Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Додано: 30 липня 2016, 00:53
Вітаю усіх читачів та постійних мемберів форуму!
Справи у моєї малої Батьківщини - Сєвєродонецько-Лисичансько-Рубіжанському регіоні поступово налагоджуються. В першу чергу це стосується відновлення підірваного проросійськими покидьками моста через річку Сіверський Донець. Зовсім скоро мій шлях на роботу буде набагато коротшим. У зв'язку з цім я почав формувати для себе нове завдання на створення нового лігераду . (Як сказав би граф Каліостро у відомой кінострічці -/у мене було видіння/ ). Так как частину шляху лігерад необхідно буде нести на плечі по сходам на висоту 150 метрів (десь 270 сходинок ), то вага його бажана бути найменшою. Схема крузбайк-мазурчак доки варіант №1. У наявності є колесо на 20 дюймів с касетою на 7 і дисковим гальмом - планується його використати попереду. Позаду у наявності є колеса на 24 і 26 дюймів. На Сидіння є фанера та труби на 15Х1. Найбільш подобається передній трикутник наступного дизайну .
Дуже велике прохання - допоможіть будь ласка з пошуком креслень або схем подібних лігерадів, а може хтось допоможіть з розрахунком схеми лігерада у солідвок або у подібних програмах під мене. Мій зріст -180 см., відстань від паху до п'ятки -100 см.
Буду дуже вдячний за усяку допомогу!
Добавлено 28.08.2016.
Велика подяка Всем, кто откликнулся на мою просьбу, особенно bh_yuriy! . Из размещенных тобой фоток очень понравился проект Сергея из Кировограда ну и конечно же клон Пегаса Сергія Муравьова, талант которого я очень уважаю.
В принципе выбор с самого начала определялся всецело набором имеющихся частей от велосипедов, поэтому решил не лезть в дебри освоения всяких там солидвоков и т.д., снял размеры имеющихся труб и наскоро набросал проект на бумаге в масштабе 1:10, в помощь себе был вырезан из бумаги макет меня же в том же масштабе и вчера дело перешло от теории к практике.(ух ).
Решено было начать с задней вилки, которая будет с подвеской, пока рисую вариант как у Сергея из Кировограда с аамортизацией из резиновых кругов. Сегодня вилка начерно сварена, также собран передний треугольник (как макет), как приоритет №1 стал обдумывать варианты изготовления сиденья. Хочу попробывать сделать каркас из пластиковых водопроводных труб на 25, а сиденье и спинку из фанеры или алюминия.
І далі буде!
Справи у моєї малої Батьківщини - Сєвєродонецько-Лисичансько-Рубіжанському регіоні поступово налагоджуються. В першу чергу це стосується відновлення підірваного проросійськими покидьками моста через річку Сіверський Донець. Зовсім скоро мій шлях на роботу буде набагато коротшим. У зв'язку з цім я почав формувати для себе нове завдання на створення нового лігераду . (Як сказав би граф Каліостро у відомой кінострічці -/у мене було видіння/ ). Так как частину шляху лігерад необхідно буде нести на плечі по сходам на висоту 150 метрів (десь 270 сходинок ), то вага його бажана бути найменшою. Схема крузбайк-мазурчак доки варіант №1. У наявності є колесо на 20 дюймів с касетою на 7 і дисковим гальмом - планується його використати попереду. Позаду у наявності є колеса на 24 і 26 дюймів. На Сидіння є фанера та труби на 15Х1. Найбільш подобається передній трикутник наступного дизайну .
Дуже велике прохання - допоможіть будь ласка з пошуком креслень або схем подібних лігерадів, а може хтось допоможіть з розрахунком схеми лігерада у солідвок або у подібних програмах під мене. Мій зріст -180 см., відстань від паху до п'ятки -100 см.
Буду дуже вдячний за усяку допомогу!
Добавлено 28.08.2016.
Велика подяка Всем, кто откликнулся на мою просьбу, особенно bh_yuriy! . Из размещенных тобой фоток очень понравился проект Сергея из Кировограда ну и конечно же клон Пегаса Сергія Муравьова, талант которого я очень уважаю.
В принципе выбор с самого начала определялся всецело набором имеющихся частей от велосипедов, поэтому решил не лезть в дебри освоения всяких там солидвоков и т.д., снял размеры имеющихся труб и наскоро набросал проект на бумаге в масштабе 1:10, в помощь себе был вырезан из бумаги макет меня же в том же масштабе и вчера дело перешло от теории к практике.(ух ).
Решено было начать с задней вилки, которая будет с подвеской, пока рисую вариант как у Сергея из Кировограда с аамортизацией из резиновых кругов. Сегодня вилка начерно сварена, также собран передний треугольник (как макет), как приоритет №1 стал обдумывать варианты изготовления сиденья. Хочу попробывать сделать каркас из пластиковых водопроводных труб на 25, а сиденье и спинку из фанеры или алюминия.
І далі буде!