Вітаю фанатів велобудування. Вже рік як я також приєднався до цього руху, гуртка " сам склєпав". Лікарі заборонили мені іздити на вертикальному ровері, тому я зацікавився лігерадами. Хотів купити раму Колумб, але не привабила сталь, висота, кріплення заднього маятника і відповідно бокове розхитування. Хоча коли пізніше покатався на Колумбі, то зрозумів що мої побоювання були трохи хибними.
Я тоді вирішив сам творити чудеса, і переробив складний ровер в лігерад Сафарі. Як виявилося не все так просто, але за то взнав що таке трейл,"розвєсовка", хом'як, старість алюмінію і т.д. Потім мені надоїло бавитися в інжінера, і я почав шукати те що хочу, справжній лігерад. Виявляється ситуація надзвичайно складна. Ціни просто космічні. Самим доступним виявився Азуб. Карбонова рама в Києві 3500 у.о, в Німцях 6000, титановий лігер в Тайвані 4000.
Ринок не заповнений дешевими алюмінієвими лігерадами. Вирішив організувати цех. Запросив до співпраці відомого інженера та виробника лігерадів, але в останній момент він передумав приїхати на переговори до Львова. За цей час я закінчив ремонт в офісі- магазині площею 50 кв.м та зробив порядак в цеху 149 м.кв. Після облому здав все до весни в аренду, але.....
Але я далі мрію про серйозне виробництво. Маю кошти на обладнання та при міщення, та саме головне ВІРУ в цю справу.
Запрошую до спвпраці та чекаю на пропозиції. Я не знаю як це правильно все має бути організовано. Може дистанційно кожен буде займатися своєю часткою в цій справі. Хтось виготовляє сидіння, хтось рами, хтось збутом, хтось розробками, хтось складанням усього до купи. Можливо якщо є однодумці, то варто зустрітися.
Може це все дитячо наївно і смішно, але я вірю. Вірю що колектив може більше ніж поодиночці, вірю в успіх та майбутнє лігерадобудування.
А які Ваші думки?
http://io.ua/35478540
http://io.ua/35478541p
http://io.ua/35478542p
Після попередньої домовленності з відомою людиною в лігерадобудуванні і в очікуванні на його приїзд, я підготував офіс для умов праці. В цеху є свердлильні, різальні станки, точило та двохфазна зварка. В планах був фрезерний станок та аргонова зварка. Почав вивчати тему карбону.
Виробництво лігерадів
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Повідомлень: 20
- З нами з: 01 березня 2016, 23:00
- Реальне ім'я: руслан
- Моя HPV-техніка:: Лігерад Сафарі
Виробництво лігерадів
Пробіг на авто 1000000 км, на мото 40000 км, на вело 5000 км, на лігераді 1000 км. Поки що.