складний лігерад Сафарі
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
складний лігерад Сафарі
Вітання форумчанам.
Надумав я зробити лігерад зі свого складного роверка. Спочатку думав купити Колумб 3, але потім вирішив щось зліпити з того що маю і зрозуміти чи воно мені взагалі потрібно. А поштовхом стало загострення простати після мандрівок на велосипеді більше 60 км в день.
Складник на 20 колах. Купив ще одну поломану алюмінієву раму від звичайного лісапеда заради каретки. Буду приварювати да рул.колонки без регулювання. Піджену довжину відразу під свої ноги. Пази зроблю під сидінням, може. Руль має фіксатор залому, його у відкритому положенні і буду використовувати. Сидіння вже замовив у Олексія і з нетерпінням чекаю. Для зручного старту вирішив поставити електромотор в переднє коло. Сьогодні мені вже зашприхували його в новий обод. Задню підвіску не буду робити, куплю грубшу покриху, може Швальбе біг апл, чи як його там. Під заднє кріплення сидіння хочу всунути пружини.Якщо все спдобається, то зніму з ровера планетарку Рохлофф і поставлю на зад.
http://io.ua/29175677
Маю пару питань до спеців.
Під яким кутом кріпиться спинка сидіння? Кріпити сидіння по центру лігерада чи зміщувати чуть назад? Довжина від сидіння до педалей виставляється так само як і в звичайному велосипеді? Чи вартує лишати рідну каретку, доставляти з протилежної сторони оськи ще одну зірку і вже від неї кидати ланц до верхньої передньої нової каретки? Просто коли потім буду доставляти планетарку, тобуде можливість покомбінувати зірками для зміни передаточного числа. Планетарка розрахована на 28 коло, а тут 20.То мабуть лишня заморочка, може легше кинути один ланцюх? Поки що дякую!
Надумав я зробити лігерад зі свого складного роверка. Спочатку думав купити Колумб 3, але потім вирішив щось зліпити з того що маю і зрозуміти чи воно мені взагалі потрібно. А поштовхом стало загострення простати після мандрівок на велосипеді більше 60 км в день.
Складник на 20 колах. Купив ще одну поломану алюмінієву раму від звичайного лісапеда заради каретки. Буду приварювати да рул.колонки без регулювання. Піджену довжину відразу під свої ноги. Пази зроблю під сидінням, може. Руль має фіксатор залому, його у відкритому положенні і буду використовувати. Сидіння вже замовив у Олексія і з нетерпінням чекаю. Для зручного старту вирішив поставити електромотор в переднє коло. Сьогодні мені вже зашприхували його в новий обод. Задню підвіску не буду робити, куплю грубшу покриху, може Швальбе біг апл, чи як його там. Під заднє кріплення сидіння хочу всунути пружини.Якщо все спдобається, то зніму з ровера планетарку Рохлофф і поставлю на зад.
http://io.ua/29175677
Маю пару питань до спеців.
Під яким кутом кріпиться спинка сидіння? Кріпити сидіння по центру лігерада чи зміщувати чуть назад? Довжина від сидіння до педалей виставляється так само як і в звичайному велосипеді? Чи вартує лишати рідну каретку, доставляти з протилежної сторони оськи ще одну зірку і вже від неї кидати ланц до верхньої передньої нової каретки? Просто коли потім буду доставляти планетарку, тобуде можливість покомбінувати зірками для зміни передаточного числа. Планетарка розрахована на 28 коло, а тут 20.То мабуть лишня заморочка, може легше кинути один ланцюх? Поки що дякую!
Востаннє редагувалось 03 березня 2016, 18:54 користувачем oksap5, всього редагувалось 1 раз.
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
Сьогодні мені зашприхували обод з електромотором. На фото видно як ламається руль і приклав куплену раму для примірки. Не спішу обрізати лишнє, бо якщо на форумі порадять обов'язково робити регульованим винос каретки, то залишу круглу трубу, що йде від каретки, а не овальну. http://io.ua/33917311 Фіксацію руля в вертикальному положенні залишу, буде зручно вести лігерад на пішака. Руль переварю на аватарку. http://io.ua/33917312p
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: складний лігерад Сафарі
Ставити потрібно так, щоб нижня площина сидіння (на якій п'ята точка) була або горизонтальною, або нахилению назад, але не вперед, інакше будете випадати з сидіння.Під яким кутом кріпиться спинка сидіння?
Кріпити сидіння по центру ваги майбутнього лігераду, або трохи ближче до переднього колеса, з розрахунком на те, що при навішуванні багажу центр ваги буде зміщуватись назад. Взагалі бажано досягти рівного навантаження на колеса, якщо вони одного діаметру.Кріпити сидіння по центру лігерада чи зміщувати чуть назад?
