Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ще раз щодо кутів передньої підвіски . Який ідеальний кут буде збоку та зверху ?
- Вкладення
-
- 295379_335480873203611_1020312178_n.jpg (26.96 Кіб) Переглянуто 23206 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Ідеальний кут унікальний для кожної конструкції це треба підбирати в залежності від того, яке ви хочете співвідношення між стабілізацією, "вагою" керма і реакцією на нерівності дороги.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Файний дизайн передка , болотники обвіс , треба щось подібне замутити в своєму , але тоді вже обовязково скутерні легкосплавні колеса дати , бо велосипедні ніяк не дивитимуться гарно в такому варіанті . http://youtu.be/Hk71V84Hx3w
http://youtu.be/3bt0uiHtVJM
ps
Буду таки ставити трьохкіловатник на зад ( 80 кмг ) в мотоциклетному 20 дюймовому ободі .
http://youtu.be/3bt0uiHtVJM
ps
Буду таки ставити трьохкіловатник на зад ( 80 кмг ) в мотоциклетному 20 дюймовому ободі .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Та ну...Якийсь Бєтмобіль...
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
От ті навороти навколо передніх коліс мені справді дуже сподобались , але ширина колії то занадто зваичайно , робитиму вужчу , аеродинаміка важлива . Але вигляд такого аппарату шикарний !
Контроллер до трьохкіловатника братиму на 98 вольт а аккумуляторів на 84 , щоб був запас міцності , ну щоб контроллер не спалити .
Контроллер до трьохкіловатника братиму на 98 вольт а аккумуляторів на 84 , щоб був запас міцності , ну щоб контроллер не спалити .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
http://hpv.com.ua/2015/02/navkolosvitny ... elomobili/ - вам буде цікаво
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
файна тема !
ps
Такі диски ( від веспи ) на перед даватиму - .
ps
Такі диски ( від веспи ) на перед даватиму - .
- Вкладення
-
- untitled.png (39.46 Кіб) Переглянуто 23079 разів
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Цікаво реалізовано плечі передньої підвіски в цьому т-рексі . Верхнє плече йде під кутом дозаду а нижнє ( підаммортизоване) допереду . Очевидно для більшої стабільності так роблять .
- Вкладення
-
- 11002_728501247198748_3794660013573613303_n.jpg (23.08 Кіб) Переглянуто 23068 разів