Про трайк
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Про трайк
Вітаю Коллеги .
Тема тестова але відразу питання по справі . Будую веломобіль для себе ( рама алюмінєвий профіль обтікач скловолокно та карбон , комплектуючі стараюся не нижче шімано стягувати )
Потрібно порадитись за підвіску передню . За кордоном там всі трайки майже йдуть з консольним кріпленням але мені цей варіант не дуже подобається з двох поважних причин -
По перше взяв мотор-колесо а там віська десь 12 мм. Воно стоятиме в мене спереду зліва ( бо кабель зліва ) можливо з часом доставлю і праве якщо потужності буде малувато , але якщо достатньо ( 1000 вт. ) то так і залишиться . Розточувати мудрувати напружувати токарів не дуже охота ... замовляти товсту втулку ( на пром підшипниках ) за кордоном заради одного правого колеса щось не дуже хочеться ...
Дороги ! Ну хіба можна порівнювати консольне кріплення по міцності зі стандартним вилковим!? ( ще одне - як поламаю вилку її можна буде легко змінити а з консольним кріпленням зновуж таки купа мороки ) по дизайну - ВСЕщо спереду ховатиму під обтікач !
Ще один плюс вилки - в неї з часом можна і широкі диски всунути , на зиму ,з шипованою резиною.
Дайте посилання може хто де бачив такий варіант ( фото, відео ) ? ( з передком вилковим ) цікавить як там вирішено питання амортизації ( сумніваюся чи то вилки з амортизаторами брати чи суцільні і вже на раму амортизатори хімічити ) .
Порадьте пліз інтернетмагазин по вилкам нормальним( ціна-яість) на 20 дюймів треба 2 шт. широкі мінімум на 10 см. !
От щось типу того кермову систему хочу замутити тільки звичайно ж трайкопридатно так низенько ...
Тема тестова але відразу питання по справі . Будую веломобіль для себе ( рама алюмінєвий профіль обтікач скловолокно та карбон , комплектуючі стараюся не нижче шімано стягувати )
Потрібно порадитись за підвіску передню . За кордоном там всі трайки майже йдуть з консольним кріпленням але мені цей варіант не дуже подобається з двох поважних причин -
По перше взяв мотор-колесо а там віська десь 12 мм. Воно стоятиме в мене спереду зліва ( бо кабель зліва ) можливо з часом доставлю і праве якщо потужності буде малувато , але якщо достатньо ( 1000 вт. ) то так і залишиться . Розточувати мудрувати напружувати токарів не дуже охота ... замовляти товсту втулку ( на пром підшипниках ) за кордоном заради одного правого колеса щось не дуже хочеться ...
Дороги ! Ну хіба можна порівнювати консольне кріплення по міцності зі стандартним вилковим!? ( ще одне - як поламаю вилку її можна буде легко змінити а з консольним кріпленням зновуж таки купа мороки ) по дизайну - ВСЕщо спереду ховатиму під обтікач !
Ще один плюс вилки - в неї з часом можна і широкі диски всунути , на зиму ,з шипованою резиною.
Дайте посилання може хто де бачив такий варіант ( фото, відео ) ? ( з передком вилковим ) цікавить як там вирішено питання амортизації ( сумніваюся чи то вилки з амортизаторами брати чи суцільні і вже на раму амортизатори хімічити ) .
Порадьте пліз інтернетмагазин по вилкам нормальним( ціна-яість) на 20 дюймів треба 2 шт. широкі мінімум на 10 см. !
От щось типу того кермову систему хочу замутити тільки звичайно ж трайкопридатно так низенько ...
- Вкладення
-
- Juggernaut-3-4-clipped-1024x769-600x450.png (342.29 Кіб) Переглянуто 18727 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Тестова тема
Кнопка "створити тему" є, просто спочатку треба перейти на "тестовий форум. А створити нову тему під час перегляду іншої теми неможливо.mijki писав:Зробіть значок *створити тему* Я б там писав по ходу роботи що в мене виходить що ні , обговорити могли б .
