Залишились незроблені гальма і комфоматики... Нажаль вага виходить велика, через те, що я не мав тонкостінних труб для рами. Робив з того, що було - 32*1.5. Якби робив з 32*0.8 то можна було б зробити на 3-4 кг легшим. Зараз трайк важить 15 кг. Одномісний важить 9, тобто зараз, поки що, на важного ваги припадає менше. Але зовсім не на багато. Ще є до чого прагнути. Можливо буде наступна версія після випробувань.
Зробити матрицю для серійних дитячих сидінь теж не вдалось. Вірніше матриця вдалась гарна, але скопіювала суттєву несиметричність сидіння-оригіналу. Я не помітив цього на перших етапах, бо робив уже втомленим. Тому доводиться виправляти сидіння вже на рамі, притягуючи болтами до упорів. Тому, дитяча матриця для серійного виробництва поки що в планах.
Ще вирішив робити сидіння більш вертикальними, в основному для того, щоб можна було обходитись без підголівників, хоча їх також буду робити, бо так безпечніше.
Можливо завтра буде перший виїзд на тести.
Kinder DUO
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Kinder DUO
- Вкладення
-
- DSCF9624.JPG (120.52 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9625.JPG (114.49 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9626.JPG (85.06 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9627.JPG (103.24 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9628.JPG (130.49 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9629.JPG (105.27 Кіб) Переглянуто 14969 разів
-
- DSCF9630.JPG (112.79 Кіб) Переглянуто 14969 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Kinder DUO
Перший виїзд був пробним, хоча до вечора діти накатали близько 10-ти км по селу, катаючись вперед-назад по дорозі.
Трайчик має як плюси так і мінуси, проте пательні висновки робити ще зарано. Необхідно пройти «обкатку» для виявлення глюків та розкриття потенціалу. Поки що занотую перші враження:
Негативні:
1 – Завантаження заднього колеса недостатнє. Через це трайчик їде на гірки ще гірше, ніж одномісний варіант. Нажаль не бачу шляхів вирішення при такій компоновці, тому потрібно приварити порічні, щоб дітям було його зручно штовхати на грунтові гори. Слід зазначити, що проблеми виникають на гравійних і ґрунтових підйомах з нахилом 8-10%. Але, нажаль, у нас в селі майже всі дороги такі, тому ставлю жирний мінус – зробити трайк таким, щоб мав можливість забиратись на ці схили не вдалося. Можливо процес піде трохи краще, коли діти навчаться їздити більш скоординовано.
2 – велика вага (16,5 кг). Щоб зробити рму більш легкою, потрібно було купувати метал саме для неї, ая використав те, що було. Рама зроблена з труби 32*1.5, а частинами навіть з 32*2 (бо вже всі труби позакінчувались), хоча по міцності там вистачило би труби 32*0.8 Тому потенціал для зниження ваги є. У випадку труб зі стінкою 0.8 мм можна економити 3-4 кг. Задня вилка зроблена з трубок 22*0.8 та 12*1, і важить дуже мало, в порівняні з самою рамою. Втім, що на що здатне – покаже час.
3 – велика ширина.
4 – Молодший син не може зрозуміти, які саме зусилля змушують трайк їхати. Необхідно, що б він спочатку навчився їздити сам, а вже потім саджати його на тандем, бо інакше він не розуміє сенсу в обертанні педалей. До сьогодні він їздив лишена велосипеді типу «Гном». Але я маю надію, що до Велодня (через два тижні), він навчиться бути не просто пасажиром.
Позитивні:
1 – Надзвичайна стійкість. Не знаю що треба зробити, щоб перекинути цей трайк.
2 – Гарна проходимість за рахунок високого кліренсу. На відміну від одномісного цей не чіпляється камені, що стирчать з дороги.
3 – незалежна трансмісія, що виключає передачу зворотнього педалюванню на задній натяжок.
4 – малий радіус розвороту (завдяки ширині). При чому педалюванню можливе при всіх кутах повороту коліс, що робить трайк дуже маневреним.
Плани на майбутнє:
1 – Замінити перемикач та натяжок, бо перший дуже тугий для дітей, а другий дуже роздовбаний.
2 – продовжити тестування для виявлення глюків.
Трайчик має як плюси так і мінуси, проте пательні висновки робити ще зарано. Необхідно пройти «обкатку» для виявлення глюків та розкриття потенціалу. Поки що занотую перші враження:
Негативні:
1 – Завантаження заднього колеса недостатнє. Через це трайчик їде на гірки ще гірше, ніж одномісний варіант. Нажаль не бачу шляхів вирішення при такій компоновці, тому потрібно приварити порічні, щоб дітям було його зручно штовхати на грунтові гори. Слід зазначити, що проблеми виникають на гравійних і ґрунтових підйомах з нахилом 8-10%. Але, нажаль, у нас в селі майже всі дороги такі, тому ставлю жирний мінус – зробити трайк таким, щоб мав можливість забиратись на ці схили не вдалося. Можливо процес піде трохи краще, коли діти навчаться їздити більш скоординовано.
2 – велика вага (16,5 кг). Щоб зробити рму більш легкою, потрібно було купувати метал саме для неї, ая використав те, що було. Рама зроблена з труби 32*1.5, а частинами навіть з 32*2 (бо вже всі труби позакінчувались), хоча по міцності там вистачило би труби 32*0.8 Тому потенціал для зниження ваги є. У випадку труб зі стінкою 0.8 мм можна економити 3-4 кг. Задня вилка зроблена з трубок 22*0.8 та 12*1, і важить дуже мало, в порівняні з самою рамою. Втім, що на що здатне – покаже час.
3 – велика ширина.
4 – Молодший син не може зрозуміти, які саме зусилля змушують трайк їхати. Необхідно, що б він спочатку навчився їздити сам, а вже потім саджати його на тандем, бо інакше він не розуміє сенсу в обертанні педалей. До сьогодні він їздив лишена велосипеді типу «Гном». Але я маю надію, що до Велодня (через два тижні), він навчиться бути не просто пасажиром.
Позитивні:
1 – Надзвичайна стійкість. Не знаю що треба зробити, щоб перекинути цей трайк.
2 – Гарна проходимість за рахунок високого кліренсу. На відміну від одномісного цей не чіпляється камені, що стирчать з дороги.
3 – незалежна трансмісія, що виключає передачу зворотнього педалюванню на задній натяжок.
4 – малий радіус розвороту (завдяки ширині). При чому педалюванню можливе при всіх кутах повороту коліс, що робить трайк дуже маневреним.
Плани на майбутнє:
1 – Замінити перемикач та натяжок, бо перший дуже тугий для дітей, а другий дуже роздовбаний.
2 – продовжити тестування для виявлення глюків.
- Вкладення
-
- DSCF9632.JPG (125.77 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9633.JPG (155.9 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9634.JPG (76.88 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9635.JPG (78.01 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9637.JPG (199.41 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9638.JPG (241.13 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9645.JPG (255.79 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9647.JPG (213.23 Кіб) Переглянуто 14949 разів
-
- DSCF9648.JPG (194.78 Кіб) Переглянуто 14949 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му