Моя чергова спроба зробити веломобіль
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Моя чергова спроба зробити веломобіль
Почав довготривалий проект по створенню веломобіля на зразок європейських. Попередній досвід болісно показав, що досягнути всього й одразу не вийде. Було змарновано багато часу, грошей і величезна кількість роботи. У підсумку залишились лиш деякі частини від прототипів «Дракон» і «Дракон-2», та цифрові матеріали.
На цей раз я змінюю підхід. Максимально все пророблятиму на 3Д моделях, потім випробовуватиму на сталевих прототипах шасі, щоб зробити дійсно безпечний, добре керований і комфортний апарат. Тільки після того, як положення всіх вузлів і конструкція елементів буде перевірена на практиці – планую зайнятися об тікачем. Тут теж буде як мінімум 2 етапи. Спершу я встановлю обікач на сталевий трайк для тестування. У фіналі сподіваюсь розробити веломобіль з несучим корпусом, що дозволить зменшити вагу.
На цей раз я змінюю підхід. Максимально все пророблятиму на 3Д моделях, потім випробовуватиму на сталевих прототипах шасі, щоб зробити дійсно безпечний, добре керований і комфортний апарат. Тільки після того, як положення всіх вузлів і конструкція елементів буде перевірена на практиці – планую зайнятися об тікачем. Тут теж буде як мінімум 2 етапи. Спершу я встановлю обікач на сталевий трайк для тестування. У фіналі сподіваюсь розробити веломобіль з несучим корпусом, що дозволить зменшити вагу.
- Вкладення
-
- Ступица.png (27.56 Кіб) Переглянуто 29648 разів
-
- Основні розміри
- 7.png (268.05 Кіб) Переглянуто 29673 разів
-
- Амортизаційна стійка. Хід - 50 мм. Вона ж і поворотна стійка. Для повороту над пружиною буде становлено упорний підшипник.
- 6.png (12.24 Кіб) Переглянуто 29674 разів
-
- 5.png (99.15 Кіб) Переглянуто 29674 разів
-
- 4.png (53.77 Кіб) Переглянуто 29674 разів
-
- 3.png (205.9 Кіб) Переглянуто 29674 разів
-
- 2.png (65.53 Кіб) Переглянуто 29674 разів
-
- Передній міст
- 1.png (23.02 Кіб) Переглянуто 29674 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Для чого робитимеш ? Для спорту та рекордiв чи практичний на кожен день , робочу конячку ?
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Для побуту.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Тодi дво або трьохмiсний з електропiдтримкою .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Ні, дякую. Я міг би реанімувати свої старі проекти.Хоча вага в них була завелика, але з моторчиком їздило б. Але це вже "ні риба ні м'ясо". З мотором, але не авто, бо ні комфорт ні швидкість не ті. І вже не велосипед, бо вже немає тієї незалежності від джерел енергії. Тобто такий гібрид стане гіршим і за велосипед і за автомобіль. І його можна буде використовувати тільки на поїздках в радіусі 10 км. А в мене найближчий пункт - 24 км, а нормальний денний пробіг - 120-140 км. Яких акумуляторів на таке вистачить?mijki писав:Тодi дво або трьохмiсний з електропiдтримкою .
Тому тут все простіше - мінімізувати габарити, мінімізувати вагу, максимально стабільне керування(для того амортизація на передніх колесах.
Що до багатомісності, то насправді вкрай рідко буває потреба їхати у справах удвох (1-2 рази на місяць максимум). А для сімейних покатушок в мене запланований інший апарат - з електродвигуном на 250 ватт (2 години ходу при швидкості 10 км\год - для підйомів). Але то вже окрема історія. Там вже будуть і всі обеження електродвигуна і вже не та незалежність, звичайно...
Не складно зробити щось на 3-х колесах, що буде їхати і матиме корпус. Складно зробити це так, щоб машина могла будти веломобілем - нормально рухатися лише за рахунок сили пілота, бути швидше за велосипед, але не мати тих обмежень і залежностей, які має авто, разом з тим давати захист від зовнішнього середовища, холоду, дощу, сонця і вітру, як це дає авто. Чим більше я роздивляюсь європейські машини, тим більше захоплення від їх продуманості. Нажаль у мене немає ні точних креслень, ні опису технології, та й умови в нас з ними сильно різняться. Тому веломобіль для України має бути створений в Україні. Поетапно, поступово, але, я сподіваюсь, успішно.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
А в мене навпаки 10 - 20 кiлометрiв на добу проiзжаю . То взяв аккумулятори 17 кг .( на 30 -40 км хватаэ ) Але в нас гори застрiмкi щоб без моторчика можна було кататися отже вибору майже не було . Пiдвiска передня та задня теж пiдаммортизована звичайно , в веломобiлях це мус .
