Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
- Olivera
- Активіст HPV
- Повідомлень: 47
- З нами з: 02 березня 2016, 00:44
- Реальне ім'я: Сергей
- Моя HPV-техніка:: боковой пріцеп до велосіпеду "English Style", трьохколісний грузовий дельта-трайк, Лігерад -2016-aka Cruze bike
- Звідки ви?: Україна, Луганська обл, м. Лисичанськ
- Контактна інформація:
Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Вітаю усіх читачів та постійних мемберів форуму!
Справи у моєї малої Батьківщини - Сєвєродонецько-Лисичансько-Рубіжанському регіоні поступово налагоджуються. В першу чергу це стосується відновлення підірваного проросійськими покидьками моста через річку Сіверський Донець. Зовсім скоро мій шлях на роботу буде набагато коротшим. У зв'язку з цім я почав формувати для себе нове завдання на створення нового лігераду . (Як сказав би граф Каліостро у відомой кінострічці -/у мене було видіння/ ). Так как частину шляху лігерад необхідно буде нести на плечі по сходам на висоту 150 метрів (десь 270 сходинок ), то вага його бажана бути найменшою. Схема крузбайк-мазурчак доки варіант №1. У наявності є колесо на 20 дюймів с касетою на 7 і дисковим гальмом - планується його використати попереду. Позаду у наявності є колеса на 24 і 26 дюймів. На Сидіння є фанера та труби на 15Х1. Найбільш подобається передній трикутник наступного дизайну .
Дуже велике прохання - допоможіть будь ласка з пошуком креслень або схем подібних лігерадів, а може хтось допоможіть з розрахунком схеми лігерада у солідвок або у подібних програмах під мене. Мій зріст -180 см., відстань від паху до п'ятки -100 см.
Буду дуже вдячний за усяку допомогу!
Добавлено 28.08.2016.
Велика подяка Всем, кто откликнулся на мою просьбу, особенно bh_yuriy! . Из размещенных тобой фоток очень понравился проект Сергея из Кировограда ну и конечно же клон Пегаса Сергія Муравьова, талант которого я очень уважаю.
В принципе выбор с самого начала определялся всецело набором имеющихся частей от велосипедов, поэтому решил не лезть в дебри освоения всяких там солидвоков и т.д., снял размеры имеющихся труб и наскоро набросал проект на бумаге в масштабе 1:10, в помощь себе был вырезан из бумаги макет меня же в том же масштабе и вчера дело перешло от теории к практике.(ух ).
Решено было начать с задней вилки, которая будет с подвеской, пока рисую вариант как у Сергея из Кировограда с аамортизацией из резиновых кругов. Сегодня вилка начерно сварена, также собран передний треугольник (как макет), как приоритет №1 стал обдумывать варианты изготовления сиденья. Хочу попробывать сделать каркас из пластиковых водопроводных труб на 25, а сиденье и спинку из фанеры или алюминия.
І далі буде!
Справи у моєї малої Батьківщини - Сєвєродонецько-Лисичансько-Рубіжанському регіоні поступово налагоджуються. В першу чергу це стосується відновлення підірваного проросійськими покидьками моста через річку Сіверський Донець. Зовсім скоро мій шлях на роботу буде набагато коротшим. У зв'язку з цім я почав формувати для себе нове завдання на створення нового лігераду . (Як сказав би граф Каліостро у відомой кінострічці -/у мене було видіння/ ). Так как частину шляху лігерад необхідно буде нести на плечі по сходам на висоту 150 метрів (десь 270 сходинок ), то вага його бажана бути найменшою. Схема крузбайк-мазурчак доки варіант №1. У наявності є колесо на 20 дюймів с касетою на 7 і дисковим гальмом - планується його використати попереду. Позаду у наявності є колеса на 24 і 26 дюймів. На Сидіння є фанера та труби на 15Х1. Найбільш подобається передній трикутник наступного дизайну .