Приблизно ось так:Довжина від сидіння до педалей виставляється так само як і в звичайному велосипеді?
Тобто, повністю витягнута нога, при вертикальный ступні має діставати до педалі. Під час педалювання коліна залищаються трохи зігнутими за рахунок того, що ступня не стає вертикально. Але для налаштування підходить саме такий метод.
Варто залишити, бо це зніме необхідність у віджимному ролику.Чи вартує лишати рідну каретку
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
Сьогодні отримав велокрісло від Олексія. Дуже фірмовий виріб, я вдячний за гарну роботу.
Я відразу побіг до велогаражу ставити крісло. Заодно і руль переставив у інший бік. Ось що вийшло http://io.ua/33969295
Крісло трохи задуже позаду, як приварю до рами направляючі, то посуну чуть вперед. http://io.ua/33969296p Завтра буду робити регульовану виносну трубу для педалей.
Якщо щось не так, то прошу відразу критикувати. Мені здається занизький кут крісла. Чи можна так кермо залишити? Каретку виставити по рівню попи чи можна чуть вище? Дякую.
Я відразу побіг до велогаражу ставити крісло. Заодно і руль переставив у інший бік. Ось що вийшло http://io.ua/33969295
Крісло трохи задуже позаду, як приварю до рами направляючі, то посуну чуть вперед. http://io.ua/33969296p Завтра буду робити регульовану виносну трубу для педалей.
Якщо щось не так, то прошу відразу критикувати. Мені здається занизький кут крісла. Чи можна так кермо залишити? Каретку виставити по рівню попи чи можна чуть вище? Дякую.
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: складний лігерад Сафарі
Я б робив більш "лежачий"
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
Знайшов цікаве відео https://youtu.be/HVx3aIePO00 Які переваги такого трайку? На другій хвилині видно механізм дії. Якщо зробити механічне або автоелектричне блокування шатунів на малій швидкості, то можна при зупинці не опускати ноги. Або електроклапан запитувати від динамомашини, а при зупинці він без струму заблокує шатун.
Що пишуть в коментаріях? Хтось знає англійську?
Що пишуть в коментаріях? Хтось знає англійську?
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: складний лігерад Сафарі
Найперше, що вони кажуть, що це дозволяє обходитись без підвіски.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
http://io.ua/34014567 перший пробний виїзд. Наново треба вчитися їздити. Для легкого старту тимчасово поставив електродвигун. Також потрібно доробити кермо і однозначно задню підвіску. Дуже товче по спині. Мабуть краще назад поставити 24 колесо. http://io.ua/34014566 Порадьте де почитати як самому зробити задній маятник і місце для аморта. Може краще замість ценрального аморта просто поставити по боках до рідних кріплень колеса два аморта? Верх аморта кріпити до рідних кріплень колеса, а низ до нового маятника.
На перед вже купив шину швальбе Біг Апле.
Кермо вирішив робити Супермен. Зараз шукаю інфу як гнути алютруби. Дизайн керма також важливий. Порадьте щось гарне та зручне.
На перед вже купив шину швальбе Біг Апле.
Кермо вирішив робити Супермен. Зараз шукаю інфу як гнути алютруби. Дизайн керма також важливий. Порадьте щось гарне та зручне.
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
Сьогодні при перегляді фоток керма Супермен, до мене прийшла ідея зробити його з керма Бабочка, який валяється в мене без діла. Він металевий. Завтра буду розгинати його і доварювати потрібну довжину. Також встановлю на зад Велике Ябко від Швальбе, і остаточно вирішу чи робити задній підвіс чи ні.
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Re: складний лігерад Сафарі
http://io.ua/34031176 доварив кусок нержавійки до Метелика і чуток його переробив. Звузив біля кріплення бо ногами чіпляв. Дуууууже зручне кермо. Можна підтянутися за кермо при інтенсивному педалюванні або при зупинці.
Ябко також сподобалося. Накачав 2.5 атм. Таке враження що їдеш на спущеному колесі, хоча тримає висоту як при 4 атм. Дуже мягке. Може і не буду робити підвіс.
Як швидко їду, то трохи мотає кермом, може вилка не той нахил має.
Є хтось живий на форумі крім Олексія?
Ябко також сподобалося. Накачав 2.5 атм. Таке враження що їдеш на спущеному колесі, хоча тримає висоту як при 4 атм. Дуже мягке. Може і не буду робити підвіс.
Як швидко їду, то трохи мотає кермом, може вилка не той нахил має.
Є хтось живий на форумі крім Олексія?
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.