Будеш брати карбон ( а вiн тобi знадобиться як захочеш легкiсть та мiцнiсть ) то подивися на фiрму carbonwerke нiмецька - я там брав , набагато дешевше виходить як у нас . Але вся сумма на понад 150 эвро ( посилки ) обкладаэться 20% податком май на увазi .
Хоча в ютубi якось дивився як хлопака на мiланi на досить таки крутий та довгий пiдйом зi швидкiстю мiнiум 50 кмг застрибував !
Будеш брати карбон ( а вiн тобi знадобиться як захочеш легкiсть та мiцнiсть ) то подивися на фiрму carbonwerke нiмецька - я там брав , набагато дешевше виходить як у нас . Але вся сумма на понад 150 эвро ( посилки ) обкладаэться 20% податком май на увазi .
Хоча в ютубi якось дивився як хлопака на мiланi на досить таки крутий та довгий пiдйом зi швидкiстю мiнiум 50 кмг застрибував !
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Дуже дякую за наводку! Але карбон знадобиться тільки у финалі (думаю, що не раніше ніж через рік-два), а тестові форми буду з скломату клеїти. Легкість буде, ну а міцність... Для тестів піде, за одно і побачу слабкі місця, якщо трісне десь.
Горки в нас теж присутні, але тут варіанти два:
1 - збільшувати потужність (двигун, акумулятор і т.д.)
2 - понижувати передачу (або розширювати діапазон).
Моя задача не в тому, щоб гарно їздити по горах та бездоріжжю. Задачав тмоу, що там можна було хоч якось проїхати, а в основному шляхи асфальтні, а на далекі відстані і рівнинні. Набір вистоти не більше 700 метрів на 50 км пробігу.
Горки в нас теж присутні, але тут варіанти два:
1 - збільшувати потужність (двигун, акумулятор і т.д.)
2 - понижувати передачу (або розширювати діапазон).
Моя задача не в тому, щоб гарно їздити по горах та бездоріжжю. Задачав тмоу, що там можна було хоч якось проїхати, а в основному шляхи асфальтні, а на далекі відстані і рівнинні. Набір вистоти не більше 700 метрів на 50 км пробігу.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
привет!
а почему ты не делаешь прямые трубы от хребта к стойкам?
а почему ты не делаешь прямые трубы от хребта к стойкам?
- Вкладення
-
- 1.png (42.3 Кіб) Переглянуто 29639 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
Ноги будут задевать за косые трубы, ведь на новом трайке сидение будет на 7 см ниже, чем на прототипе (http://hpv.com.ua/2014/05/trayk-1-2014/). Чтобы сделать так, как ты нарисовал, нужно сместить весь мост ближе к сидению, но тогда загрузка заднего колеса уменьшится и я рискую застревать на гравийных подъёмах. Такая компоновка это компромисс между усточйчивостью и проходимостью. Было испытано на первом тарйке. Также узкая колея (60 см) нужна в основном для возможности езды по одной прокатанной тропинке на грунтовых полевых и лесных дорогах.
Но новый трайк будет ниже прототипа, по тому приходится мудрить с формой моста и варить туда много металла. По идее, когда дело дойдёт до несущего корпуса, то эти недостатки устранятся (использованием подвески "макферсон" и несущих колёсных ниш).
А в будущем должно быть по такому принципу как у европейцев:
Но новый трайк будет ниже прототипа, по тому приходится мудрить с формой моста и варить туда много металла. По идее, когда дело дойдёт до несущего корпуса, то эти недостатки устранятся (использованием подвески "макферсон" и несущих колёсных ниш).
А в будущем должно быть по такому принципу как у европейцев:
- Вкладення
-
- IMAG1300.jpg (183.11 Кіб) Переглянуто 29637 разів
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 131
- З нами з: 23 жовтня 2014, 08:34
- Реальне ім'я: Vladimir
- Моя HPV-техніка:: bent.lv
Re: Моя чергова спроба зробити веломобіль
можно каретку поднять ... но если потом будет несущим кузов - то не важно.Velodreamer писав:Ноги будут задевать за косые трубы,
у европейцев стойки довольно тонкие, потому как под осью колеса еще имеются дополнительные тяги, удерживающие колесо, а верх стойки к корпусу крепиься через резинку, чтобы обеспечить при работе подвески неизменяемую ширину колеи, типа так меньше потери энергии.