewithLocktight.jpg (106.17 Кіб) Переглянуто 4129 разів
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Тут треба бути обережним. Справа в тому, що на корпусних веломобілях дійсно є кардан, і кермо хоча і має можливість відхилятися вліво-вправо, але кєрується машина саме поворотом керма, а не відхиленнями.

А у того, що на фото, керування проходить саме відхиленнями. Я пробував таку схему - це небезпечно.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Ось так планую робити , видно на попередньому фото не вникнув в деталi . Звичайний поворотний кардановий руль як тут приблизно -
Вкладення
1523-1285754406-d3d4e610c8a755bcf72bc847ebc4fdc4.jpg
1523-1285754406-d3d4e610c8a755bcf72bc847ebc4fdc4.jpg (97.71 Кіб) Переглянуто 4117 разів
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Ба чи вистачит кліренсу для наших нефайних доріг як гадаєте ? Зпреду пітнадціть а зезаду двадцітьпїть . Поки мож як піднєти так і впустити ...
Вкладення
Фото0193.jpg
Фото0193.jpg (211.79 Кіб) Переглянуто 4099 разів
Фото0192.jpg
Фото0192.jpg (200.4 Кіб) Переглянуто 4099 разів
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

У мого для лісових доріг буде 8 см.
У малого трайка взагалі 3 см (при колії 40 см)
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Але деколи і на бордюр виїхати охота щоб пробку обїхати по тротуару ... і ями в нас на дорогах такі що огого не хочеться *на пузо сісти* і пассажир може біля 100 кг важити ... :? Впустити то мож без проблєм - треба тіко коротші аммортизатори поставити але чи варто то сумніваюся .
Вкладення
Фото0195.jpg
Фото0195.jpg (167.54 Кіб) Переглянуто 4048 разів
Фото0194.jpg
Фото0194.jpg (174.04 Кіб) Переглянуто 4048 разів
Востаннє редагувалось 03 листопада 2014, 08:44 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Чим він нижче - тим більша стійкість, а це важливо, особливо на ямах. Крім того, я реально сумніваюсь, що на дорогах багато ям, глибших за 5 см. Звісно, бувають такі, але їх зазвичай видно здалеку, і навіть автомобілісти на вантажівках намагаються в них не вскакувати.

Я думаю, що треба брати за взірець кліренс середньостатистичного авто, наприклад "Деу". І зменшувати його пропорційно різниці в коліях між автомобілем і веломобілем. Чим вужча колія - тим менше може бути кліренс при тій самій проходимості.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Згоден Олексію , але є ще один плюс у більшого кліренсу - ліпша аеродинаміка . Хоча зроблю напевно , як радять, на 5 см нижче - спереду буде 10 і ззаду 17 ...
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

передня підвіска та припасування сидіннь
Вкладення
Фото0199.jpg
Фото0199.jpg (157.79 Кіб) Переглянуто 4048 разів
Фото0198.jpg
Фото0198.jpg (96.22 Кіб) Переглянуто 4048 разів
Фото0197.jpg
Фото0197.jpg (164.15 Кіб) Переглянуто 4048 разів
Фото0196.jpg
Фото0196.jpg (271.64 Кіб) Переглянуто 4059 разів
Відповісти