Для розкрутки форуму обпишіть всіх знайомих велофанатів хай заходять на форум ! Хоча б заради розвитку веломобільної справи в Україні та патріотизму . Також непогано було б прометнутися по велосипедних форумах та позапрошувати людей в грості до *верхушки великової* на олімп тобто сюди !
Стосовно запрошень - краще якість, ніж кількість. Запрошувати можна на сайт, а не на форум. Тим більше що "офіційно" про запуск форуму ми ще майже нікому не росзказали - йде тестування.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Проектування трайка
2 Velodreamer
Я звичайно хотів би зробити консольні кріплення але там тої оськи ( моторколесо ) сантиметрів 3 стирчить , десь дванадцятка . Тому й схиляюся до вилок . Ну не можу ж я відмовитись від ідеї побудувати трайк по тій простій причині що в нас нема де втулку під промпідшипники купити !
Підкажіть на якому закордонному рессурсі можна зсмовити таку оську за адекватні гроші ? ! Тут в Україні інтеренетторгашів перепитав то ніхто немає
На зад давати 20 з моторколесом плюс механічна тяга то несерйозно . На зад 28мка саме те . А на перед ще одне мотор колесо докуплю з часом і буде повнопривідна машинка ...
Ще попробую до токаря одного ( тут по сусідству толковий є кажуть ) з тим мотроколесом заявитися може в нього виникнуть якісь ідеї щодо можливого варіанту з консольним кріпленням ...
Я звичайно хотів би зробити консольні кріплення але там тої оськи ( моторколесо ) сантиметрів 3 стирчить , десь дванадцятка . Тому й схиляюся до вилок . Ну не можу ж я відмовитись від ідеї побудувати трайк по тій простій причині що в нас нема де втулку під промпідшипники купити !
Підкажіть на якому закордонному рессурсі можна зсмовити таку оську за адекватні гроші ? ! Тут в Україні інтеренетторгашів перепитав то ніхто немає
На зад давати 20 з моторколесом плюс механічна тяга то несерйозно . На зад 28мка саме те . А на перед ще одне мотор колесо докуплю з часом і буде повнопривідна машинка ...
Ще попробую до токаря одного ( тут по сусідству толковий є кажуть ) з тим мотроколесом заявитися може в нього виникнуть якісь ідеї щодо можливого варіанту з консольним кріпленням ...
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Проектування трайку
Ну вичитав що підходять втулки від інвалідних колясок - там же і кріплення є , але залишається проблема з мотор-колесом переднім ... прийдеться або з токарем радитись або шукати варіанти вирішеного ( подібного завдання ) в інтернеті .
Як хто де бачив дайте знати пліз ! Як закріпити консольним способом мотор-колесо .
Як хто де бачив дайте знати пліз ! Як закріпити консольним способом мотор-колесо .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
Не розумію, навіщо вам взагалі передній привід на веломобль?
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
Щоб урівноважити тягун-силу . Розподілити вагу . Ну і подобається мені передній привід просто , а ще він ліпший для зими і для маневрування .
Буду замовляти на підприємствах по інвалідних візках оту втулку з понеділка . А що робити з моторколесом то не сушитиму собу занадто голову а звернусь з цим до токарів , один зтупить , інший відмовиться а третій точно щось тай придумає .
Ще дуже кортить замутити систему рульову з керуванням по крену ( по мотоциклетному ) це + до задоволення від їзди , маневреності , безпеки , Недоліки - більша вага аппарату буде. Поки що намагаюсь зрозуміти оту систему , вникнути трохи...
Це рульове то найскладніщий етап для мене ... З композитом мав справу отже обтікач замутити буде не проблема , з лакофарбувальними роботами теж добре знайомий , а от ця велотрайкмеханіка складна трохи напружує .
Буду замовляти на підприємствах по інвалідних візках оту втулку з понеділка . А що робити з моторколесом то не сушитиму собу занадто голову а звернусь з цим до токарів , один зтупить , інший відмовиться а третій точно щось тай придумає .
