Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Буває хочеться попрацювати над дизайном склопластикового чи карбонового корпусу трохи довше ніж звичайно . Внести певні додаткові деталі, елементи тюнінгу , вентиляції наприклад ітд.
Веломобіль будую свій перший а тому як водитсья переробок та змін мусить бути чимало . Тай не дивно , будь який авто дизайнер проробляє та змінює свій прототип чи то в компютерній програмі чи то реально з макетом в повний розмір.
Мені більше підходить попрацювати з повнорозмірним макетом .
Зробити матрицю не проблема , та є й інша метода - це набирання на рамному кузові елементів кузову та тюнінгу з допомогою звичайних матеріалів , бляхи , монтажної піни , автошпаклівки чи герметика .
При несучій кузовній конструкції планую такий порядок роботи .
Рама проклеюється водне ціле , далі обтягуємо навколо наш кузов двота трьома верствами скловолокна чи склотканини . Залишаємо на затверджування , ну і вже тоді можна починати творчу працю над обєктом . Це зазвичай пошук компроміссу між вимогами аеродинаміки , комфорт зручність , безпека , естетичний смак та дизайнерські рішення , вага , ну і досвід та хотілки виконавця процессу .
Можна звичайно робити половину корпусу по довжині а потім зняти з неї котрформу спеціальним силіконом , але такі методи , думаю , виплатились би при роботі під заказ з серйозними вимогами клієтна , а коли робиться для себе , невелика несиметричність правого та лівого боку кузова не смертельна ( ну якщо мова про міліметри а не сантиметри бо тобі вестиме в бік на швидкості )
В мене є трохи досвіду у виготовленні ww kayak у , та тоді працював зі звичайною матрицею , тепер хочеться спробувати ЩЕ Й цю методу - праця на оригыналі ( з надією що маючи реальну кузовну раму можна буде знайти цікаві аеродинамічно та дизайнерсько оптимальні рішення ... )
Хтось вже робив подібні речі ? Можливо якісь зауваження ?
Веломобіль будую свій перший а тому як водитсья переробок та змін мусить бути чимало . Тай не дивно , будь який авто дизайнер проробляє та змінює свій прототип чи то в компютерній програмі чи то реально з макетом в повний розмір.
Мені більше підходить попрацювати з повнорозмірним макетом .
Зробити матрицю не проблема , та є й інша метода - це набирання на рамному кузові елементів кузову та тюнінгу з допомогою звичайних матеріалів , бляхи , монтажної піни , автошпаклівки чи герметика .
При несучій кузовній конструкції планую такий порядок роботи .
Рама проклеюється водне ціле , далі обтягуємо навколо наш кузов двота трьома верствами скловолокна чи склотканини . Залишаємо на затверджування , ну і вже тоді можна починати творчу працю над обєктом . Це зазвичай пошук компроміссу між вимогами аеродинаміки , комфорт зручність , безпека , естетичний смак та дизайнерські рішення , вага , ну і досвід та хотілки виконавця процессу .
Можна звичайно робити половину корпусу по довжині а потім зняти з неї котрформу спеціальним силіконом , але такі методи , думаю , виплатились би при роботі під заказ з серйозними вимогами клієтна , а коли робиться для себе , невелика несиметричність правого та лівого боку кузова не смертельна ( ну якщо мова про міліметри а не сантиметри бо тобі вестиме в бік на швидкості )
В мене є трохи досвіду у виготовленні ww kayak у , та тоді працював зі звичайною матрицею , тепер хочеться спробувати ЩЕ Й цю методу - праця на оригыналі ( з надією що маючи реальну кузовну раму можна буде знайти цікаві аеродинамічно та дизайнерсько оптимальні рішення ... )
Хтось вже робив подібні речі ? Можливо якісь зауваження ?
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Матриці таки прийдеться робити ... Спричинена ця необхідність тим що буде використовуватись гелькоут під пофарбування а його технологія нанесення цього вимагає .
Зробив поки що макет в повний ріст але тільки половину , повздовжню .
Купив копіювальну пасту-силікон . Поки що дошліфовую , дошпакльовую макет, як буде готовий то планую таку послідовність робіт, для копіювання з готової половини іншої половини . Отже намащуємо силікон-пасту , нетовстий шар , десь міліметрів зо два . Чекаємо вісім годин щоб затверднув та вивертаємо як шкарпетку навиворіт . Далі зсередини його потрібно буде укріпити чимось щоб не прогинався та тримав форму . На гадку приходить скловолокно та швидкотверднуча епоксидка хіба ... чи є ще нормальні робочі варіанти ? Подешевше ?
Ну а після затверднення епоксидки зєднуються дві половинки , підганяються підшліфовуються евентуальні нерівності та можна робити негативну форму ( всього корпусу без нижньої частини ,, тобто без дна , з ребрами жорсткості . Далі послідовність роботи загальноприйнята - наноситься гелькоут , чеаємо щоб прихопило на відлип і наноситься перший щар карбонволокна ( обовязково ) , а далі на свіжо або кілька верств скловолокна або склотканини , ще не визначився .
Зробив поки що макет в повний ріст але тільки половину , повздовжню .
