Проект "Бобри"
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Планується електропривід на задні колеса.
Можна я буду у Вас Адептом Переднього приводу
Можна я буду у Вас Адептом Переднього приводу
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Можнаmoonhause писав:Можна я буду у Вас Адептом Переднього приводу
Зараз присвою звання
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Я абсолютно не проти переднього приводу, тим більше що особисто пересвідчився в тому, що такі лігеради номрально їдуть вгору. Але я також робив два пітони-трайки і там була проблема пробуксовок на підйомах, саме тому я не роблю такі машини в моєму нинішньому географічному положенні.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
хоч переднє, хоч заднє, привідне колесо треба грузити, бо Олексію ти сам мені рекомендував змістити заднє колесо на трайку фанєрному
Але то все ньюанси. Я до переднього схиляюсь за більшу простоту і елегантність конструкції. От як би в задньопривідному позбутись довжелезного ланцюга з віджимними та проміжними коліщатками .
на перед. Просто в задньоприводному з високою посадкою підгруження заднього колеса виходить автоматично. В передньопривідному навпаки, і це треба враховувати при проектуванні. Але то все ньюанси. Я до переднього схиляюсь за більшу простоту і елегантність конструкції. От як би в задньопривідному позбутись довжелезного ланцюга з віджимними та проміжними коліщатками .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
За рахунок чого на фанерному трайку буде стабілізуватись вертикальне положення? Чи на ньому буде необхідно весь час тримати рывновагу?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Тримати рівновагу. Думаю зробити блокування насадивши диск з тормозом.
Ти про те що ноги нікуди на землю поставити? Коли стартуєш?Можна ставити ноги на дошку, а також думаю про кермо важилями як на тракторі , ну і щоб вони теж нахилялись
Ти про те що ноги нікуди на землю поставити? Коли стартуєш?Можна ставити ноги на дошку, а також думаю про кермо важилями як на тракторі , ну і щоб вони теж нахилялись
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
А в чому тоді сенс робити трайк? Трайки, що нахиляються, роблять для перегонів, щоб не втрачати швидкість на віражах.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Я роблю для дитини, заодно потренуватися. Ну от хочеться мені трайк що нахиляється, вони такі круті у поворотах
-
- Повідомлень: 7
- З нами з: 02 січня 2015, 20:54
- Реальне ім'я: Євген
- Моя HPV-техніка:: Будував щось склопластикове. Як зробив, побачів, що це...- дельта-трайк. Через дорожнечу склопластику перейшов на метал.
- Звідки ви?: Миколаїв
Re: Проект "Бобри"
У показаного дельта-трайку на великому навантаженні пластикові пір'я вилки прогинатимуться. Або є армуючі вставки в пір'ї переднього колеса?
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 липня 2014, 21:07
- Реальне ім'я: Муравьев Сергей.
- Моя HPV-техніка:: 5 разных лигерадов.
- Звідки ви?: Киев
Re: Проект "Бобри"
У наклоняемого трайка, отсутствуют боковые толчки, при наезде одним колесом на припятствие. Разница при заблокированном наклоне очень существенна. После сезона эксплуатации вообще не блокирую. А вот ограничение наклона считаю удобной опцией.