Электровелосипед и закон.
Модератори: Velodreamer, Igor-Creator
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 30 грудня 2014, 15:11
- Реальне ім'я: Николай
- Звідки ви?: Украина, Смела
Электровелосипед и закон.
По ПДД Украины, любой велосипед (не зависимо сколько он имеет колес) оснащенный электродвигателем, попадает под категорию «мопед». И на него распространяются все прелести обладателей моторных транспортных средств. Но есть права категории А или А1 и регистрация такого транспортного средства в органах ГАИ.
Кто-то из владельцев лигерадов с дополнительным электроприводом уже регистрировался в ГАИ?
Сейчас, ситуация мне напоминает с скутерами шесть лет назад, когда они стали очень доступными и на них стали садится подростки и дети совершенно не знающие ПДД, и как следствие попадали в ДТП.
Електровелосипеды на данный момент ГАИ не интересуют (пока кто-то не попадет в ДТП), но как только их количество превысит определенную критическую массу, их регистрацией возьмутся всерьез.
Да и ездить на велосипеде с электродвигателем без регистрации, опасно. В случае ДТП вероятность что всю вину возложат на человека без прав и без регистрации ТС почти 100%...
Как-то так…
Хотел закинуть мысль на форум
Кто-то из владельцев лигерадов с дополнительным электроприводом уже регистрировался в ГАИ?
Сейчас, ситуация мне напоминает с скутерами шесть лет назад, когда они стали очень доступными и на них стали садится подростки и дети совершенно не знающие ПДД, и как следствие попадали в ДТП.
Електровелосипеды на данный момент ГАИ не интересуют (пока кто-то не попадет в ДТП), но как только их количество превысит определенную критическую массу, их регистрацией возьмутся всерьез.
Да и ездить на велосипеде с электродвигателем без регистрации, опасно. В случае ДТП вероятность что всю вину возложат на человека без прав и без регистрации ТС почти 100%...
Как-то так…
Хотел закинуть мысль на форум
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Электровелосипед и закон.
До 4 кВт считается велосипедом и не требует регистрации.
http://automir.in.ua/poleznoznat/post-511.php
http://automir.in.ua/poleznoznat/post-511.php
3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за
наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення
поділяються на категорії:
А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні
засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів
або електродвигун потужністю до 4 кВт;
А - мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які
мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. сантиметрів і більше або
електродвигун потужністю 4 кВт і більше;
Обращение в МРЭО и на станцию АТИ результатов не дало.
Регистрация и ТО электровелосипедов на данный момент не практикуется.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 30 грудня 2014, 15:11
- Реальне ім'я: Николай
- Звідки ви?: Украина, Смела
Re: Электровелосипед и закон.
Все равно не понял...
Написано же до 4 кВт это категория А1...
Написано же до 4 кВт это категория А1...
- Velodreamer
- Засновник
- Повідомлень: 314
- З нами з: 23 червня 2014, 11:25
- Реальне ім'я: Олексій Ганшин
- Звідки ви?: Холодний Яр, Україна
- Контактна інформація:
Re: Электровелосипед и закон.
Тогді ХЗ. Почитав правила про А1.
Сказано, що:
Категорія "А1"
Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку.
Тут ключове "Мають двигун". Тобто виходить, що маєш двигун - повинен мати і права А1. Як буду в місті заїду в ДАІ спитаю.
Тут заковика ще в тому, чи підпадають велосипеди під "Інші двоколісні транспортні засоби"? Чому вони не написали: "електровелосипеди, мопеди і т.д."?
На ділі це значить, що у випадку претензій з боку ДАІ я одразу питаю: "Покажіть мені пункт в законі, по якому ви до мене причепилися". НА його боці те, що в законі прямо не сказано, що реєстрація і права не потрібні, а на моему - не сказано прямо що потрібні.
Сказано, що:
Категорія "А1"
Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку.
Тут ключове "Мають двигун". Тобто виходить, що маєш двигун - повинен мати і права А1. Як буду в місті заїду в ДАІ спитаю.
Тут заковика ще в тому, чи підпадають велосипеди під "Інші двоколісні транспортні засоби"? Чому вони не написали: "електровелосипеди, мопеди і т.д."?
ТОбто, якщо транспортний засіб являє собою ВЕЛОСИПЕД, то в законі ніде прямо не сказано, що його неохідно реєструвати, або мати права для керування ним, а про велосипед з двигуном взагалі ні слова.Закон України Про дорожній рух
Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів
Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів
Державнiй реєстрацiї та облiку пiдлягають призначенi для експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування автомобiлi, автобуси, самохiднi машини, сконструйованi на шасi автомобiлiв, мотоцикли всiх типiв, марок i моделей, причепи, напiвпричепи та мотоколяски.
