Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
добре зроблю - там металевi тркбки на болтах а зверху склопластик та карбон заклеэно .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Планував робити панцерленкунг ( важельне керування по боках ) але коли тестував все то сідав в футболці , тепер похолодало то в куртці вже трохи незручно сидіти ( тисне в плечі ) прийдеться робити отой варіант рульової з кардановим кермом що йде посередині між ногами - так плечі йдуть трохи вперед і вже не впираються в стінки . типу тут -
- Вкладення
-
- AssemblewithLocktight.jpg (106.17 Кіб) Переглянуто 4227 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Тут треба бути обережним. Справа в тому, що на корпусних веломобілях дійсно є кардан, і кермо хоча і має можливість відхилятися вліво-вправо, але кєрується машина саме поворотом керма, а не відхиленнями.
А у того, що на фото, керування проходить саме відхиленнями. Я пробував таку схему - це небезпечно.
А у того, що на фото, керування проходить саме відхиленнями. Я пробував таку схему - це небезпечно.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ось так планую робити , видно на попередньому фото не вникнув в деталi . Звичайний поворотний кардановий руль як тут приблизно -
- Вкладення
-
- 1523-1285754406-d3d4e610c8a755bcf72bc847ebc4fdc4.jpg (97.71 Кіб) Переглянуто 4215 разів
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ба чи вистачит кліренсу для наших нефайних доріг як гадаєте ? Зпреду пітнадціть а зезаду двадцітьпїть . Поки мож як піднєти так і впустити ...
- Вкладення
-
- Фото0193.jpg (211.79 Кіб) Переглянуто 4197 разів
-
- Фото0192.jpg (200.4 Кіб) Переглянуто 4197 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
У мого для лісових доріг буде 8 см.
У малого трайка взагалі 3 см (при колії 40 см)
У малого трайка взагалі 3 см (при колії 40 см)
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Але деколи і на бордюр виїхати охота щоб пробку обїхати по тротуару ... і ями в нас на дорогах такі що огого не хочеться *на пузо сісти* і пассажир може біля 100 кг важити ... Впустити то мож без проблєм - треба тіко коротші аммортизатори поставити але чи варто то сумніваюся .
- Вкладення
-
- Фото0195.jpg (167.54 Кіб) Переглянуто 4146 разів
-
- Фото0194.jpg (174.04 Кіб) Переглянуто 4146 разів
Востаннє редагувалось 03 листопада 2014, 08:44 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Чим він нижче - тим більша стійкість, а це важливо, особливо на ямах. Крім того, я реально сумніваюсь, що на дорогах багато ям, глибших за 5 см. Звісно, бувають такі, але їх зазвичай видно здалеку, і навіть автомобілісти на вантажівках намагаються в них не вскакувати.
Я думаю, що треба брати за взірець кліренс середньостатистичного авто, наприклад "Деу". І зменшувати його пропорційно різниці в коліях між автомобілем і веломобілем. Чим вужча колія - тим менше може бути кліренс при тій самій проходимості.
Я думаю, що треба брати за взірець кліренс середньостатистичного авто, наприклад "Деу". І зменшувати його пропорційно різниці в коліях між автомобілем і веломобілем. Чим вужча колія - тим менше може бути кліренс при тій самій проходимості.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Згоден Олексію , але є ще один плюс у більшого кліренсу - ліпша аеродинаміка . Хоча зроблю напевно , як радять, на 5 см нижче - спереду буде 10 і ззаду 17 ...
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
передня підвіска та припасування сидіннь
- Вкладення
-
- Фото0199.jpg (157.79 Кіб) Переглянуто 4146 разів
-
- Фото0198.jpg (96.22 Кіб) Переглянуто 4146 разів
-
- Фото0197.jpg (164.15 Кіб) Переглянуто 4146 разів
-
- Фото0196.jpg (271.64 Кіб) Переглянуто 4157 разів