Сторінка 1 з 1

Активний причеп для дітей

Додано: 23 листопада 2015, 22:56
Velodreamer
Майже завершив креслити приблизний ескіз активного причепу. Довго думав над його компоновкою, поки дійшов до цього. Хочу випробувати компромісну схему, в якій є суцільна рама з колесами, всередині якої на довгих важелях розміщуються сидіння підпружинені . Таким чином поштовхи від нерівностей дороги сприйматиме рама, але не передаватиме на рейдерів. Варіант компромісний, бо передбачає досить велику неамортизовану масу. Крім того, довгі важелі потребують стабілізуючих елементів (показані жовтогарячим). Я планую використати якісь готові циліндри, наприклад від кришки багажнику автомобіля, для того, щоб усунути небажану бічну хиткість на кінцях важелів з сидіннями.
Кругова рама дозволить легко приладнати якийсь дах або навіс. На ременях можна буде закріпити багажні сумки знизу і позаду. До того ж, з точки зору безпеки, буде спокійніше, коли діти знаходяться всередині металевої рами-коробки.
Привід буде на одне колесо, щоб спростити процес перемикання передач. Теоретично, було б простіше зробити незалежні приводи на кожне колесо від кожного рейдера. Але, знаючи дітей, їм би хоча б з одним перемикачем впоратись для початку. А тут ще буде і передній і задній перемикач.
Колеса планую ставити на 26 дюймів. Основна рама з профілю 40*1 мм, (якщо не дістану, то з 40*1.2 мм), трубні частини з труб 38*1.2.

Терміни – хочу зробити до травня 2016. Але точно не зроблю його скоро. Проте вже можна починати збирати деталі.

Re: Активний причеп для дітей

Додано: 26 листопада 2015, 09:55
Igor-Creator
Цікавий проект, як на мене. Особливо цікавий тим, що розрахований на дітей. Також мені сподобалася рама-коробка, яка одночасно є "поясом безпеки та буде захищати пасажирів.
Є декілька запитань стосовно цього проекту:

1. Як ти плануєш захистити дітей від рухомих частин (тобто коліс), які розташовані дуже близько до пасажирів?

2. На який діапазон зросту дітей буде розраховується цей проект? Я так розумію, що регулювання буде здійснюватися завдяки переміщенню сидінь уперед та назад. Чи розраховував ти (хоча б приблизно) діапазон такого регулювання?

3. Які будуть передбачені ручки, важелі або щось інше, на що діти зможуть класти руки та за що триматися?

Також хочу висловити декілька моментів, на які я звернув увагу:

-- здається мені, що прийдеться ставити натяжний механізм на кожну цеп, що йде від каретки до проміжного валу. При роботі підвіски буде змінюватися відстань від кареток до проміжного валу, а це призведе до того, що також буде змінюватися натяжіння цепу. Тому я вважаю, що тут знадобляться натяжні механізми (на зразок задніх перемикачів).

-- використовувати газові компенсатори від багажника автомобіля у якості демпферів - то не дуже гарна ідея. Хтось із велоконструкторів вже так робив, і такі циліндри дуже швидко вийшли з ладу. Справа в тому, що вони не розраховані на постійні динамічні навантаження. Як на мене, краще буде узяти гідродемпфер амортизатора від якого-небудь китайського скутера чи мопеда - такий без проблем буде працювати дуже довго.

Re: Активний причеп для дітей

Додано: 01 грудня 2015, 12:47
Velodreamer
Igor-Creator писав: 1. Як ти плануєш захистити дітей від рухомих частин (тобто коліс), які розташовані дуже близько до пасажирів?
Планую зробити кабіну
Igor-Creator писав: 2. На який діапазон зросту дітей буде розраховується цей проект? Я так розумію, що регулювання буде здійснюватися завдяки переміщенню сидінь уперед та назад. Чи розраховував ти (хоча б приблизно) діапазон такого регулювання?
Поки що не розраховував. Просто жодав 25 см до біапазону регулування, відносно дитячого трайку.
Igor-Creator писав: 3. Які будуть передбачені ручки, важелі або щось інше, на що діти зможуть класти руки та за що триматися?
Ручки будуть, скоріше за все це будуть відкидні хом'яки
Igor-Creator писав: Також хочу висловити декілька моментів, на які я звернув увагу:

-- здається мені, що прийдеться ставити натяжний механізм на кожну цеп, що йде від каретки до проміжного валу. При роботі підвіски буде змінюватися відстань від кареток до проміжного валу, а це призведе до того, що також буде змінюватися натяжіння цепу. Тому я вважаю, що тут знадобляться натяжні механізми (на зразок задніх перемикачів).

-- використовувати газові компенсатори від багажника автомобіля у якості демпферів - то не дуже гарна ідея. Хтось із велоконструкторів вже так робив, і такі циліндри дуже швидко вийшли з ладу. Справа в тому, що вони не розраховані на постійні динамічні навантаження. Як на мене, краще буде узяти гідродемпфер амортизатора від якого-небудь китайського скутера чи мопеда - такий без проблем буде працювати дуже довго.
Я думаю, що діапазон роботи підвіски буде настільки незначним, що натяжки не знадобляться.
Стосовно газових демпферів, то я взагалі не планував використовувати їх як демпфери. Штоки з циліндрами потрібні лише для усунення небажаних бічних коливань. Я думаю, що на такому довгому важелі жорсткість труби буде недостатньою, и без таких компенсаторів сидіння буде мотати в боки.