Сторінка 1 з 2

Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 26 червня 2014, 23:24
Velodreamer
Тема для збору питань, що до збирання і налаштувань лігерадів "Колумб". Прошу всіх, у кого є питання по темі - задавати їх тут. Питайте, що вам не зрозуміло. Це дуже допоможемені написати більш зрозумілі інструкції.

Зображення


Поки що розрізнені інструкції (скоро об'єднаю їх в одну)

http://hpv.com.ua/?p=9215

http://hpv.com.ua/2013/11/instruktsii-p ... lumb-2013/

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 12 липня 2014, 17:20
vin_slava
Доброго дня, Олексію
Маю питання по трубкам, у які ховається цеп.
Ви писали, що металопластикова труба має бути 5/8, але на базарі, де їх продають, таких в продажу не знайшлось,
тому ви просто напишіть, будь ласка, який має бути внутрішній діаметр трубки?
(я підберу щось саме ближче)

І для верхньої м*якої аналогічно?

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 13 липня 2014, 01:47
Velodreamer
На тих трубках, які я ставлю, написано 16*2, тобто внутрішній діаметр - 12 мм. Можна ставити більший.

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 13 серпня 2014, 09:24
Дмитрий21
Приветствую, Алексей.
У меня такой вопрос. Недавно собрал Колумба, на заднюю перекидку я длинные троса заказал в Велохаусе, а на тормоз такого тросика небыло. Стандартного на задний дисковый тормоз не хватило см 15, как правильно изготовить из 2-х тросиков 1 длинный, чтоб он не порвался.

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 22 серпня 2014, 05:42
Velodreamer
Сегодня квечеру загружу видео этого процесса

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 24 серпня 2014, 12:43
Velodreamer
http://youtu.be/Rr7cJIMp9Zc - видео про тросик

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 19 вересня 2014, 16:21
vin_slava
Привіт усім
що стосується подовжених тросів, мені також знадобився задній гальмівний і на задню перекидку.
Шукав у більше ніж 5 магазинах
знайшов на велопланеті -
http://veloplaneta.com.ua/tros-dlya-tor ... himano-mtb
http://veloplaneta.com.ua/tros-dlya-per ... am-shimano

Вважаю, що склепування одного з двох погано впливає на передачу зусилля, тому краще постаратись знайти цільний.
Навіть цільний трос 2м чи більше передає зусилля гірше стандартний короткий (троси розтягуються, площа тертя збільшується).

До речі, перед тим як укорочувати троси вже на апараті, раджу переконатись, що його більше не прийдеться повторно пропускати через рубашку, а то після відрізання, він уже в рубашку може не залізти (розплететься кінчик)

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 30 вересня 2014, 08:07
Igor-Creator
Так, "Велопланета" - гарний інтернет-магазин, мені теж подобається.
Особисто я купував троси та оболонки до них на всеукраїнському інтернет-аукціоні "АУКРО". Ось декілька прикладів звідти:

http://aukro.ua/tros-tormoza-nerzhaviyu ... 81119.html
Трос гальма нержавіючий ProMax
• Матеріал: нержавіюча сталь з покриттям з тефлону
• Товщина: 1.5 мм
• Довжина: - 2000мм

http://aukro.ua/tros-peremikannya-nerzh ... 83608.html
Трос перекидки нержавіючий ProMax
• Матеріал: нержавіюча сталь з покриттям з тефлону
• Товщина: 1.2 мм
• Довжина: - 2000мм

Стосовно укорочування тросів є досить простий рецепт - щоб кінчик не розплітався, обрізати трос треба електрозварювальним апаратом! Спосіб простий та ефективний, вже не раз перевірений на практиці.

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 14 серпня 2017, 14:56
Dayset
Можно как-то изменить (изогнуть/переварить) руль колумба чтобы поменялся угол рулевой (?)
Хочется большей стабильности и меньшей вертлявости.
Руль хомяк. Колумб 3.1

Если ставить седло в высокое сидячее положение (28+26 колеса), руль больше поднимается вертикально, рулить очень удобно и стабильно на невысоких/средних скоростях. http://i.imgur.com/YJrqFEA.jpg
Постепенно привык к полулежачему положению, переставил аммортизатор ниже, руль (переднее колесо) в более лежачем положении вертится больше (резче) чем хотелось бы, доставляет неудобства при езде в горку по плохой дороге.

Подскажите примерную конструкцию нового руля.

Re: Інструкції та відповіді по фреймсетах

Додано: 25 серпня 2017, 01:17
Dayset
Подскажите как приварено крепление аммортизатора? Можно ли отрезать часть этого крепления и приварить другие ушки. Приобрел хороший амморт в замен пружинного но там посадочные места намного шире. Боюсь чтобы не приварили так что оно отвалится, мне кажется это важный узел. Дайте пожалуйста информацию по нему. Новый аммортизатор 48мм шириной вместо 35 и чуть чуть выше 184 но это мелочи. Буду искать местную сварку и отпиливать крайние 2 ушка на их место варить широкую полоску стали. Верно?