Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
актуальний стан -
- Вкладення
-
- Фото0165.jpg (426.17 Кіб) Переглянуто 4112 разів
-
- Фото0168.jpg (382.69 Кіб) Переглянуто 4112 разів
-
- Фото0167.jpg (325.91 Кіб) Переглянуто 4112 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
СУПЕР! Я чудово знаю, скільки це потребує роботи! Вітаю!
І зараз видно, що ви добре проробили форму, бачу виступи для педалей зверху, і для колін. Це як раз те, що я не зробив на своєму "Драконі".
І зараз видно, що ви добре проробили форму, бачу виступи для педалей зверху, і для колін. Це як раз те, що я не зробив на своєму "Драконі".
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат .
От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ?
От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ?
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
mijki писав:Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат .
От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ?
Я думаю, що такий прямо великий отвір не потрібно взагалі. Подивіться на європейські апарати, та на австралійськй. Там отворів у дні (що для заднього ходу) достатньо.
А взагалі практика все покаже.
Скажіть будь ласка габарити майбутнього обтікача. На скільки я розумію, колеса мають бути у середині корпусу?
Ось цікаві гоночні варіанти (Австралія). Мрію колись зробити щось подібне:
http://jnyyz.files.wordpress.com/2014/09/trisled4.jpg
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
як для гоночних то ОК , класні звичайно . Радіус повороту в них завеликий буде тільки ... суджу по колісних обтікачах , вони для прямолінійного літання зроблені тск. Габарити мого 3.10 на 80 см. Радіаторисько такий великий то просто дизайнерська фішка , хочеться щоб аппарат виглядав цікаво ...
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Олексо а тебе гайдони часом не кошмарили на драконі ? Напевне треба буде з реєстратором їздити а ще ліпше з посвідченням пресси ...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Я на "Драконі" жодного разу не їхав повз них (взагалі їздив дуже мало - тільки по селу).
Але, згідно ПДД "Велосипед - транспорт, що приводиться в рух силою людини, що знаходиться на ньому". А на велосипед ніяких посвідчень не потрібно
Але, згідно ПДД "Велосипед - транспорт, що приводиться в рух силою людини, що знаходиться на ньому". А на велосипед ніяких посвідчень не потрібно
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
в європі на велосипеди дозволеномаксимум 250 ваттні моторколеса всановлювати ( до 25 кмг ) в штатах 500 ватні ... в нас максимуму не встановлено ще законодавчо ( для велосипедів ) але доїб...ся можуть і будуть то я впевнений ... треба вже продумати спосіб захисту від їхніх наїздів ... навіть в голландії на початках до веломобілістів мєнти дойо...лися отаке от ....
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
А ви збираєтесь ставити мотор-колеса?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
На другому фото видно його , одне на 1 кіловат наперед - гори в нас ну і двомісний , ніженьками одними була б мука ...