Сторінка 1 з 3
Проект "Бобри"
Додано: 07 жовтня 2015, 15:29
moonhause
Доброго часу доби Шановні друзі.
Отже після Вдалого тестування пілотного "Бобра-2.0", та після "Табору велоконструкторів", Весь свій вільний час проводжу за проектуванням.
І ось є деякі проміжні результати.
До вашої уваги тиколісний "Бобер-Фермер" - трайк що нахиляється з задніми незалежними амортизаторами (є деякі ідеї стосовно синхронізаціі, та блокування)
- 111.jpg (423.06 Кіб) Переглянуто 15760 разів
Креслення
- Финалка трайк.jpg (312.22 Кіб) Переглянуто 15757 разів
- Финалка трайк наклон.jpg (355.08 Кіб) Переглянуто 15757 разів
До того ж за 5 операцій він перетворюється на "Бобер-соло" - двоколісний лігерад
- Финалка2.jpg (236.67 Кіб) Переглянуто 15757 разів
- Соло.jpg (403.15 Кіб) Переглянуто 15757 разів
Re: Проект "Бобри"
Додано: 07 жовтня 2015, 16:08
moonhause
Мабуть є обмеження на кількість файлів у пості, тож ось той що не вліз
"Бобер-Соло"
- 222.jpg (169.33 Кіб) Переглянуто 15756 разів
Цього Бобра робитиму на 28 колеса, на більш високу людину.
Тож запрошую до розмови, критикуйте, запитуйте, навчайте. Обожнюю конструктивний діалог
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 00:29
Igor-Creator
Ну що ж, почнемо конструктивний діалог
Бачу, що порівняно з першою версією "Бобра" у новому проекті змінена форма керма. Цікаво, з чим це пов'язано? Чим нове кермо краще від старого?
Також цікаво буде дізнатися більш подробиць про механізм нахилу трайка, але, наскільки я розумію, це буде трошки пізніше...
І ще одне питання: яку програму ти використовуєш для тривимірного проектування?
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 08:16
moonhause
Форма керма змінена, бо в цій версіі збільшено нахил сидіння та рульової. Тепер ногам не потрібно буде проходити у арку керма. Воно винесене ближче до тіла. В загалі, коли робив першого бобра то коливався між цими двома варіянтами, тож хочу порівняти на практиці. Схему нахилу вже проробив, звичайно покажу. І є ще з цього приводу ідея реалізаці нахилу та блокування, але про неї пізніше.
Використовую програму Inventor.
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 09:08
Igor-Creator
moonhause писав:Мабуть є обмеження на кількість файлів у пості, тож ось той що не вліз
Так, ліміт справді є. Зараз збільшу ліміт приєднаних файлів до 10 штук у одному пості.
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 09:12
moonhause
Ще варіант з двома дитячими велокріслами:
- Бобр трудяга.jpg (62.96 Кіб) Переглянуто 15741 раз
Стосовно нахилу. Ось як зроблена підвіска:
- 12087883_995204100532561_3720901083479052776_o.jpg (58.89 Кіб) Переглянуто 15741 раз
Зараз буду робити незалежну підвіску на кожне колесо без блокування. Хоча є ідея як зробити її залежною (нахил правого обернений до лівого) та поставити систему блокування, щоб на зупинках можна було сидіти як на жорсткому трайку. До того ж маю дві концепції як це реалізувати, але це все здорощує та ускладнює конструкцію
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 09:38
moonhause
Механічна: встановити на вали конічні шестерні(наприклад з болгарки), поставити проміжну шестерню. Амортизатор закріпити на вал проміжної шестерні, а також на проміжну шестерню поставити дискові гальма для блокування
Гідропневматична: Гідропневматичні амори з поєднаною газовою камерою. Камери аморів поєднані через клапан. Блокування виконується через перекриття клапану. Тож коли блокування знято. Повітря вільно переходить з правої камери до лівої, що дозволяє тримати рівновагу як на двоколісному. Клапан перекриваємо і кожний амор працює на своє колесо. Десь так
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 11:08
Igor-Creator
moonhause писав:Механічна: встановити на вали конічні шестерні(наприклад з болгарки), поставити проміжну шестерню. Амортизатор закріпити на вал проміжної шестерні, а також на проміжну шестерню поставити дискові гальма для блокування
Гарна ідея - я сам думав про такий варіант. Тільки замість шестерень з болгарки я планував використати шестерні та сателіти від звичайного автомобільного диференціалу, тільки треба знайти найменший та найлегший з них
До речі, проміжних шестерень краще використати дві, розташувавши їх діаметрально протилежно (так, як це зроблено у автомобільному диференціалі) - тим самим компенсуються бокові зусилля на шестерні та вали.
moonhause писав:Гідропневматична: Гідропневматичні аморти з поєднаною газовою камерою.
Чудова новаторська ідея! Особисто мені аналогів такої конструкції досі не попадалося. Дуже цікаво буде побачити реальні випробування цієї ідеї.
Залишається ще й третій, найпримітивніший (але не найкращий) варіант - звичайна система важелів...
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 12:54
moonhause
Важелі - не цікаво
. Було і вигляда не елегантно.
НАжаль після мозгового штурму з замовником від ідеї переносити амори під сидіння відмовився. розміщу їх на вилках (систему блокування всеодно не робимо), а проміжну деталь "Дельту" зроблю щей невеличким кузовом, ось картинка у першому наближенні:
- Изображение.jpg (72.74 Кіб) Переглянуто 15734 разів
Вирішили ставити більш дорогі амортизатори з блокуванням ходу. Фактично на зупинці блокуються обидва і все - порядок.
Re: Проект "Бобри"
Додано: 08 жовтня 2015, 12:56
Velodreamer
Ого, все так високотехнологічно! І це круто! Єдине, що я б зауважив - передній привід для вантажного не найкращий вибір, якщо передбачається їздити по якихось горочках. Наприклад на наші тутешні навіть задній привід буксує іноді.