Проект "Бобри"
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Да, когда я ездил на дельтатрайке то боковые наклоны заставили вообще отказаться от такой схемы...Несмотря на замечательную проходимость по бездорожью с приводом на оба задних колеса. Но боковая тряска это просто жуть. Я заметил, что европейские дельтатрайки имеют более вертикальное сидение и без подголовников - чтобы трайк мог под ездоком наклоняться.
Наклоняемый трайк это очень интересно, но я пока не видел ни одного, способного ездить по бездорожью. Может у кого есть ссылки? Я видел только видео по гладкому асфальту.
Наклоняемый трайк это очень интересно, но я пока не видел ни одного, способного ездить по бездорожью. Может у кого есть ссылки? Я видел только видео по гладкому асфальту.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 липня 2014, 21:07
- Реальне ім'я: Муравьев Сергей.
- Моя HPV-техніка:: 5 разных лигерадов.
- Звідки ви?: Киев
Re: Проект "Бобри"
Я пробовал проехать по лесу, проходимость лучше, песчаные участки где двухколесный вариант останавливался, удавалось проходить. Но управление ногами на малых скоростях по пересеченке не годится. Нужен привод с неподвижной кареткой, хотелось бы попробовать, но надо строить новый аппарат.
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Таки відновив роботи по "Бобру-2". Але я не гаяв часу. З приятелем ми придбали саморобний станок ЧПУ, перебрали його, де що замінили, розібрались у софті, навчились створювати програми з 3D-моделей. На разі використовую його для підзаробітку, та (що саме цікаво) для створення гіпсових матриць для склопластику.
Створюю модель: Потім прогу: Потім справа верстата: Ось що маємо на виході: Далі буде.
P.S.: В загалі це не основний напрям його роботи. Ось група, де представлено наші роботи
Створюю модель: Потім прогу: Потім справа верстата: Ось що маємо на виході: Далі буде.
P.S.: В загалі це не основний напрям його роботи. Ось група, де представлено наші роботи
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Дещо змінилося у вигляді Бобра. Ось що було
Ось що хочу зробити:
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 липня 2014, 21:07
- Реальне ім'я: Муравьев Сергей.
- Моя HPV-техніка:: 5 разных лигерадов.
- Звідки ви?: Киев
Re: Проект "Бобри"
На рисунках смотрится прекрасно! Переднего аморта так и не будет? Каретка будет выдвижная? А как там с наклоняющимся трайком?
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Переднього амора не буде, я думаю пружності вилки вистачить. Да карєтка рухома (За це наразі найбільше переймаюся, чи буде достатня жорсткість кріплення?). Це той самий апарат. Мене надихнув ваш конструктор, спочатку зробимо двоколісник, а потім причіп що вставляється замість задньої вилки. При чому це ж колесо і буде одним з колес причепа
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 04 липня 2014, 21:07
- Реальне ім'я: Муравьев Сергей.
- Моя HPV-техніка:: 5 разных лигерадов.
- Звідки ви?: Киев
Re: Проект "Бобри"
При поворотах будут сильные нагрузки на скручивание, может сделать армирование из трубы? Надо просчитать прочность.
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Я проводив розрахунки, повинно витримати, якщо ні, то є план "Б". Повернутися до схеми трикутника. А металу не хочу. це як би принципово. Я вважаю що композитні матеріпли недооцінені. Метал іноді програє