Сторінка 1 з 1

Вентиляція в веломобілях

Додано: 11 липня 2014, 22:38
mijki
Дуже важливий нюанс .
Тільки підйомного * забрала . лобовухи *та дірок в підлозі для ніг може виявитися явно замало в жаркі сонячні дні .
Купляти електровентилятор та заживляти його від *ходових аккумуляторів* якось теж не дуже хочиться - тих кілька ампер може якраз не вистачити потім для підйому в гору .
Може як варіант використати автомобільну якусь радіаторну решітку ?
Які в кого думки , пропозиції ?
А на дзьобі носа поряд з фарою практично було б зхімічити якийсь вентиляційний отвір ?

Re: Вентиляція в веломобілях

Додано: 12 липня 2014, 08:09
Velodreamer
Мене також дуже турбували подібні питання, коли я пріяв про веломобиіль :) Навіть придумав зробити системі бризккалок всередині :) НАсправді там не так і жарко, адже значна частина сонячної енергії не потрапляє прямо на пілота. Тобто це схоже на постійну їзду в тіні. Навіть у сильну спеку достатньо невеликого руху повітря, всередині.

Re: Вентиляція в веломобілях

Додано: 12 липня 2014, 10:21
mijki
Так коли дорога більш менш рівна та немає великих підйомів або пробок на дорозі ... Та коли відстані які долаються незначні , але при досить великих відстанях та стрімких горах ( Карпати , як на Східницю наприклад ) а ще коли немає або сіли аккумулятори та прийдеться пертись вгору потіючи в темпі равлика то продумана вентиляція буде значним плюсом .

От як варіант , круглі вентиляційні втулки з буд маркету , розміщуємо на носі , по можливості як найближче до дзьоба , з обох сторін фари наприклад, і виводимо трубою того ж діаметру ( скажімо 5 см. ) в салон 2 патрубки ( для шофера та пасажира ) та робимо поворотні головки в салоні з можливістю перекривання потоку повітря ( як в комфортабельних автобусах реалізовано ) , варіант цей ніби непоганий , хоча про діаметр отвору та патрубку варто булоб ще подумати аби 50тки не замало виявилося ...

А ще в сітці вчитав такий прийом - пускати повітря повздовж спини потоком , там де найбільше потієш .