Інструкції та відповіді по фреймсетах

Розділ для обговорення технічних питань. Тут можна поділитися досвідом, або набратися досвіду, задаючи питання.

Модератори: Velodreamer, Igor-Creator

Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Velodreamer »

Тема для збору питань, що до збирання і налаштувань лігерадів "Колумб". Прошу всіх, у кого є питання по темі - задавати їх тут. Питайте, що вам не зрозуміло. Це дуже допоможемені написати більш зрозумілі інструкції.

Зображення


Поки що розрізнені інструкції (скоро об'єднаю їх в одну)

http://hpv.com.ua/?p=9215

http://hpv.com.ua/2013/11/instruktsii-p ... lumb-2013/
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
vin_slava
Повідомлень: 23
З нами з: 12 липня 2014, 15:06
Реальне ім'я: Слава
Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
Звідки ви?: Вінниця

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення vin_slava »

Доброго дня, Олексію
Маю питання по трубкам, у які ховається цеп.
Ви писали, що металопластикова труба має бути 5/8, але на базарі, де їх продають, таких в продажу не знайшлось,
тому ви просто напишіть, будь ласка, який має бути внутрішній діаметр трубки?
(я підберу щось саме ближче)

І для верхньої м*якої аналогічно?
Любиш кататись, люби і катайся
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Velodreamer »

На тих трубках, які я ставлю, написано 16*2, тобто внутрішній діаметр - 12 мм. Можна ставити більший.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Дмитрий21
Повідомлень: 2
З нами з: 13 серпня 2014, 09:17
Реальне ім'я: Дмитрий
Моя HPV-техніка:: Лигерад "Колумб"

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Дмитрий21 »

Приветствую, Алексей.
У меня такой вопрос. Недавно собрал Колумба, на заднюю перекидку я длинные троса заказал в Велохаусе, а на тормоз такого тросика небыло. Стандартного на задний дисковый тормоз не хватило см 15, как правильно изготовить из 2-х тросиков 1 длинный, чтоб он не порвался.
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Velodreamer »

Сегодня квечеру загружу видео этого процесса
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
Velodreamer
Засновник
Повідомлень: 314
З нами з: 23 червня 2014, 11:25
Реальне ім'я: Олексій Ганшин
Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
Контактна інформація:

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Velodreamer »

http://youtu.be/Rr7cJIMp9Zc - видео про тросик
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
Аватар користувача
vin_slava
Повідомлень: 23
З нами з: 12 липня 2014, 15:06
Реальне ім'я: Слава
Моя HPV-техніка:: Лігерад Колумб 2013
Звідки ви?: Вінниця

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення vin_slava »

Привіт усім
що стосується подовжених тросів, мені також знадобився задній гальмівний і на задню перекидку.
Шукав у більше ніж 5 магазинах
знайшов на велопланеті -
http://veloplaneta.com.ua/tros-dlya-tor ... himano-mtb
http://veloplaneta.com.ua/tros-dlya-per ... am-shimano

Вважаю, що склепування одного з двох погано впливає на передачу зусилля, тому краще постаратись знайти цільний.
Навіть цільний трос 2м чи більше передає зусилля гірше стандартний короткий (троси розтягуються, площа тертя збільшується).

До речі, перед тим як укорочувати троси вже на апараті, раджу переконатись, що його більше не прийдеться повторно пропускати через рубашку, а то після відрізання, він уже в рубашку може не залізти (розплететься кінчик)
Любиш кататись, люби і катайся
Аватар користувача
Igor-Creator
Засновник
Повідомлень: 62
З нами з: 23 червня 2014, 08:35
Реальне ім'я: Ігор Галанін
Моя HPV-техніка:: Лігерад "Колумб" (2012 р.), лігерад "Світанок" (2015 р.), складний велосипед "Еврика-XXI" (2018 р.)
Звідки ви?: Київська область
Контактна інформація:

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Igor-Creator »

Так, "Велопланета" - гарний інтернет-магазин, мені теж подобається.
Особисто я купував троси та оболонки до них на всеукраїнському інтернет-аукціоні "АУКРО". Ось декілька прикладів звідти:

http://aukro.ua/tros-tormoza-nerzhaviyu ... 81119.html
Трос гальма нержавіючий ProMax
• Матеріал: нержавіюча сталь з покриттям з тефлону
• Товщина: 1.5 мм
• Довжина: - 2000мм

http://aukro.ua/tros-peremikannya-nerzh ... 83608.html
Трос перекидки нержавіючий ProMax
• Матеріал: нержавіюча сталь з покриттям з тефлону
• Товщина: 1.2 мм
• Довжина: - 2000мм

Стосовно укорочування тросів є досить простий рецепт - щоб кінчик не розплітався, обрізати трос треба електрозварювальним апаратом! Спосіб простий та ефективний, вже не раз перевірений на практиці.
Dayset
Повідомлень: 7
З нами з: 15 серпня 2016, 17:59
Реальне ім'я: Кирилл
Моя HPV-техніка:: Colombo 3.1

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Dayset »

Можно как-то изменить (изогнуть/переварить) руль колумба чтобы поменялся угол рулевой (?)
Хочется большей стабильности и меньшей вертлявости.
Руль хомяк. Колумб 3.1

Если ставить седло в высокое сидячее положение (28+26 колеса), руль больше поднимается вертикально, рулить очень удобно и стабильно на невысоких/средних скоростях. http://i.imgur.com/YJrqFEA.jpg
Постепенно привык к полулежачему положению, переставил аммортизатор ниже, руль (переднее колесо) в более лежачем положении вертится больше (резче) чем хотелось бы, доставляет неудобства при езде в горку по плохой дороге.

Подскажите примерную конструкцию нового руля.
Dayset
Повідомлень: 7
З нами з: 15 серпня 2016, 17:59
Реальне ім'я: Кирилл
Моя HPV-техніка:: Colombo 3.1

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Повідомлення Dayset »

Подскажите как приварено крепление аммортизатора? Можно ли отрезать часть этого крепления и приварить другие ушки. Приобрел хороший амморт в замен пружинного но там посадочные места намного шире. Боюсь чтобы не приварили так что оно отвалится, мне кажется это важный узел. Дайте пожалуйста информацию по нему. Новый аммортизатор 48мм шириной вместо 35 и чуть чуть выше 184 но это мелочи. Буду искать местную сварку и отпиливать крайние 2 ушка на их место варить широкую полоску стали. Верно?
Вкладення
DSCF2177.jpg
DSCF2177.jpg (225.95 Кіб) Переглянуто 28367 разів
Відповісти