Дуже велике прохання - допоможіть будь ласка з пошуком креслень або схем подібних лігерадів, а може хтось допоможіть з розрахунком схеми лігерада у солідвок або у подібних програмах під мене. Мій зріст -180 см., відстань від паху до п'ятки -100 см.
Буду дуже вдячний за усяку допомогу!
Добавлено 28.08.2016.
Велика подяка Всем, кто откликнулся на мою просьбу, особенно bh_yuriy! . Из размещенных тобой фоток очень понравился проект Сергея из Кировограда ну и конечно же клон Пегаса Сергія Муравьова, талант которого я очень уважаю.
В принципе выбор с самого начала определялся всецело набором имеющихся частей от велосипедов, поэтому решил не лезть в дебри освоения всяких там солидвоков и т.д., снял размеры имеющихся труб и наскоро набросал проект на бумаге в масштабе 1:10, в помощь себе был вырезан из бумаги макет меня же в том же масштабе и вчера дело перешло от теории к практике.(ух ).
Решено было начать с задней вилки, которая будет с подвеской, пока рисую вариант как у Сергея из Кировограда с аамортизацией из резиновых кругов. Сегодня вилка начерно сварена, также собран передний треугольник (как макет), как приоритет №1 стал обдумывать варианты изготовления сиденья. Хочу попробывать сделать каркас из пластиковых водопроводных труб на 25, а сиденье и спинку из фанеры или алюминия.
І далі буде!
Востаннє редагувалось 28 серпня 2016, 22:09 користувачем Olivera, всього редагувалось 1 раз.
- bh_yuriy
- Повідомлень: 4
- З нами з: 31 березня 2015, 20:31
- Реальне ім'я: Юрій
- Моя HPV-техніка:: Gazellt Cabby
Грузовий трайк
Передньопривідний трайк "Комета" - Звідки ви?: м. Хмельницький
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (схеми mazurchak)
І ми вас вітаємо. Я не маю схем і креслень, але можу сказати, що є багато різних схем лігерадів з переднім приводом (різні кути, розміри колес, висота посадки та інше) і всі вони їздять. Просто треба буде звикнути. Робіть те, що вам подобається, але радив би вам не використовувати 20, 24 колеса - поганий накат і сильна реакція на нерівності дороги. Лігеради з переднім приводом легкі у виготовленні і дозволяють використовувати великі колеса, залишаючи низьку посадку. Ось, на думку знавців, вдачні моделі:
Албатрос
Сергій з Кіровограду:
З деревяним сидінням:
З карбону:
Сергій з Києва:
На 20 колесі (чомусь він його продав) :
Пєгас :
Вдачі Вам, викладайте фото вашого процесу. Я також скоро буду робити собі щось схоже на альбатрос.
Албатрос
Сергій з Кіровограду:
З деревяним сидінням:
З карбону:
Сергій з Києва:
На 20 колесі (чомусь він його продав) :
Пєгас :
Вдачі Вам, викладайте фото вашого процесу. Я також скоро буду робити собі щось схоже на альбатрос.
- Olivera
- Активіст HPV
- Повідомлень: 47
- З нами з: 02 березня 2016, 00:44
- Реальне ім'я: Сергей
- Моя HPV-техніка:: боковой пріцеп до велосіпеду "English Style", трьохколісний грузовий дельта-трайк, Лігерад -2016-aka Cruze bike
- Звідки ви?: Україна, Луганська обл, м. Лисичанськ
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Щіро Усіх Вітаю! Мабудь я чогось не знаю, но так мені здається що, я останній живий на цьому форумі? Но нет, показалось на секунду, все будет нормально, все будет хорошо, кто нибудь и отзовется и поможет советом или полезной критикой!
Думаю, что новый мой проект уже перевалил за экватор и понемногу приближается к финишу, уже готовы передняя и задняя вилки, сделано сиденье с креплением и регулировкой наклона и сейчас настает тот немного пугающий период, когда надо все еще раз продумать, прорисовать, соорудить какой-то стапель и начинать состыковку всех частей в одно целое, стараясь при этом не сделать глобальных, неисправимых ошибок. Буду верить в себя и свою удачу!
