Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Кренове керування для трайків це не понти а необхідність , до такої заключення помало дійшов розуміючи що вписуватись в повороти та обїзжати ямки на швидкості ця система уможливлює реально чудово !
http://youtu.be/dNAipmCKj2M
http://youtu.be/iJHSZkJ5fJM
Тут взагалі бомба - 7 років розроблявся але й коштує 6000 євро ! Голландець молодець ! Heerlijk gedaan hoor ! http://youtu.be/gHSIxgmmeZs
http://youtu.be/dNAipmCKj2M
http://youtu.be/iJHSZkJ5fJM
Тут взагалі бомба - 7 років розроблявся але й коштує 6000 євро ! Голландець молодець ! Heerlijk gedaan hoor ! http://youtu.be/gHSIxgmmeZs
Востаннє редагувалось 28 червня 2014, 14:33 користувачем mijki, всього редагувалось 1 раз.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.
Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...
Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми !
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
mijki писав:Velodreamer писав:Як на мене - абсолютно непрактична річ - ще один варіант ускладнення велосипеду. У всякому випадку в точки зору транспорту не бачу ніяких переваг. Скоріше це об'єднання недоліків трайків і одноколійних.
Ну як зелений в таких питаннях все ж вважаю що кренове керування таки зважчить трайк на 5 кілограмів... так... але й додасть безпеки на поворотах . Ну а про кайф від такого виляючого стилю їзди взагалі промовчу ...
Хоча якщо використати максимум карбону та мінімум аллюмінію то мова не про 5 а про якихось мізерних 2 кілограми !
Тут все залежить від призначення апарату. З цього взагалі треба починати - для чого вам веломобіль? Якщо явикористовую його, яктранспорт, то меня неважко просто скинути швидкість на поганій дорозі, і безпечно проїхати між ямами. Якщо це гоночний апарат, то тут вмоги інші, і тут я не порадник. Таксамо, якщо це атракціон для добування адреналіну.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Суто педантичні практичні переваги коли взяти - ліпше поводиться на поворотах отже безпечніщий . А для душі - обїзжати ями нашого *пречудового* дорожного покриття на такому леанінг-трайку просто незрівнянно веселіще буде ! І це можна буде здійсювати на набагато вищій швидкості врахуйте .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
Ну з однією колією на ямах ще простіше
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Leaning trikes / Трайки з креновим керуванням
З одніїєю колією проблематичніще від трайків на супер-жахливих ямах , та коли треба брати пассажира ... а взагалі одноколійні на то щоб поганяти одному саме те що треба , ще й з правильними зубачками , моторами аеродинамікою ...
супер - http://youtu.be/GCJp4tU4TE4
супер - http://youtu.be/GCJp4tU4TE4
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
От цікаво коли вже голландці дороблять свій velo tilt . Як вони то все в серію зроблять ... Маю плани щодо побудови одномісного веломобіля , ця система дуже сподобалась - в ній є все що треба і аеродинаміка і в повороти файно входити і місця ззаді купа для багажу !
- Вкладення
-
- IMG_0593.jpg (299.29 Кіб) Переглянуто 16385 разів
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую
ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити .
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...
ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити .
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...
- Вкладення
-
- IMG_0439.jpg (248.62 Кіб) Переглянуто 16387 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Той форум вже не актуальний.mijki писав:Олексію , хто на тому форумі модератор ? - http://doombook.borda.ru/ скажи будьласка щоб мене зареєстрували , нік той самий . Дякую
ps
В мене теж пригальмувалась робота над веломобілем , бо по перше лакірню доробляю , а по друге ця проблема з мотором , проте з мотором вже все ясно . До весни мій трайк мав би вже їздити .
Дуже запалився ідеєю зробити одномісника по схемі velotilt , там помоєму немає ніяких НОНОтехнологій і все регулюється гідравлікою ! реально самому зробити . Але якийсь гачок там мусить бути бо він , аппарат , ще серійно не виготовляється , шкандибають з прототипом...
Машинка цікава, звісно, але чи вистачить швидкості реакції, щоб заблокувати нахил, скажімо, під час раптового пориву від вантажівки?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му