Сторінка 1 з 2

гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 08 грудня 2014, 03:12
mijki
Цікавить останнім часом чи існує бюджетний вааріант гіроскопів для веломобілів ? Типу тут на 1.39 хвилині .- http://youtu.be/mU-NGPOOMVM для приводів на гіроскопи (2) вистачать навіть китайські перероблені дремелі . Аеродинаміка маневренність та прохідність в порівнянні з трайком значно виграли б ...

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 08 грудня 2014, 18:01
Velodreamer
Аеродинмаіка - можливо, а от маневреність - сумніваюсь. Пяд час поворотів вам необхідно пересилювати гіроскоп. А при пересилюванні там починає діяти сила, перпендикулярна напряму пересилення. Я чув про такі досліди, що проводились на початку 20-го століття Чомусь не пішло, мабуть є причини.

Ага, придивися, там це враховано. Гіроскопи мають можливість повертатися на деякий контрольований кут. Цікаво, але не для веломобілів.

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 12 грудня 2014, 02:26
mijki
Вже роблять , і то не десь далеко а в нас ! -
"Centroplast" Луценко Андрей Анатольевич, город Кривой-Рог. Основной вид деятельности - это изготовление оборудования для производства изделий из вторсырья.
Но, есть у них и проект электромобилей! Предприятие уже около пяти лет выпускает данный продукт не большими партиями. Название у этого электромобиля "Шмель", а уникальность данного транспорта в том, что этот двух местный электромобильчик ездит только на двух колесах!!! Да-да, и это правда!)
Устойчивость электромобиля осуществляется засчет гироскопов, которые самостоятельно поддерживают равновесие! Запас хода на одном заряде ~60 км, максимальная скорость 50 км/час, мощность двигателя 10кВт, аккумуляторы можно использовать нескольких типов, по дороже и по дешевле!
Так как проэкт электромобилей, не основное направление предприятия, то выпускаются "Шмели" не большими партиями, между заказами по оборудованию их производства, стоимость одной единицы примерно 80 000 гривен, около 10 000 долларов. Реально, стоимость за единицу можно понизить в половину, если наладить серийное производство.
Есть возможность наладить такое производство в Днепре! Буду общаться на этой неделе с потенциальными инвесторами. По словам Андрея Анатольевича при покупке на 200 000 у.е. оборудования для изготовления, в месяц можно собирать 30-40 электромобилей. При покупке оборудования на 300 000 у.е., можно изготавливать 100 единиц!
На их сайте есть больше фото и видео: http://www.krplast.alba.dp.ua/Bumblebee.htm

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 12 грудня 2014, 10:06
mijki
От задумав в перспективі такий подібний вело електро мобіль , принцип побудови , як на відео нижче , тільки свій планую робити максимально легким і з педальною тягою + моторчик на 4 кіловати , максимально низькою висотою та оптимальною аеродинамікою ( варіант є добрий і для здоровя і маневренний , є й повний іммунітет від даїшників - бо то ровер :) ) .

Тут на 4.52 хвилині видно яка величезна купа електроніки в неї ззаді за спиною на поличці ... Але я ,як трійочник з фізики, щось не розумію - навіщо її стільки багато взагалі ? http://youtu.be/mU-NGPOOMVM ?

Якщо , наприклад взяти 2 диски від штанги по 10 кілограм , 2 моторчики знайти , слабопотужні та закріпити гіроскопи один за одним в найнижчій точці рами , то варто їх так підключити щоб включалися разом з привідним мотором і хай собі крутяться на оптимальній швидкості чи не так ? Якою є ця оптимальна швидкість крутіння ( для оптимального баллансування ) можна буде визначити методом проб і тестів з прототипом ... Але навіщо стільки електроніки ?
Хто що думає з цього приводу ?

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 12 грудня 2014, 11:00
Voolodja
думаю что не зря там столько электроники,
думаю что инженер напихавшие столько электроники не идиоты,
думаю что не все так просто с гироскопами если до сих пор нет ниодного массово впускаемого транспортного средства с гироскопом,
думаю что сначала лучше сделать просто копию европейского трайка без употребления собственных иноционных идей

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 12 грудня 2014, 12:32
Velodreamer
Voolodja писав: думаю что сначала лучше сделать просто копию европейского трайка без употребления собственных иноционных идей
Если не можешь разобраться в проверенной технологии - придумай свою :) :) (и набей в 10 раз больше шишек, чем если бі разобрался) :) - закон мечтателя-самодельщика. Навеное все через это проходят.


Якщо не можеш розібратися у перевіреній технології - придумай власну (і наламай в 10 разів більше дров, ніж якби все ж розібрався) :) - Але варто відмітити, що ті, хто ідуть власним шляхом, часто знаходять оригінальні рішення. Тобто я хочу сказати, що копії це, звісно добре, але і власні ідеї мають бути.Все має бути раціонально.

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 14 грудня 2014, 15:16
mijki
Цей винахідник дивлюсь взагалі ті підтримуючі колеса не піднімає , хоча вони підйомні ... Може то справді варто зробити стрімлайнера з подібними опорними колесами , котрі не підніматимуться (майже ніколи) , а в поворот вкладатимуться завдяки аммортизуванню тіла * ноги * зробленого зі склотканини та карбону - гнучким . ? https://www.youtube.com/watch?v=yGNaEDA ... r_embedded

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 14 грудня 2014, 15:34
Velodreamer
Цікава машинка для ідеальних доріг.

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 14 грудня 2014, 16:36
mijki
Velodreamer писав:Цікава машинка для ідеальних доріг.
Маєш на увазі для наших доріг діаметр підпірних коліс має бути більшим ? От радять що мінімум 125 мм. має бути .

Re: гіроскопи в одноколійних веломобілях

Додано: 14 грудня 2014, 17:21
Velodreamer
Уявіть ситуацію:
Ви в велостстрімлайнері (вага і швидкість значно менша, ніж у того моторного з 80 кінських сил двигуном) їдете по вузькій трасі х інтенсивним рухом. При чому асфальт, як це буває, недавно поклали, і він значно вищий за край дороги (праве опорне колесо вивішується над травою), і тут вас обганяє довга вантажівка. Я їздив на стрімлайнері і знаю, як сильно його кидає від фур. І біда в тому, що обганяє він вас доволі повільно, ви не можете одразу зреагувати кермом. А ще й справа у вас така собі прірва, куди праве опорне колесо може вскочити і вас ще й перекине вправо.
Це небезпечна річ. Якби на дорогах не було автомобілів, тоді так – це класний варіант, але ми маємо іншу реальність.
Ось я зняв відео 2 роки тому. І це не стрімлайнер, це лише частковий обтікач:


https://www.youtube.com/watch?v=M8r92bQlcIs - штиль
https://www.youtube.com/watch?v=C_bT_O3k48w - вітер в напрямку на одну годину (зустрічній-справа)
https://www.youtube.com/watch?v=rVEvCaQb6RI - -вітер попутний зліва