Ще дуже кортить замутити систему рульову з керуванням по крену ( по мотоциклетному ) це + до задоволення від їзди , маневреності , безпеки , Недоліки - більша вага аппарату буде. Поки що намагаюсь зрозуміти оту систему , вникнути трохи...
Це рульове то найскладніщий етап для мене ... З композитом мав справу отже обтікач замутити буде не проблема , з лакофарбувальними роботами теж добре знайомий , а от ця велотрайкмеханіка складна трохи напружує .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
Я бы радив для початку зробити щось більш просте, поїздити, відчути. І тоді вже робити висновки що до вдосконалення. Я колись теж, як і ви, хотів зробити все й одразу. Щоб і вантажі возити, і обтікач був, і на будь-яку гору їхало, і швидкість під 50 км\год. Закічнилось все великим розчаруванням, коли машина виявилась ні там ні там.mijki писав:Щоб урівноважити тягун-силу . Розподілити вагу . Ну і подобається мені передній привід просто , а ще він ліпший для зими і для маневрування .
Буду замовляти на підприємствах по інвалідних візках оту втулку з понеділка . А що робити з моторколесом то не сушитиму собу занадто голову а звернусь з цим до токарів , один зтупить , інший відмовиться а третій точно щось тай придумає .
Ще дуже кортить замутити систему рульову з керуванням по крену ( по мотоциклетному ) це + до задоволення від їзди , маневреності , безпеки , Недоліки - бульша вага аппарату буде. Поки що намагаюсь зрозуміти оту систему , вникнути трохи...
Починайте з ПРОСТОГО. Трайк зворотньої схеми (2 спереду, одне позаду) без передьої підвіски. Мотор на задньому колесі. Щб не буксував просто розрахуйте центр ваги так, щоб на задує колесо приходилось 40% ваги, і по 30% на передні. Тоді буде і стійкість і гарний контакт з поверхнею.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
***Трайк зворотньої схеми (2 спереду, одне позаду) без передьої підвіски. Мотор на задньому колесі. ***
Velodreamer
Покажіть відео , фотки або схемки такого варіанту пліз !
Так я в курсі що чим простіще робити тим ліпше...
Velodreamer
Покажіть відео , фотки або схемки такого варіанту пліз !
Так я в курсі що чим простіще робити тим ліпше...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Про трайк
Файний перший трайк !
В принципі Veoldreamer Ви добре радите ... Покласти мотроколесо назад для початку було б просто і реально непогано ... Тоді просто свінгарм зробити довшим ( і під 28 підходящим ) на скутерний а не велоаммортизатор аби пізніще можна було зняти 20тку і вкласти 28ку .
Отака сама найбільша проблема і в мене - оті втулки . Але токарного верстату немаю , а також знайомих токарів на жаль , то чомусь мені видається що купити БУ. інвалідну коляску або замовити втулки з кріпленнями на підприємстві виробнику це буде найліпший вихід .
А за рульову то не підходить , в мене тут гори добрячі ( Трускавець ) то з накатом + моторколесо має валити 70 як мінімум - отже рульову треба робити практичну та просунуту . тип того щось - http://youtu.be/gRKd_Q2-8cU
В принципі Veoldreamer Ви добре радите ... Покласти мотроколесо назад для початку було б просто і реально непогано ... Тоді просто свінгарм зробити довшим ( і під 28 підходящим ) на скутерний а не велоаммортизатор аби пізніще можна було зняти 20тку і вкласти 28ку .
Отака сама найбільша проблема і в мене - оті втулки . Але токарного верстату немаю , а також знайомих токарів на жаль , то чомусь мені видається що купити БУ. інвалідну коляску або замовити втулки з кріпленнями на підприємстві виробнику це буде найліпший вихід .
А за рульову то не підходить , в мене тут гори добрячі ( Трускавець ) то з накатом + моторколесо має валити 70 як мінімум - отже рульову треба робити практичну та просунуту . тип того щось - http://youtu.be/gRKd_Q2-8cU