Щоб оцінювати, бажано було б самому проїхатись на цьому LWB, але відстань від мене до Вас досить велика... Може, Ви побуваєте на "велотаборі-2018" або "веломадрівці-2018", тоді Ваш лігерад точно випробуюсь та оцінять! А я буду перший у черзі, бо дуже цікаво спробувати LWB на реальній дорозі, а досі ще не доводилось...
Тепер стосовно самої конструкції. Так, Ваш "2017" і справді дуже схожий на "класичну" модель LWB. Із особливостей конструкції - перше, на що я звернув увагу - це величезний "нижній" багажник - дуже практична штука, як на мою думку.
Тепер питання - яка була головна мета створення саме такої конструкції - типу LWB? Цей лігерад має суттєво практичне призначення чи створений як "експериментальна модель"?
Також цікаво дізнатися, який мінімально можливий радіус розвороту у цього лігерада.
І ще одне питання - Сергію, чи довелось Вам проїхатись на цьому апараті проти сильного вітру?
Вставлю і я замітку.
Я зробив влітку подібний. Алє повнопідвіс. Передня вілка звичайна амортизаційна, нахил 45 градусів. Висота сидіння 60 см. Традиційний LWB. Їхати доволі зручно, протє великий та важкий. Завдяки інерційності руль потрібно відразу нахиляти на значний кут. Десь так. Враження - як би їду на крейсері. База 180 см та підвіс дає таке почуття. Швидкість невелика, алє стабільна. Руль був широкий, як звичайний. Потів обрізав майжє вдвоє - керувати можливо хоч єдиним пальцем. Швидко не розганявся - десь до 20 км на годину. Цє комфорт-байк. Радіус розвороту великий - не меньш, ніж 5 метрів. На великій швидкості понад усі 20 метрів, бо заносить. Звичайним лігерадом керувати зручніше та швидше. Алє цє на свій смак.
А є публікація про Ваш лігерад? Ви викладали хоча б кудись фото та опис Вашої конструкції?
Євген писав:Звичайним лігерадом керувати зручніше та швидше. Алє цє на свій смак.
Тим не менш, знаходяться ентузіасти, які все одно будують LWB(довгобазові) лігеради, і іздять на них Виходить, що у довгобазової схеми є свої переваги. Мені було б цікаво спробувати поїздити на такій конструкції, але досі не довелось...
Зараз лігерад виглядає як завершена конструкція. Мабуть, тепер можна лише додавати до нього різні корисні "дрібнички" - велоспідометр, ліхтарик, задню "блималку", спереду на раму - кріплення для фляги, над заднім колесом - невеличкий кофр, ну і все таке інше... При бажанні можна придумати багато різноманітних корисних "додатків" до лігерада...
Мені було б цікаво на ньому проїхатись - може, колись і випаде така нагода. Особливо мені цікаво спробувати на ньому контактні педалі.