Думаю, что новый мой проект уже перевалил за экватор и понемногу приближается к финишу, уже готовы передняя и задняя вилки, сделано сиденье с креплением и регулировкой наклона и сейчас настает тот немного пугающий период, когда надо все еще раз продумать, прорисовать, соорудить какой-то стапель и начинать состыковку всех частей в одно целое, стараясь при этом не сделать глобальных, неисправимых ошибок. Буду верить в себя и свою удачу!
Життя- шлях із темряви минулого в темряву майбутнього - і Це все що у тебе є.
- bh_yuriy
- Повідомлень: 4
- З нами з: 31 березня 2015, 20:31
- Реальне ім'я: Юрій
- Моя HPV-техніка:: Gazellt Cabby
Грузовий трайк
Передньопривідний трайк "Комета" - Звідки ви?: м. Хмельницький
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Цікавий це процесс - іти до цілі, виходячи з того, що є, вирішувати задачі. Чекаємо, коли ви на ньому поїдете.
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Вітаю з початком лігерадобудування! Цей процес вічний, тому що цікавий. Зверніть увагу що майже усі лігерадисти на форумах мають декілька "лежачих" .
У Вас все получиться. Перші поїздки самі вкажуть на помилки.
Мені найбільше подобається Альбатрос.
Успіху.
У Вас все получиться. Перші поїздки самі вкажуть на помилки.
Мені найбільше подобається Альбатрос.
Успіху.
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
- Olivera
- Активіст HPV
- Повідомлень: 47
- З нами з: 02 березня 2016, 00:44
- Реальне ім'я: Сергей
- Моя HPV-техніка:: боковой пріцеп до велосіпеду "English Style", трьохколісний грузовий дельта-трайк, Лігерад -2016-aka Cruze bike
- Звідки ви?: Україна, Луганська обл, м. Лисичанськ
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Вітаю! Дякую за підтримку oksap5 та bh_yuriy! Так, дійсно, коли із того що є, майже мотлоха, вдається скомпонувати що більш вдалє, Це дійсно надіхає!
А тим часом ПроЦесс триває: повернення у дитинство здійснилось успішно
- Також здійснив мандрівку у майбутнє - дізнався вагу коліс, сидіння та передньої та задньої вілки - результат на фото: Також слід урахувати вагу труби на раму -0.9 кг, вагу руля та шатунів - 1,5 - 2 кг. Калькулятор обіЦяє вагу до 19 кг. Після 29 кг "Дельфіна-У" Ця новина - дійсно добра новина!
ПроЦесс народження нового проекта триває!
А тим часом ПроЦесс триває: повернення у дитинство здійснилось успішно
- Також здійснив мандрівку у майбутнє - дізнався вагу коліс, сидіння та передньої та задньої вілки - результат на фото: Також слід урахувати вагу труби на раму -0.9 кг, вагу руля та шатунів - 1,5 - 2 кг. Калькулятор обіЦяє вагу до 19 кг. Після 29 кг "Дельфіна-У" Ця новина - дійсно добра новина!
ПроЦесс народження нового проекта триває!
Життя- шлях із темряви минулого в темряву майбутнього - і Це все що у тебе є.
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Вітаю земляка! Привіт, Сергію!
З самого початку стежу за твоєю роботою над цим проектом.
Роздивляючись нову конструкцію, завжди звертаєш увагу на різні нестандартні чи нові елементи - ті, які автор конструкції сам придумав та реалізував. У твоєму проекті я у першу чергу відмітив би сидіння, зроблене з нетрадиційних матеріалів. Буде цікаво побачили це сидіння у повністю доробленому та завершеному стані. Також раніше я не бачив задньої вилки саме такої форми. Хочу спитати - чому ти зробив задню вилку саме такого профілю, і чи це є твоя власна ідея, чи десь у когось її "підглянув"?
З самого початку стежу за твоєю роботою над цим проектом.