Державна реєстрацiя i облiк здiйснюються органами Державтоiнспекцiї Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, а їх порядок установлюється Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Усi iншi механiчнi транспортнi засоби пiдлягають вiдомчiй реєстрацiї та облiку, порядок яких установлюється:
транспортних засобiв вiйськових частин i об'єднань - вiдповiдними мiнiстерствами i вiдомствами, яким пiдпорядковано цi частини i об'єднання;
великотоннажних автомобiлiв та iнших технологiчних транспортних засобiв незалежно вiд форм власностi, що не пiдлягають експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування, - Державним комiтетом України по нагляду за охороною працi;
трамваїв i тролейбусiв - Державним комiтетом України по житлово-комунальному господарству;
гоночних i спортивних механiчних транспортних засобiв незалежно вiд власностi - Мiнiстерством України у справах молодi i спорту;
тракторiв, самохiдних машин, сiльськогосподарської технiки, iнших механiзмiв незалежно вiд форм власностi, що пiдлягають експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування, - Мiнiстерством сiльського господарства i продовольства України.
Власники транспортних засобiв зобов'язанi зареєструвати належнi їм транспортнi засоби протягом десяти дiб пiсля їх придбання, одержання або виникнення обставин, що потребують внесення змiн у реєстрацiйнi документи.
За рiшенням Уряду Республiки Крим, мiсцевих органiв державної виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування може провадитися реєстрацiя мопедiв, велосипедiв i гужових вiзкiв (саней).
Експлуатацiя незареєстрованих транспортних засобiв, а також без державних номерних знакiв встановленого зразка забороняється. У разi експлуатацiї такого транспортного засобу вiн може бути примусово вилучений. Власнику транспортного засобу в цьому випадку повертається його вартiсть iз врахуванням технiчного стану i строку експлуатацiї.
На ділі це значить, що у випадку претензій з боку ДАІ я одразу питаю: "Покажіть мені пункт в законі, по якому ви до мене причепилися". НА його боці те, що в законі прямо не сказано, що реєстрація і права не потрібні, а на моему - не сказано прямо що потрібні.
5393 км в 2013-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
3736 км в 2014-му
3393 км в 2015-му
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 30 грудня 2014, 15:11
- Реальне ім'я: Николай
- Звідки ви?: Украина, Смела
Re: Электровелосипед и закон.
Выдержка из ПДД Украины за 2015 год:
"велосипед — транспортное средство, кроме инвалидных колясок, приводимое в движение мускульной силой человека, находящегося на нем".
То есть, велосипед с точки зрения ПДД это транспортное средство. То есть, "Категорія "А1", Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку."
Ничего противоречивого не вижу
П.С. Тоже часто вижу работников ГАИ, как-нить спрошу, не для протокола их мнение относительно электровелосипедов.
Из того что вижу сейчас, их никто не трогает
"велосипед — транспортное средство, кроме инвалидных колясок, приводимое в движение мускульной силой человека, находящегося на нем".
То есть, велосипед с точки зрения ПДД это транспортное средство. То есть, "Категорія "А1", Мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт; Право на керування транспортними засобами надається особам, які досягли шістнадцятирічного віку."
Ничего противоречивого не вижу
П.С. Тоже часто вижу работников ГАИ, как-нить спрошу, не для протокола их мнение относительно электровелосипедов.
Из того что вижу сейчас, их никто не трогает
-
- Повідомлень: 1
- З нами з: 06 березня 2015, 20:24
- Реальне ім'я: Сергій
- Моя HPV-техніка:: електровелосипеди
Re: Электровелосипед и закон.
По ситуації з електробайками на сьогодні - є дві основоположні норми ПДР які регламентують документацію на електровели.
1 - про те що мопеди це транспортні засоби які мають двигун до 50 куб. сантиметрів
або електродвигун потужністю до 4 кВт і вони потребують реестрації та прав категорії А1 ( "А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;")
2 - про те що трансортні засоби с електродвигуном до 3х кВт не являються механічними транспортними засобами та на їх водіїв не росповсюджуеться вимоги обов"язкової регистраціі ТС, а також мати (під питанням) та пред"являти (100%) документи, що дозволяють керувати таким транспортнім засобом (права).
ПС на сьогодні є навіть прецинденти коли "чисті" електроскутери вигравали суд коли їх "приймали" та штрафували за вістутність регистрації та прав як мех ТС (їх визнавали - велосипедами).
ППС електромопед по правилам на сьогодні це ТС з документованою потужністью від 3 до 4 кВт
1 - про те що мопеди це транспортні засоби які мають двигун до 50 куб. сантиметрів
або електродвигун потужністю до 4 кВт і вони потребують реестрації та прав категорії А1 ( "А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;")
2 - про те що трансортні засоби с електродвигуном до 3х кВт не являються механічними транспортними засобами та на їх водіїв не росповсюджуеться вимоги обов"язкової регистраціі ТС, а також мати (під питанням) та пред"являти (100%) документи, що дозволяють керувати таким транспортнім засобом (права).
ПС на сьогодні є навіть прецинденти коли "чисті" електроскутери вигравали суд коли їх "приймали" та штрафували за вістутність регистрації та прав як мех ТС (їх визнавали - велосипедами).
ППС електромопед по правилам на сьогодні це ТС з документованою потужністью від 3 до 4 кВт
-
- Повідомлень: 4
- З нами з: 30 грудня 2014, 15:11
- Реальне ім'я: Николай
- Звідки ви?: Украина, Смела
Re: Электровелосипед и закон.
Можно ссылку на закон, относительно последнего предложения