Проект "Бобри"
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Проект "Бобри"
Доброго часу доби Шановні друзі.
Отже після Вдалого тестування пілотного "Бобра-2.0", та після "Табору велоконструкторів", Весь свій вільний час проводжу за проектуванням.
І ось є деякі проміжні результати.
До вашої уваги тиколісний "Бобер-Фермер" - трайк що нахиляється з задніми незалежними амортизаторами (є деякі ідеї стосовно синхронізаціі, та блокування) Креслення До того ж за 5 операцій він перетворюється на "Бобер-соло" - двоколісний лігерад
Отже після Вдалого тестування пілотного "Бобра-2.0", та після "Табору велоконструкторів", Весь свій вільний час проводжу за проектуванням.
І ось є деякі проміжні результати.
До вашої уваги тиколісний "Бобер-Фермер" - трайк що нахиляється з задніми незалежними амортизаторами (є деякі ідеї стосовно синхронізаціі, та блокування) Креслення До того ж за 5 операцій він перетворюється на "Бобер-соло" - двоколісний лігерад
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Мабуть є обмеження на кількість файлів у пості, тож ось той що не вліз "Бобер-Соло"
Тож запрошую до розмови, критикуйте, запитуйте, навчайте. Обожнюю конструктивний діалог
Цього Бобра робитиму на 28 колеса, на більш високу людину. Тож запрошую до розмови, критикуйте, запитуйте, навчайте. Обожнюю конструктивний діалог
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Ну що ж, почнемо конструктивний діалог
Бачу, що порівняно з першою версією "Бобра" у новому проекті змінена форма керма. Цікаво, з чим це пов'язано? Чим нове кермо краще від старого?
Також цікаво буде дізнатися більш подробиць про механізм нахилу трайка, але, наскільки я розумію, це буде трошки пізніше...
І ще одне питання: яку програму ти використовуєш для тривимірного проектування?
Бачу, що порівняно з першою версією "Бобра" у новому проекті змінена форма керма. Цікаво, з чим це пов'язано? Чим нове кермо краще від старого?
Також цікаво буде дізнатися більш подробиць про механізм нахилу трайка, але, наскільки я розумію, це буде трошки пізніше...
І ще одне питання: яку програму ти використовуєш для тривимірного проектування?
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Форма керма змінена, бо в цій версіі збільшено нахил сидіння та рульової. Тепер ногам не потрібно буде проходити у арку керма. Воно винесене ближче до тіла. В загалі, коли робив першого бобра то коливався між цими двома варіянтами, тож хочу порівняти на практиці. Схему нахилу вже проробив, звичайно покажу. І є ще з цього приводу ідея реалізаці нахилу та блокування, але про неї пізніше.
Використовую програму Inventor.
Використовую програму Inventor.
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Так, ліміт справді є. Зараз збільшу ліміт приєднаних файлів до 10 штук у одному пості.moonhause писав:Мабуть є обмеження на кількість файлів у пості, тож ось той що не вліз
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Ще варіант з двома дитячими велокріслами:
Стосовно нахилу. Ось як зроблена підвіска:
Зараз буду робити незалежну підвіску на кожне колесо без блокування. Хоча є ідея як зробити її залежною (нахил правого обернений до лівого) та поставити систему блокування, щоб на зупинках можна було сидіти як на жорсткому трайку. До того ж маю дві концепції як це реалізувати, але це все здорощує та ускладнює конструкцію-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Механічна: встановити на вали конічні шестерні(наприклад з болгарки), поставити проміжну шестерню. Амортизатор закріпити на вал проміжної шестерні, а також на проміжну шестерню поставити дискові гальма для блокування
Гідропневматична: Гідропневматичні амори з поєднаною газовою камерою. Камери аморів поєднані через клапан. Блокування виконується через перекриття клапану. Тож коли блокування знято. Повітря вільно переходить з правої камери до лівої, що дозволяє тримати рівновагу як на двоколісному. Клапан перекриваємо і кожний амор працює на своє колесо. Десь так
Гідропневматична: Гідропневматичні амори з поєднаною газовою камерою. Камери аморів поєднані через клапан. Блокування виконується через перекриття клапану. Тож коли блокування знято. Повітря вільно переходить з правої камери до лівої, що дозволяє тримати рівновагу як на двоколісному. Клапан перекриваємо і кожний амор працює на своє колесо. Десь так
- Igor-Creator
- Засновник
- Повідомлень: 62
- З нами з: 23 червня 2014, 08:35
- Реальне ім'я: Ігор Галанін
- Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
- Звідки ви?: Київська область
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Гарна ідея - я сам думав про такий варіант. Тільки замість шестерень з болгарки я планував використати шестерні та сателіти від звичайного автомобільного диференціалу, тільки треба знайти найменший та найлегший з них До речі, проміжних шестерень краще використати дві, розташувавши їх діаметрально протилежно (так, як це зроблено у автомобільному диференціалі) - тим самим компенсуються бокові зусилля на шестерні та вали.moonhause писав:Механічна: встановити на вали конічні шестерні(наприклад з болгарки), поставити проміжну шестерню. Амортизатор закріпити на вал проміжної шестерні, а також на проміжну шестерню поставити дискові гальма для блокування
Чудова новаторська ідея! Особисто мені аналогів такої конструкції досі не попадалося. Дуже цікаво буде побачити реальні випробування цієї ідеї.moonhause писав:Гідропневматична: Гідропневматичні аморти з поєднаною газовою камерою.
Залишається ще й третій, найпримітивніший (але не найкращий) варіант - звичайна система важелів...
-
- Адепт переднього приводу
- Повідомлень: 14
- З нами з: 28 вересня 2015, 08:16
- Реальне ім'я: Ігор
- Моя HPV-техніка:: Склопластиковий лігерад "Бобер"
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Важелі - не цікаво . Було і вигляда не елегантно.
НАжаль після мозгового штурму з замовником від ідеї переносити амори під сидіння відмовився. розміщу їх на вилках (систему блокування всеодно не робимо), а проміжну деталь "Дельту" зроблю щей невеличким кузовом, ось картинка у першому наближенні: Вирішили ставити більш дорогі амортизатори з блокуванням ходу. Фактично на зупинці блокуються обидва і все - порядок.
НАжаль після мозгового штурму з замовником від ідеї переносити амори під сидіння відмовився. розміщу їх на вилках (систему блокування всеодно не робимо), а проміжну деталь "Дельту" зроблю щей невеличким кузовом, ось картинка у першому наближенні: Вирішили ставити більш дорогі амортизатори з блокуванням ходу. Фактично на зупинці блокуються обидва і все - порядок.
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Проект "Бобри"
Ого, все так високотехнологічно! І це круто! Єдине, що я б зауважив - передній привід для вантажного не найкращий вибір, якщо передбачається їздити по якихось горочках. Наприклад на наші тутешні навіть задній привід буксує іноді.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му