Роздивляючись нову конструкцію, завжди звертаєш увагу на різні нестандартні чи нові елементи - ті, які автор конструкції сам придумав та реалізував. У твоєму проекті я у першу чергу відмітив би сидіння, зроблене з нетрадиційних матеріалів. Буде цікаво побачили це сидіння у повністю доробленому та завершеному стані. Також раніше я не бачив задньої вилки саме такої форми. Хочу спитати - чому ти зробив задню вилку саме такого профілю, і чи це є твоя власна ідея, чи десь у когось її "підглянув"?
- Olivera
- Активіст HPV
- Повідомлень: 47
- З нами з: 02 березня 2016, 00:44
- Реальне ім'я: Сергей
- Моя HPV-техніка:: боковой пріцеп до велосіпеду "English Style", трьохколісний грузовий дельта-трайк, Лігерад -2016-aka Cruze bike
- Звідки ви?: Україна, Луганська обл, м. Лисичанськ
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Доброго здоров'я Ігорю!
Мені дуже сподобалась труба діжки від старого металевого ліжка, товщина стінки - 2 мм, розмір-те що потрібно, ото і вирішив його використати я основу задньої вилки. Нічого оригинального - будівництво із матеріалів, які є "під рукой". Тільки перша поїздка підкаже - ставити крапки на Ї або ні.
Мені дуже сподобалась труба діжки від старого металевого ліжка, товщина стінки - 2 мм, розмір-те що потрібно, ото і вирішив його використати я основу задньої вилки. Нічого оригинального - будівництво із матеріалів, які є "під рукой". Тільки перша поїздка підкаже - ставити крапки на Ї або ні.
Життя- шлях із темряви минулого в темряву майбутнього - і Це все що у тебе є.
- Olivera
- Активіст HPV
- Повідомлень: 47
- З нами з: 02 березня 2016, 00:44
- Реальне ім'я: Сергей
- Моя HPV-техніка:: боковой пріцеп до велосіпеду "English Style", трьохколісний грузовий дельта-трайк, Лігерад -2016-aka Cruze bike
- Звідки ви?: Україна, Луганська обл, м. Лисичанськ
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Вітаю усіх читачів!
Со вчерашнего дня у меня начался очередной этап постройки нового переднеприводного дигерада - компоновка всех его частей в одно целое.
Вначале конечно было традиционное раскидывание металла на двору:
Далее - сборка стапеля
Выставил и выровнял все части относительно друг друга и прихватками соединил:
Ну и долго малыми токами все обваривал, в итоге - результат на фото - прошу строго не судить : И еще очень прошу совета у опытны и мастеровитых - нужно ли обязательно приварить усиливающие накладки на стыках двух труб, и где лучше?
С уважением, Сергей.
Со вчерашнего дня у меня начался очередной этап постройки нового переднеприводного дигерада - компоновка всех его частей в одно целое.
Вначале конечно было традиционное раскидывание металла на двору:
Далее - сборка стапеля
Выставил и выровнял все части относительно друг друга и прихватками соединил:
Ну и долго малыми токами все обваривал, в итоге - результат на фото - прошу строго не судить : И еще очень прошу совета у опытны и мастеровитых - нужно ли обязательно приварить усиливающие накладки на стыках двух труб, и где лучше?
С уважением, Сергей.
Життя- шлях із темряви минулого в темряву майбутнього - і Це все що у тебе є.
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Прошу допомоги у проектуванні нового лігерада (всеж таки це буде більш схоже на крузбайк)
Особисто я поставив би підсилюючу накладку на задню трубу, на яку спирається сидіння та амортизатор (позначено на фото червоним трикутриком). До того ж було б корисно приварити кришки-заглушки на центральну трубу рами (вказано двома зеленими стрілками). Заглушки послужать додатковими підсилюючіми елементами цієї труби, бо навантаження на неї буде досить велике, і без приварених металевих заглушок труба може деформуватися на краях.Olivera писав:И еще очень прошу совета у опытны и мастеровитых - нужно ли обязательно приварить усиливающие накладки на стыках двух труб, и где лучше?