Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

актуальний стан -
Вкладення
Фото0165.jpg
Фото0165.jpg (426.17 Кіб) Переглянуто 2437 разів
Фото0168.jpg
Фото0168.jpg (382.69 Кіб) Переглянуто 2437 разів
Фото0167.jpg
Фото0167.jpg (325.91 Кіб) Переглянуто 2437 разів
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

СУПЕР! Я чудово знаю, скільки це потребує роботи! Вітаю!
І зараз видно, що ви добре проробили форму, бачу виступи для педалей зверху, і для колін. Це як раз те, що я не зробив на своєму "Драконі".
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат . :)

От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ? :?
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

mijki писав:Дякую коллего ! Роботи справді біля того добрячий шмат . :)

От прикидую як би то так зхімічити отой отвір *радіаторний* щоб і вигляд був нормальний ( купив вже авто-алюмінієву сіточку з ячейкою в 5 мм. ) і не занадто аеродинаміку погіршити і одночасно щоб мати можливість пустити в салон потужний струмінь повітря при сильній жарі наприклад ...
Є в будівельних внтиляційні решітки для душових але вони квадратні , тож планую взяти та переробити ( типу жалюзі - за шнурок закривати відкривати ) які б то ще варіанти можна розглянути ? :?

Я думаю, що такий прямо великий отвір не потрібно взагалі. Подивіться на європейські апарати, та на австралійськй. Там отворів у дні (що для заднього ходу) достатньо.

А взагалі практика все покаже.

Скажіть будь ласка габарити майбутнього обтікача. На скільки я розумію, колеса мають бути у середині корпусу?

Ось цікаві гоночні варіанти (Австралія). Мрію колись зробити щось подібне:

Зображення
Зображення
Зображення
http://jnyyz.files.wordpress.com/2014/09/trisled4.jpg
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

як для гоночних то ОК , класні звичайно . Радіус повороту в них завеликий буде тільки ... суджу по колісних обтікачах , вони для прямолінійного літання зроблені тск. Габарити мого 3.10 на 80 см. Радіаторисько такий великий то просто дизайнерська фішка , хочеться щоб аппарат виглядав цікаво ...
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Олексо а тебе гайдони часом не кошмарили на драконі ? Напевне треба буде з реєстратором їздити а ще ліпше з посвідченням пресси ...
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Я на "Драконі" жодного разу не їхав повз них (взагалі їздив дуже мало - тільки по селу).
Але, згідно ПДД "Велосипед - транспорт, що приводиться в рух силою людини, що знаходиться на ньому". А на велосипед ніяких посвідчень не потрібно :)
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

в європі на велосипеди дозволеномаксимум 250 ваттні моторколеса всановлювати ( до 25 кмг ) в штатах 500 ватні ... в нас максимуму не встановлено ще законодавчо ( для велосипедів ) але доїб...ся можуть і будуть то я впевнений ... треба вже продумати спосіб захисту від їхніх наїздів ... навіть в голландії на початках до веломобілістів мєнти дойо...лися отаке от ....
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

А ви збираєтесь ставити мотор-колеса?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

На другому фото видно його , одне на 1 кіловат наперед - гори в нас ну і двомісний , ніженьками одними була б мука ...
Відповісти