Сторінка 2 з 3

Re: Про трайк

Додано: 19 грудня 2014, 12:29
Voolodja
делал я трайк с задним наклоняющимся мостом, не дает он мега уверенности на поворотах, может надо привыкать.
серийного такого я еще в живую нигде не видел.

Re: Про трайк

Додано: 19 грудня 2014, 13:40
mijki
Voolodja писав:делал я трайк с задним наклоняющимся мостом, не дает он мега уверенности на поворотах, может надо привыкать.
серийного такого я еще в живую нигде не видел.
velotilt голланці обіцяють скоро пустити в серію ...
Хоча отой австрієць що steintrikes робить памятаю десь писав що йому на його wild one теж страшно чомусь на поворотах тому швидше як 30 - 40 кмг. він його не розганяє .. Але ж schteintriks мають передньопривідний нахиляючийсі міст а тут задньопривідний + тут ще й гідравліка все надійно контролює ( дивитись фото вище там вони ще експериментували з гальмами від велосипедів - тепер ставлять скутерну гідравліку )
Мені концепт сподобався , входиш в поворот , бачиш що кут нормальний затискаєш гідравлівкою нахилячку , вона відразу прихоплює , їдеш далі , чуєш що ще трохи б не завадило - ЛЕГЕНЬКО ПОПУСКАЄШ і опускаєшся нижче ...

Веломобіль з концептом velotilt.

Додано: 19 грудня 2014, 13:49
mijki
...
"Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...

http://youtu.be/NxIL3hSwgJ0

Машинка цікава, звісно, але чи вистачить швидкості реакції, щоб заблокувати нахил, скажімо, під час раптового пориву від вантажівки? "

А навіщо нахил взагалі відпускати на прямих участках дороги ? Хай собі буде затиснутий , так спокійніще ж ! Нахил, вважаю, треба попускати хіба тоді як бачиш перед собою крутий поворот і саме їдеш з високою швидкістю ... :) ;) Переконавшись наперед в дзеРкало заднього огляду що жоден варят на грузовику чи автобусі не намірився тебе обганяти .

ps Якщо той форум не актуальний то де всі ці люди подівалися ? Тут зараз крім 3-4 чоловік майже ніхто не пише а там ніби багацько народу ...

Re: Про трайк

Додано: 19 грудня 2014, 13:50
Velodreamer
mijki писав: Мені концепт сподобався , входиш в поворот , бачиш що кут нормальний затискаєш гідравлівкою нахилячку , вона відразу прихоплює , їдеш далі , чуєш що ще трохи б не завадило - ЛЕГЕНЬКО ПОПУСКАЄШ і опускаєшся нижче ...
Забагато думок для керування...

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 19 грудня 2014, 14:05
Velodreamer
Переніс повідомлення про кренове керування в одну тему.

Нажаль я можу тільки сумніватись що до такого типу керування. Все треба пробувати на собі, щоб мати вагому точку зору.

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 19 грудня 2014, 14:08
mijki
Олексію все правильно треба пробувати ...

Але ж і на стрімлайнері на повороті ніхто не літає на високих швидкостях ! До того ж можна зробити обмежувач щоб не опускався нижче певного , небезпечного кута ВЗАГАЛІ !

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 19 грудня 2014, 14:47
Velodreamer
А в чому тоді сенс трайку, що нахиляється? Хоя ясно в чому - простіше керування - як у одноколійника.

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 19 грудня 2014, 14:53
mijki
І не тільки - кузов можна аеродинамічніщим зробити ... Це сам знаєш як важливо . Морду зробити гострою а не так як зараз в мого трайка широку морду через передню широку підвіску ...

І ця система якраз добра для одномістника . Просто з часом навчишся балансувати та відчувати аппарат , а от вже з пассажиром не пішло б думаю - небезпечно ...

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 19 грудня 2014, 18:00
Voolodja

Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням

Додано: 20 грудня 2014, 17:29
mijki
Володя ти його ще не продав ? Маєш фотки задньої підвіски хороші ?