Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Розділ для обговорення проектів, що знаходяться у процесі створення.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Відповісти
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Буває хочеться попрацювати над дизайном склопластикового чи карбонового корпусу трохи довше ніж звичайно . Внести певні додаткові деталі, елементи тюнінгу , вентиляції наприклад ітд.
Веломобіль будую свій перший а тому як водитсья переробок та змін мусить бути чимало . Тай не дивно , будь який авто дизайнер проробляє та змінює свій прототип чи то в компютерній програмі чи то реально з макетом в повний розмір.
Мені більше підходить попрацювати з повнорозмірним макетом .
Зробити матрицю не проблема , та є й інша метода - це набирання на рамному кузові елементів кузову та тюнінгу з допомогою звичайних матеріалів , бляхи , монтажної піни , автошпаклівки чи герметика .
При несучій кузовній конструкції планую такий порядок роботи .
Рама проклеюється водне ціле , далі обтягуємо навколо наш кузов двота трьома верствами скловолокна чи склотканини . Залишаємо на затверджування , ну і вже тоді можна починати творчу працю над обєктом . Це зазвичай пошук компроміссу між вимогами аеродинаміки , комфорт зручність , безпека , естетичний смак та дизайнерські рішення , вага , ну і досвід та хотілки виконавця процессу :) .

Можна звичайно робити половину корпусу по довжині а потім зняти з неї котрформу спеціальним силіконом , але такі методи , думаю , виплатились би при роботі під заказ з серйозними вимогами клієтна , а коли робиться для себе , невелика несиметричність правого та лівого боку кузова не смертельна ( ну якщо мова про міліметри а не сантиметри бо тобі вестиме в бік на швидкості :mrgreen: )

В мене є трохи досвіду у виготовленні ww kayak у , та тоді працював зі звичайною матрицею , тепер хочеться спробувати ЩЕ Й цю методу - праця на оригыналі ( з надією що маючи реальну кузовну раму можна буде знайти цікаві аеродинамічно та дизайнерсько оптимальні рішення ... )

Хтось вже робив подібні речі ? Можливо якісь зауваження ?
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Матриці таки прийдеться робити ... Спричинена ця необхідність тим що буде використовуватись гелькоут під пофарбування а його технологія нанесення цього вимагає . :geek:

Зробив поки що макет в повний ріст але тільки половину , повздовжню .
Купив копіювальну пасту-силікон . Поки що дошліфовую , дошпакльовую макет, як буде готовий то планую таку послідовність робіт, для копіювання з готової половини іншої половини . Отже намащуємо силікон-пасту , нетовстий шар , десь міліметрів зо два . Чекаємо вісім годин щоб затверднув та вивертаємо як шкарпетку навиворіт . Далі зсередини його потрібно буде укріпити чимось щоб не прогинався та тримав форму . На гадку приходить скловолокно та швидкотверднуча епоксидка хіба ... чи є ще нормальні робочі варіанти ? Подешевше ?

Ну а після затверднення епоксидки зєднуються дві половинки , підганяються підшліфовуються евентуальні нерівності та можна робити негативну форму ( всього корпусу без нижньої частини ,, тобто без дна , з ребрами жорсткості . Далі послідовність роботи загальноприйнята - наноситься гелькоут , чеаємо щоб прихопило на відлип і наноситься перший щар карбонволокна ( обовязково ) , а далі на свіжо або кілька верств скловолокна або склотканини , ще не визначився . :P
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Якщо ви робили каяки, то мабудь у вас більше досвіду, ніж у мене. То ж бажаю успіху, і було б дуже цікаво побачити результати (і проміжні також) на фото.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

З вивертанням половини форми то тільки завтра побачу що та як - тільки що намастив силікон пасту . Потім якщо все буде добре то ще буде купа роботи з підсиленням цієї другої силіконової половинки зсередини ... буду працювати та дивитисЬ що й до чого , фото готового макету викладу , правда це буде таки трохи пізніще бачу- робота йде помаленьку . :)
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

силікон паста навіть моцно підсилена герметиком - туфта . Щоб працювало треба б її напевне з центнер і то ХЗ.. :evil: :mrgreen:
Робитиму симетрію звичайним шліфуванням та припасуванням листів пінопласту з носу до *дупи* моєї половини моделі... з переворотом їх в кінці, + газета та пва перед шпаклівкою .
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Випробовуватиму на днях на ділі таку послідовність роботи для досягнення близької до ідеалу симетрії - дпп паперова тоненька плита , вона дешева і легко піддається зточуванню наприклад пелюстковою наждачною насадкою ( навіть *на коліні* ) листи перекладатиму листами пінопласту які аж в кінці підганятимуться шліфуванням на один рівень з дпп-листами . Тобто в готову половинну повздовжню матрицю зсередини вставлятиму ці листи підточуючи їх щоб сіли без щілин перекладаючи пінопластовими листами і так від носа і аж до сра...и* :)

Хай тільки закінчу ці шпаклювальні виведенньо- шліфувальні пекельні роботи :mrgreen:
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

пів матриці готово
Вкладення
Фото0122.jpg
Фото0122.jpg (168.26 Кіб) Переглянуто 24317 разів
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення Velodreamer »

Дуже схоже на те, що я робив. Головна моя помилка була в тому, що хотів все й одразу і швидко. Починати треба з шассі. Але бажаю вам успіху!
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

Velodreamer

Спочатку робив макет з пластикових труб в реальну величину - де протестував вживу розміщення на чорнову зібраної передньої ( типу вільдван ) та задньої ( з монтайнбайку ) підвісок , а також місцесидіння керманича та пассажира , зручність , зручність посадки ітд. Те що швидко і все відразу хороші результати рідко дає то мені відомо ;) gut Ding brauchtne Weile як кажуть .

Тепер працюю з шаблонами та шпаклівкою над доведенням до симетрії другої половини моделі веломобіля , як закінчу ( ще два три дні приблизно ) то можна буде братися за проклейку другої половини матриці .

Кузов планую несучий робити , тобто все висітиме не тільки на карбоновій рамі але й на кузові ... Тому й * на чисто * спершу саме він - кузов . :)
Аватар користувача
mijki
Повідомлень: 193
З нами з: 27 червня 2014, 11:27
Реальне ім'я: Mykola
Звідки ви?: Трускавець
Контактна інформація:

Re: Виготовлення корпусу веломобіля без матриць.

Повідомлення mijki »

фото процессу :mrgreen:
Вкладення
Фото0161.jpg
Фото0161.jpg (215.9 Кіб) Переглянуто 24258 разів
Фото0160.jpg
Фото0160.jpg (190 Кіб) Переглянуто 24258 разів
Відповісти