Сторінка 1 з 2

Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 09:26
Igor-Creator
Тема створена з метою тестування :)

Re: Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 11:44
Velodreamer
Ура, форум! Я так розумію, що цей розділ може бути для об'яв та поідомлень від адміністраторів.
Кстати, русский язык на форуме никто не запрещает ;)
Але Українською цікавіше

Re: Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 11:49
Velodreamer
А, тепер ясно, що верхня колонка на головній сторінці форуму - індикатор оновлених тем, а не окремий розділ форуму. Зрозуміло!

Re: Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 12:57
Igor-Creator
Velodreamer писав:Я так розумію, що цей розділ може бути для об'яв та поідомлень від адміністраторів.
Не зовсім так. Усі тестові теми та розділи створюються лише на час тестування та налаштування форума, та після початку справжньої роботи будуть видалені як не потрібні.
Для адміністративних повідомлень краще створити окрему тему або навіть розділ, який залишиться і після закінчення налаштувань.

Re: Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 20:39
Velodreamer
Зайшой через Opera. Схоже, що так більш стабліьно.

Re: Тестова тема

Додано: 23 червня 2014, 20:41
Velodreamer
Треба додати в довідку під час реєстрації, що пароль має містити не тільки букви і цифри, а також обов'язково мають бути великі і маленькі букви. Я бачу, що в налаштуваннях стоїть опція "букви і цифри", але тим не менше, я зміг зареєструватися тільки після додавання великої букви в пароль.

Також треба зробити, щоб у полі під аватарою була колонка "реальне ім'я. Або зробити так, як роблять користувачі велофоруму Херсона. В підписі у кожного є його ім'я і номер телефону. Це для полегшення координації для реальних зустрічей, а також важливий аргумент відповідальності користувачів. Ніякої анонімності не повинно бути на клубному форумі.

Re: Тестова тема

Додано: 27 червня 2014, 18:58
mijki
Зробіть значок *створити тему* Я б там писав по ходу роботи що в мене виходить що ні , обговорити могли б .
Для розкрутки форуму обпишіть всіх знайомих велофанатів хай заходять на форум ! Хоча б заради розвитку веломобільної справи в Україні та патріотизму . Також непогано було б прометнутися по велосипедних форумах та позапрошувати людей в грості до *верхушки великової* на олімп :D тобто сюди !

Re: Тестова тема

Додано: 27 червня 2014, 19:20
Velodreamer
mijki писав:Вітаю Коллеги .

Тема тестова але відразу питання по справі . Будую веломобіль для себе ( рама алюмінєвий профіль обтікач скловолокно та карбон , комплектуючі стараюся не нижче шімано стягувати )

Потрібно порадитись за підвіску передню . За кордоном там всі трайки майже йдуть з консольним кріпленням але мені цей варіант не дуже подобається з двох поважних причин -
По перше взяв мотор-колесо а там віська десь 12 мм. Воно стоятиме в мене спереду зліва ( бо кабель зліва ) можливо з часом доставлю і праве якщо потужності буде малувато , але якщо достатньо ( 1000 вт. ) то так і залишиться . Розточувати мудрувати напружувати токарів не дуже охота ... замовляти товсту втулку ( на пром підшипниках ) за кордоном заради одного правого колеса щось не дуже хочеться ...
Дороги ! Ну хіба можна порівнювати консольне кріплення по міцності зі стандартним вилковим!? ( ще одне - як поламаю вилку її можна буде легко змінити а з консольним кріпленням зновуж таки купа мороки ) по дизайну - ВСЕщо спереду ховатиму під обтікач ! :D
Ще один плюс вилки - в неї з часом можна і широкі диски всунути , на зиму ,з шипованою резиною.

Дайте посилання може хто де бачив такий варіант ( фото, відео ) ? ( з передком вилковим ) цікавить як там вирішено питання амортизації ( сумніваюся чи то вилки з амортизаторами брати чи суцільні і вже на раму амортизатори хімічити ) .

Порадьте пліз інтернетмагазин по вилкам нормальним( ціна-яість) на 20 дюймів треба 2 шт. широкі мінімум на 10 см. !


От щось типу того кермову систему хочу замутити тільки звичайно ж трайкопридатно так низенько ...
Ви вже почали шлях в нікуди, якщо на цьому етапі робите акценти на клас комплектуючих на сумнівних рішеннях. Можливо моя відповідь здасться неромантичною, але це порада від практика: робіть так, як роблять інші. Якщо ви ніде не бачили конструкції трайка на вилках - значить хтось це вже перевірив до вас. Не повторюйте чужих помилок. Також я ніде не бачив моторколеса на одному з передніх. Всі ставлять мотор на заднє колесо. Раджу робити саме так. Оськи на 16 мм при діаметрі колеса 20 дюймів буде цілком достатньо для консольного крплення. Такі колеса використовують на ВМХ, там навіть є варіанти з дисковими гальмами.
Хорошу вилки на 20 дюймів сам шукаю. Як знайду – одразу повідомлю адресу :)

Re: Тестова тема

Додано: 30 червня 2014, 15:08
Igor-Creator
Тестове повідомлення - перевірка вставки у повідомлення великих зображень
Flevobike в лесу.jpg
Flevobike в лесу.jpg (606.69 Кіб) Переглянуто 5332 разів
Начебто працює :)
Розмір цього зображення - 1550 х 1189 пікселів.

Зараз розмір зображень, які можна приєднати, обмежено до 1600 х 1200 пікселів.

Але ДУЖЕ РАДЖУ усім користувачам не зловживати розмірами фотографій та інших зображень, а зменшувати їх до такого розміру, щоб їх було комфортно переглядати у тексті форума, а великі зображення використовувати лише у особливих випадках, коли це справді вкрай необхідно!

Re: Тестова тема

Додано: 30 червня 2014, 16:42
Velodreamer
А якщо вставити ось це: (по img /img).

http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/20 ... 000385.jpg

Мені пише "Ваші зображення можуть бути не більше 800 пікселів завширшки."