Купив копіювальну пасту-силікон . Поки що дошліфовую , дошпакльовую макет, як буде готовий то планую таку послідовність робіт, для копіювання з готової половини іншої половини . Отже намащуємо силікон-пасту , нетовстий шар , десь міліметрів зо два . Чекаємо вісім годин щоб затверднув та вивертаємо як шкарпетку навиворіт . Далі зсередини його потрібно буде укріпити чимось щоб не прогинався та тримав форму . На гадку приходить скловолокно та швидкотверднуча епоксидка хіба ... чи є ще нормальні робочі варіанти ? Подешевше ?
Ну а після затверднення епоксидки зєднуються дві половинки , підганяються підшліфовуються евентуальні нерівності та можна робити негативну форму ( всього корпусу без нижньої частини ,, тобто без дна , з ребрами жорсткості . Далі послідовність роботи загальноприйнята - наноситься гелькоут , чеаємо щоб прихопило на відлип і наноситься перший щар карбонволокна ( обовязково ) , а далі на свіжо або кілька верств скловолокна або склотканини , ще не визначився .
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Якщо ви робили каяки, то мабудь у вас більше досвіду, ніж у мене. То ж бажаю успіху, і було б дуже цікаво побачити результати (і проміжні також) на фото.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
З вивертанням половини форми то тільки завтра побачу що та як - тільки що намастив силікон пасту . Потім якщо все буде добре то ще буде купа роботи з підсиленням цієї другої силіконової половинки зсередини ... буду працювати та дивитисЬ що й до чого , фото готового макету викладу , правда це буде таки трохи пізніще бачу- робота йде помаленьку .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
силікон паста навіть моцно підсилена герметиком - туфта . Щоб працювало треба б її напевне з центнер і то ХЗ..
Робитиму симетрію звичайним шліфуванням та припасуванням листів пінопласту з носу до *дупи* моєї половини моделі... з переворотом їх в кінці, + газета та пва перед шпаклівкою .
Робитиму симетрію звичайним шліфуванням та припасуванням листів пінопласту з носу до *дупи* моєї половини моделі... з переворотом їх в кінці, + газета та пва перед шпаклівкою .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Випробовуватиму на днях на ділі таку послідовність роботи для досягнення близької до ідеалу симетрії - дпп паперова тоненька плита , вона дешева і легко піддається зточуванню наприклад пелюстковою наждачною насадкою ( навіть *на коліні* ) листи перекладатиму листами пінопласту які аж в кінці підганятимуться шліфуванням на один рівень з дпп-листами . Тобто в готову половинну повздовжню матрицю зсередини вставлятиму ці листи підточуючи їх щоб сіли без щілин перекладаючи пінопластовими листами і так від носа і аж до сра...и*
Хай тільки закінчу ці шпаклювальні виведенньо- шліфувальні пекельні роботи
Хай тільки закінчу ці шпаклювальні виведенньо- шліфувальні пекельні роботи
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
пів матриці готово
- Вкладення
-
- Фото0122.jpg (168.26 Кіб) Переглянуто 24317 разів
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Дуже схоже на те, що я робив. Головна моя помилка була в тому, що хотів все й одразу і швидко. Починати треба з шассі. Але бажаю вам успіху!
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
Velodreamer
Спочатку робив макет з пластикових труб в реальну величину - де протестував вживу розміщення на чорнову зібраної передньої ( типу вільдван ) та задньої ( з монтайнбайку ) підвісок , а також місцесидіння керманича та пассажира , зручність , зручність посадки ітд. Те що швидко і все відразу хороші результати рідко дає то мені відомо gut Ding brauchtne Weile як кажуть .
Тепер працюю з шаблонами та шпаклівкою над доведенням до симетрії другої половини моделі веломобіля , як закінчу ( ще два три дні приблизно ) то можна буде братися за проклейку другої половини матриці .
Кузов планую несучий робити , тобто все висітиме не тільки на карбоновій рамі але й на кузові ... Тому й * на чисто * спершу саме він - кузов .
Спочатку робив макет з пластикових труб в реальну величину - де протестував вживу розміщення на чорнову зібраної передньої ( типу вільдван ) та задньої ( з монтайнбайку ) підвісок , а також місцесидіння керманича та пассажира , зручність , зручність посадки ітд. Те що швидко і все відразу хороші результати рідко дає то мені відомо gut Ding brauchtne Weile як кажуть .
Тепер працюю з шаблонами та шпаклівкою над доведенням до симетрії другої половини моделі веломобіля , як закінчу ( ще два три дні приблизно ) то можна буде братися за проклейку другої половини матриці .
Кузов планую несучий робити , тобто все висітиме не тільки на карбоновій рамі але й на кузові ... Тому й * на чисто * спершу саме він - кузов .
- mijki
- Повідомлень: 193
- З нами з: 27 червня 2014, 11:27
- Реальне ім'я: Mykola
- Звідки ви?: Трускавець
- Контактна інформація:
Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.
фото процессу
- Вкладення
-
- Фото0161.jpg (215.9 Кіб) Переглянуто 24258 разів
-
- Фото0160.jpg (190 Кіб) Переглянуто 24258 разів