Сторінка 1 з 1

Голландський чотирьохколісник .

Додано: 30 грудня 2014, 21:58
mijki
Файний концепт . Правда з тими стрічками дерева дуже багато вовтузіння потрібно але й еффект звичайно ж шикарний . - http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... 1339,d.bGQ

Такий веломобіль , але зі склопластиковим кузовом вже мав би шанси на народний веломобіль ... як вважаєте коллеги ? ( Там вага 70 кг. але якщо замість дерева дати склопластик то буде 50 , помоєму нормально як для того що і з аккумуляторами і з моторчиком на 45 км. максималки ? Аеродинаміка нормальна на самих педалях ( на шоссейному приоді ) мав би їхати 50 спокійно ...

Re: Голландський чотирьохколісник .

Додано: 31 грудня 2014, 13:23
Velodreamer
Не думаю, що заміна дерева на пластик дасть такий виграш у вазі. Це не просто дерево, а авіаційна фанера 2.5-3 мм товщиною, вона дуже легка.

Стосовно народного веломобіля, то я переконаний, що він має бути з відкритою головою, з можливістю встановлювати дах як на кабрілоетах автівках, що швидко знімається, коли він не потрібен. Справа в тому, що в закритій кабіні багато недоліків, такі як:
1 - шум
2 - запрівання скла
3 - відсутність відчуття навколишнього світу.

Особливо оснтаннє знищує весь кайф від їзди. Пропадає відчуття "велосипедності". Здається, що сидиш у тренажері, все гримить, туситься, а за вікном пейзаж міняється відносно повільно. Не чути ні швидкості вітру, ні зовнишніх звуків ні запахів...

На фото мій улюбленець - Qust Duo. Хочу і собі такий.

Re: Голландський чотирьохколісник .

Додано: 31 грудня 2014, 14:21
Velodreamer
Доречі, якщо комусь треба надійно скріпити каркасну конструкцію (наприклад каркас для тентового обтікача), то можна використовувати ось такий варіант кріплення: http://www.youtube.com/watch?v=YjVbRgheAso (стрічка з пластикових пляшок, яка термовсаджується і стискає деталі намертво).