Вантажні велосипеди

Розділ для обговорення технічних питань. Тут можна поділитися досвідом, або набратися досвіду, задаючи питання.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Відповісти
Аватар користувача
vin_slava
Повідомлень: 23
З нами з: 12 липня 2014, 15:06
Реальне ім'я: Слава
Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
Звідки ви?: Вінниця

Вантажні велосипеди

Повідомлення vin_slava »

Недавно в і-неті мені трапився ролик про те, якого поширення в Копенгагені набули вантажні велосипеди (не веломобілі звичайно, але простору для творчості вистачає)

https://www.youtube.com/watch?v=v0SEpVo33AM

Хотілося б, щоб у нас таке поширювалось, щоб продавались такі вели за доступними для середнього українця цінами
Любиш кататись, люби і катайся
Аватар користувача
Igor-Creator
Засновник
Повідомлень: 62
З нами з: 23 червня 2014, 08:35
Реальне ім'я: Ігор Галанін
Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
Звідки ви?: Київська область
Контактна інформація:

Re: Вантажні велосипеди

Повідомлення Igor-Creator »

Так, це справді досить цікава тема, ще й доволі широке поле для технічної творчості. До того ж цей клас велосипедів має досить практичне призначення, тому створювати таку техніку не лише цікаво, але ще й корисно, я так вважаю.
Аватар користувача
Igor-Creator
Засновник
Повідомлень: 62
З нами з: 23 червня 2014, 08:35
Реальне ім'я: Ігор Галанін
Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
Звідки ви?: Київська область
Контактна інформація:

Re: Вантажні велосипеди

Повідомлення Igor-Creator »

Маю суто практичне питання стосовно вантажних велосипедів: потрібна інформація про розміщення поворотного шарніру на велосипедах ось такого типу:
Зображення
Мене цікавить правильний кут нахилу шарніру, трейл, зміщення шарніру від вісі передніх коліс та інші особливості проектування такої конструкції.
Чи є в кого корисна інформація з цього приводу?
-----------------------------------------------------
Хочу также обратиться лично к Владимиру Измайлову:
Володя, если мне не изменяет память, то ты уже проектировал подобные конструкции, как на этом фото, верно?
Подскажи, пожалуйста, как правильно разместить поворотную ось: какой установить угол наклона оси, на какую величину и в какую сторону сместить поворотную ость относительно оси передних колес, какой должет быть трейл у этого велосипеда, и в целом - на что нужно обратить внимание при постройке подобного аппарата?
Voolodja
Повідомлень: 131
З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
Реальне ім'я: Vladimir
Моя HPV-техніка:: bent.lv

Re: Вантажні велосипеди

Повідомлення Voolodja »

Igor-Creator писав: Володя, если мне не изменяет память, то ты уже проектировал подобные конструкции, как на этом фото, верно?
Подскажи, пожалуйста, как правильно разместить поворотную ось: какой установить угол наклона оси, на какую величину и в какую сторону сместить поворотную ость относительно оси передних колес, какой должет быть трейл у этого велосипеда, и в целом - на что нужно обратить внимание при постройке подобного аппарата?
не, такой я не делал, только 2-х колесные, но на сколько я знаю, абсолютно все равно как там размещать ось шарнира, потому как скрости передвежения таких грузовиков очень малы. с наклоном не видел чтоб кто то делал, вроде в повороте это должно добавть удобства, но, только для определенной скорсти и определенного радиуса поворота, во всех др. случах может вызвать дискомфорт.
сейчас все стараются сделать по схеме трайка-тэдпола но с возможностью наклона в повороте, пока это получается сложно и не собо удобно в управлении.

вообще у КаргоБайкеров-велокуреров существует своя суб-культура, свои соревнования, новинки и т.п.

вот один из моих Карго, активно используется уже не дин год.
https://www.youtube.com/watch?v=1VY92tmrjRc
odin
Повідомлень: 1
З нами з: 12 грудня 2014, 11:11
Реальне ім'я: Андрей
Моя HPV-техніка:: трайк "рыжик"
трайк "шустрый"
дельа-трайк "смайлик"
мини вело-чопер

Re: Вантажні велосипеди

Повідомлення odin »

делал нечто подобное. расположение шарнира вертикальное. можно немного впереди оси колес. сразу скажу - велосипед для очень и очень хороших и ровных дорог. у нас таких нет. из за высокого центра тяжести очень чувствительный к наклонам в лево - право. ямка или бугорок под одним из передних колес и можно кувыркнутся. особенно в повороте. поворачивать надо очень осторожно и аккуратно. даже на ровной местности.
http://www.youtube.com/watch?v=XMUEnUh5 ... =endscreen
двухколесная конструкция предпочтительнее.
Відповісти